jeps no se korjaantuu taas seuraavan vuoron liuskaan.togottaja kirjoitti:En tiedä mistä johtunee mutta mulla on alueita 4, ei 2. Valtasin tänään(tai siis eilen) Pekalta yhden alueen ja sitä ennen mulla oli 3.
Remote world war 07 Riihimäki
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Re: Remote world war 07 Riihimäki
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
- Henkinen Johtaja
Rakensimpa muuten sinne uudelle alueelle kaupungin (eli 4 stania)...
Onkos kaupunginisiltä kuulunut tietoa tulevan viikon pelimahdollisuuksista?
Onkos kaupunginisiltä kuulunut tietoa tulevan viikon pelimahdollisuuksista?
Tuosta...
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
meillä on mahdollisuus jatkaa perjantaita tai lopettaa toinen päivä. ja olen ajatellut että voinen jatkaa kumpaakin päivää, mutta siihen liityy ehto koska kerholaisilla on mahdollisuus jättää pelit väliin ja olla tulematta jos väsyttää tai on muuta menoa. minulla ei taas tälläistä mahdollisuutta ole, puhelin soi jo tasan 17 missä oon ja koska tuun. haluan että jokaisen kerhon jälkeen illalla on paikanpäällä yksi tai useampia joka/jotka auttaa siivoamaan paikat ja ja roudaamaan kamat pois. samaa pätee myös turnauksiin, jos homma ei toimi molemmat toiminnot lopetetaan ilman erivaroitusta.en halua kuulostaa jankuttajalta asiassa mutta pakkohan se on ku hommat menee kerran hyvin ja ihmiset jotenkin kummallisesti unohtaa auttaa jatkossa. painotan että ainakin mulla on ollu mukavaa tutustua uusiin ihmisiin ja yrittää suunnitella kaikille jotain mukavaa normi pelailun lisäks. mutta tämmöset pikku asiat jotaka hoidettais kimpassa nopee, syövät ainakin mun motivaatiota. eilen ei ollu mitään ongelmaa samanlailla kun se menis aina niin olisin mielissäni.
jos toinen päivä pysyy niin voin jäädä aina jeesaamaan niin pääset kotiin aikasemmin.
Joo kyllä me jeesataan.
- Henkinen Johtaja
- Guardsniper
Tuota tuota. Semmosta nyt kyselisin, että olisko nyt sitten mahdollista saada joku rajoitus, kuinka montaa vastaan voi joutua tappeleen yhen kerran aikana? Muista en tiiä, mutta mulla ei ainakaan oo (aikaa eikä) mielenkiintoa pelata montaa peliä samana iltana (IMHO turnaukset on sitä varten, että otetaan turpaan kolmesti samana päivänä ei kampanjat).
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
- samppuliini
Onkosta tänään edes kerhoa, kun ainakin Riihimäellä syyslomaa vietetään?
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
- Henkinen Johtaja
tänään on ilmeisesti kerhoa, kuten Hetelmä ilmoitti Fantasia Seikkailun topicissa.
Tuosta...
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
joo tänää on kerhoilu päivä ihan normisti.
@guardsniper:se nyt on vaan vähä pulmanen tilanne rupee rajottamaan hyökkäysten määrää yhden pelaajan kimppuun vuorossa. seuraavaan settiin voidaan kehittää joku tosi monimutkanen sääntö tämän varalta.
@guardsniper:se nyt on vaan vähä pulmanen tilanne rupee rajottamaan hyökkäysten määrää yhden pelaajan kimppuun vuorossa. seuraavaan settiin voidaan kehittää joku tosi monimutkanen sääntö tämän varalta.
- Guardsniper
Joo ok. Tota mites jos ei vaan ehdi pelaan kaikkia hyökkääjiä vastaan jos vaikka neljä pelaajaa hyökkää kerralla. Joutuuko sitten "luovuttamaan" kun aika ei riitä.Hedelmäpeli kirjoitti:@guardsniper:se nyt on vaan vähä pulmanen tilanne rupee rajottamaan hyökkäysten määrää yhden pelaajan kimppuun vuorossa. seuraavaan settiin voidaan kehittää joku tosi monimutkanen sääntö tämän varalta.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
- Henkinen Johtaja
Ilmeisesti tuo ei ole enää ongelma, sillä homma ratkaistaan jatkossa 1vs1 apocalypse-peleillä (ainakin näin ymmärsin hedelmäpelin puheista...). Eli banea ja titaania pukkaa...
Tuosta...
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Seuraavalla kampanja kerralla aletaan karsimaan jyviä akanoista. eli kaikki pisteet jotka ovat tällä hetkellä tai seuraavilla vuoroilla reservissä voivat liittyä yhteen armeijaan eikä piste rajoituksia tai force organisation: ia käytetä., paitsi siinä määrin että listan pohjalla on oltava se armeija mihin juokot liittyvät. eli jo olemassa armeijat eivät liity toisiinsa vaan jatkavat singlenä. kaikki armeijat käyttävät apocalypse kirjan säåäntöjä sekä erikois kulustoa etc.
jos/kun joku armeija häviää taistelunsa vastusta kirjaimellisesti poistaa koko armeijan maailmasta,ja jos hävinneellä pelaajalla ei ole muita pienenpiä armeijoita hänen kampanjansa loppuu. loppujen lopuksi maailmassa jyllää vain yksi mahti joukko sortaen ja hävittäen kaiken tielleen tulevan.
taisteluissa pisteitä jaetaan voittajalle sen verran mikä loppu pisteiden erotus on, eli armeija voi yhden taistelun aikana kasvaa ESIM.1500pts:ttä
jos/kun joku armeija häviää taistelunsa vastusta kirjaimellisesti poistaa koko armeijan maailmasta,ja jos hävinneellä pelaajalla ei ole muita pienenpiä armeijoita hänen kampanjansa loppuu. loppujen lopuksi maailmassa jyllää vain yksi mahti joukko sortaen ja hävittäen kaiken tielleen tulevan.
taisteluissa pisteitä jaetaan voittajalle sen verran mikä loppu pisteiden erotus on, eli armeija voi yhden taistelun aikana kasvaa ESIM.1500pts:ttä
- Guardsniper
Voikos täs nyt sitten käydä niin, että toisella pelaajalle on vaikka 3000 pistettä armeijassa kun toisella on 2000?
No mites sitten suu pannaan jos kaikilta ei löydy tarpeeks nappeja? Lisäksi ongemana on se, että ihan kaikilla ei sitä apoccia vielä ole enkä ainakaan henk. koht. viel voi sitä ostaa kun rahat on taas menos muihin projekteihin (mm. DW) tai muihin ostoksiin (M14 tähtäin kiskoon ja punapiste-tähtäimeen).
No mites sitten suu pannaan jos kaikilta ei löydy tarpeeks nappeja? Lisäksi ongemana on se, että ihan kaikilla ei sitä apoccia vielä ole enkä ainakaan henk. koht. viel voi sitä ostaa kun rahat on taas menos muihin projekteihin (mm. DW) tai muihin ostoksiin (M14 tähtäin kiskoon ja punapiste-tähtäimeen).
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
no just mun joukot eivät voi joinaa toisiinsa kun kerran ei ole nappeja 
eli mä häviin campainin eli ihan sama pelaanko ens kerrallaku joku tulee tyyliin 2k armeijalla mun 600p vastaan
No salainen taktiikka
'' ups unohdin figut kotiin
''
eli mä häviin campainin eli ihan sama pelaanko ens kerrallaku joku tulee tyyliin 2k armeijalla mun 600p vastaan
No salainen taktiikka
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
todellakin voi käydä jos apocan säännöt sallii.Guardsniper kirjoitti:Voikos täs nyt sitten käydä niin, että toisella pelaajalle on vaikka 3000 pistettä armeijassa kun toisella on 2000?
sehän hoituu sillä kun pelaa niillä figuilla mitä löytyy.henk.johtaja omistaa kirjasen sitä voidaan käyttää.Guardsniper kirjoitti:No mites sitten suu pannaan jos kaikilta ei löydy tarpeeks nappeja? Lisäksi ongemana on se, että ihan kaikilla ei sitä apoccia vielä ole enkä ainakaan henk. koht. viel voi sitä ostaa kun rahat on taas menos muihin projekteihin (mm. DW) tai muihin ostoksiin (M14 tähtäin kiskoon ja punapiste-tähtäimeen).
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
- Guardsniper
No joo eihän ne mun napit oo kaikki ihan tip top ollu, mutta en kyllä näe itseäni käyttämässä, vieläkin huonommin maalaamiani, kaartilaisia esittämässä black templareita (siis jos tätä tarkoitit). Noo, mutta täytyy nyt sitten kattella jos täytyis taas laskea pelin tunnelmaa entisestään tai voihan olla, että saan ihan tarpeeks noista temppeli herroistakin nappeja haalittua kasaan pöydälle.Hedelmäpeli kirjoitti:todellakin voi käydä jos apocan säännöt sallii.Guardsniper kirjoitti:Voikos täs nyt sitten käydä niin, että toisella pelaajalle on vaikka 3000 pistettä armeijassa kun toisella on 2000?
sehän hoituu sillä kun pelaa niillä figuilla mitä löytyy.henk.johtaja omistaa kirjasen sitä voidaan käyttää.Guardsniper kirjoitti:No mites sitten suu pannaan jos kaikilta ei löydy tarpeeks nappeja? Lisäksi ongemana on se, että ihan kaikilla ei sitä apoccia vielä ole enkä ainakaan henk. koht. viel voi sitä ostaa kun rahat on taas menos muihin projekteihin (mm. DW) tai muihin ostoksiin (M14 tähtäin kiskoon ja punapiste-tähtäimeen).
Mitä tohon kirjaan tulee niin täytyy sitten yrittää pärjätä sille hjohtajan kirjalla. Aattelin vaan, että siin on varmaan kaikennäköisiä hienouksia, mihin olis hyvä tutustua hyvissä ajoin (vähän niin kuin ne cities of death stratagemit), jotta voi kehittää kaikenlaista uber kierolua, mutta mutta kaipa ne hommat jotenkin lutviutuu...
Mites sitten kun oon kuullu, että apocissa saa käyttää "liittolaisia" toisista kodekseista (onko näin?). Jos tämä pitää paikkaansa niin voiko myös kampanjassa käyttää niitä (liittolaisia)?
Niin ja montakos kampanja kertaa on viel jäljel.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
tarkotin et ihmiset pellaa niillä napeilla mitä kyseiseen armeijaan löytyy.Guardsniper kirjoitti:No joo eihän ne mun napit oo kaikki ihan tip top ollu, mutta en kyllä näe itseäni käyttämässä, vieläkin huonommin maalaamiani, kaartilaisia esittämässä black templareita (siis jos tätä tarkoitit).
tätä en oikeen ymmärtäny?Guardsniper kirjoitti:mutta täytyy nyt sitten kattella jos täytyis taas laskea pelin tunnelmaa entisestään tai voihan olla, että saan ihan tarpeeks noista temppeli herroistakin nappeja haalittua kasaan pöydälle.
no jos ei oo kirjaa itellä niin mikäs muukaan siinä auttaa kun tutustua lainakirjasta sääntöihin. enpä mä itekkään niistä mitään tiedä mutta kiva on sekottaa pelaaja pakkaa odottamattomilla vedoilla.Guardsniper kirjoitti:Mitä tohon kirjaan tulee niin täytyy sitten yrittää pärjätä sille hjohtajan kirjalla. Aattelin vaan, että siin on varmaan kaikennäköisiä hienouksia, mihin olis hyvä tutustua hyvissä ajoin (vähän niin kuin ne cities of death stratagemit), jotta voi kehittää kaikenlaista uber kierolua, mutta mutta kaipa ne hommat jotenkin lutviutuu...
Niin ja montakos kampanja kertaa on viel jäljel.[/quote]Guardsniper kirjoitti:Mites sitten kun oon kuullu, että apocissa saa käyttää "liittolaisia" toisista kodekseista (onko näin?). Jos tämä pitää paikkaansa niin voiko myös kampanjassa käyttää niitä (liittolaisia)?
no jos henk.johtaja viitsii katsoa kirjastaan miten on liittolaisten kanssa.kampanja kestää niin kauan kun yksi on enään pystyssä.