ja sitten vielä että voiko mountilla ratsastava champion liittyä yksiköihin? arskahan pystyy mut mountit on kuitenkin monstrous mountteja... eli tästä kans jos sais mielipiteitä
Daemonic Mountista kysymyksiä
- Isompi Arska
Daemonic Mountista kysymyksiä
tuli vaan mieleen että onks 'mountilla ratsastava herkkusieni unbreakable niin kauan kun mountti on hengissä? demonithan on unbreakableita ja mountin ei tarvii ottaa instabilityä koska se ratsastaja on hengissä. eli miten on? itse ajattelisin että on.
ja sitten vielä että voiko mountilla ratsastava champion liittyä yksiköihin? arskahan pystyy mut mountit on kuitenkin monstrous mountteja... eli tästä kans jos sais mielipiteitä
Viimeksi muokannut Isompi Arska, To 01.11.2007 20:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Daemonic Mountista kysymuksiä
Säännöissä lukee että jos ratsu tai ratsastaja on Unbreakable niin se vaikuttaa molempiin ratsuun ja ratsastajaan. Eli on, minun käsittääkseni.Isompi Arska kirjoitti:tuli vaan mieleen että onks 'mountilla ratsastava herkkusieni unbreakable niin kauan kun mountti on hengissä? demonithan on unbreakableita ja mountin ei tarvii ottaa instabilityä koska se ratsastaja on hengissä. eli miten on? itse ajattelisin että on.
No jos Mountti on unbreakable niin se ei saa liittyä joukkoon joka ei ole unbrakable.
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson
I eatz yor brainz! -MN
-Homer Simpson
I eatz yor brainz! -MN
Väärinpä mutuilet. HoC kirja tekee varsin selväksi sen, että koko modeli ei noudata instanbility sääntöjä lähärissä (vaan ratsastajan säännöillä mennään break testit. Pakoon lähdetään, jos lähdetään). HoC, p 31,33,35 & 39. Noilla sivuilla on jokainen daemonic mount
Ja demonithan eivät ole Unbreakable vaan niillä on vain erikoisääntönä tämä "Instanbility and break tests" jossa ei oikeastaan edes mainita niiden olevan UB. HoC 29
Ja sitten vielä kiinnostavampi kysymys, saako demoniratsulla ratsastava jätkä Immune to psychology säännön? 6 edikan aikainen FAQ kieltää tämän, vaikka kieltoa kirjoittaessa ei olla koskaan vielä edes kuviteltu 7 edikan säännöistä.
Ja demonithan eivät ole Unbreakable vaan niillä on vain erikoisääntönä tämä "Instanbility and break tests" jossa ei oikeastaan edes mainita niiden olevan UB. HoC 29
Ja sitten vielä kiinnostavampi kysymys, saako demoniratsulla ratsastava jätkä Immune to psychology säännön? 6 edikan aikainen FAQ kieltää tämän, vaikka kieltoa kirjoittaessa ei olla koskaan vielä edes kuviteltu 7 edikan säännöistä.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Sääntökirja sanoo että Immunity to Psychology siirtyy mountilta ratsastajalle... en löydä mitää sääntöä joka sen kieltäisi tässäkään tapauksessa.flagu kirjoitti:Ja sitten vielä kiinnostavampi kysymys, saako demoniratsulla ratsastava jätkä Immune to psychology säännön? 6 edikan aikainen FAQ kieltää tämän, vaikka kieltoa kirjoittaessa ei olla koskaan vielä edes kuviteltu 7 edikan säännöistä.
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Mutta minäpä löydän...
HoC Faq kirjoitti: Q:Does a character on daemonic mount benefit from its immune to psychology?
A: No
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Jaahas... nythän menee edikat ristiinrastiin... se varmaan pitäisi viime edikan aikaisesta kirjasta tarkistaa että jos nuo mount säännöt eivät ole muuttuneet niin eipä sen FAQn tulkinta sitten kai mitenkäänmuutu, en tosin löydä omaa kirjaani että jos joku toinen sen sitten tarkistaisi.
-Sami
Siis tosiaan tuo on kutos edikan peruja ja viittaa vanhaan sääntöön (Tai itseasiassa en ole edes varma oliko siitä mitään sääntöä olemassakaan. Siksi se on varmaan faqissa). Seiskan sääntis sanoo suoraan, että ne ovat immuuneja, joten siinä eivät vanhat faqit paljon paina.HoC Faq kirjoitti: Q:Does a character on daemonic mount benefit from its immune to psychology?
A: No
"I beat the internet. The end guy is hard."