tavallista hiekkaa vai modeling sand?
-
homejuusto
tavallista hiekkaa vai modeling sand?
no kumpi kannattais tavallinen hiekka vai modeling sand?.Ku oon tekemässä tyranidsien aavikko kenttää. laittakkaa palautusta 
?
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Re: tavallista hiekkaa vai modeling sand?
Jos koko pelipöydän meinaat päällystää hiekalla ja maalata päälle, niin saat jonkin verran ostaa modelling sandia. Eli itse käyttäisin pestyä normaalihiekkaa, josta kuitenkin on suurimmat roskat huuhtoutuneet veks.homejuusto kirjoitti:no kumpi kannattais tavallinen hiekka vai modeling sand?.Ku oon tekemässä tyranidsien aavikko kenttää. laittakkaa palautusta
Toinen vaihtoehto on käyttää kissanhiekkaa tjsp, jota saa kohtuullisen edullisesti.
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
-
homejuusto
figujen pohjaan
Viimeksi muokannut homejuusto, Ke 12.12.2007 20:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
?
-
homejuusto
no on meillä kissa tai oikeastaan kaks.joten kissan hiekkaa löytyy
?
Kissanhiekka pääsääntöisesti on aika isorakeista, joten sitä en suosittelisi. Voi toki olla pienirakeistakin, koska ei ole kokemusta kuin 3:sta eri merkistä.
Halpaa/hyvää hiekkaa löytää ulkoa. Omat basetushiekkani hain appiukon rakennustyömaalta. Esim. betoniin tarkoitettu hiekka on tasarakeista ja raekoko on sopivan pientä. Löytynee jokaiselta (kaupalliselta) rakennustyömaalta. Kuten finnfoaminkin kanssa kannattaa mielummin kysyä sitä hiekkaa kuin mennä itsehakemaan. Tulee turhaa säätöä jos sinne luikkii ilman lupaa ja vaaratilanteitakin on tarjolla.
Jos projektit ovat pienempikokoisia niin lasten hiekkalaatikot yms ovat täynnä sopivaa hiekkaa. Jos haluaa/jaksaa säätää niin ainahan nuo voi itsekkin vielä siivilöidä. Sopivia siivilöitä saa ruokailuvälineitä myyvistä kaupoista ja esim. Etolasta löytyvät lasten hiekkalaatikkolelut ovat halboja.
Halpaa/hyvää hiekkaa löytää ulkoa. Omat basetushiekkani hain appiukon rakennustyömaalta. Esim. betoniin tarkoitettu hiekka on tasarakeista ja raekoko on sopivan pientä. Löytynee jokaiselta (kaupalliselta) rakennustyömaalta. Kuten finnfoaminkin kanssa kannattaa mielummin kysyä sitä hiekkaa kuin mennä itsehakemaan. Tulee turhaa säätöä jos sinne luikkii ilman lupaa ja vaaratilanteitakin on tarjolla.
Jos projektit ovat pienempikokoisia niin lasten hiekkalaatikot yms ovat täynnä sopivaa hiekkaa. Jos haluaa/jaksaa säätää niin ainahan nuo voi itsekkin vielä siivilöidä. Sopivia siivilöitä saa ruokailuvälineitä myyvistä kaupoista ja esim. Etolasta löytyvät lasten hiekkalaatikkolelut ovat halboja.
-
homejuusto
Minä olen hakenut hiekkani tuosta pihan hiekkalaatikosta, hyvää soraa taas löytyy kun avaa oven ja kuopaisee maata. Ohiajavat ihmiset ovat usein ihmetelleet, kun loikin tien reunassa ja noukin pikkukiviä hihkaisten iloisesti jokaisen hyvin baseen sopivan kohdalla.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
- Guardsniper
On meinaan tuttu tunne. Pitäis varmaan naamioida se hiekan/kivein keräily jonkilaiseksi tutkimusprojektiksi niin eivät olis niin ihmeissään.Galeios kirjoitti:Ohiajavat ihmiset ovat usein ihmetelleet, kun loikin tien reunassa ja noukin pikkukiviä hihkaisten iloisesti jokaisen hyvin baseen sopivan kohdalla.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
-
SuurAmiraali
Itse olen käyttänyt muihin tarkoituksiin hiekkapuhallus hiekkaa. Jota ajattelin käyttää myös aavikko kentän tekoon, kunhan joskus saan aikaiseksi. On meinaan takuulla roskatonta ja hienojakoista, hintaa en tiedä mutta kuulin että melko halpaa olisi, Ilmaiseksi kun tuon tämänhetkisen purkin sain. Saa ostettua kuulemma hyvinvarustetuista rautakaupoista.
Olen aikaisemmin käyttänyt ulkoa löytämääni hiekkaa ja kokeillut kaikenlaista muutakin, mutta ne ovat usein liian karkeita ihan tavalliseksi maa-ainekseksi.
Olen aikaisemmin käyttänyt ulkoa löytämääni hiekkaa ja kokeillut kaikenlaista muutakin, mutta ne ovat usein liian karkeita ihan tavalliseksi maa-ainekseksi.
- Hands_of_blue
Tiedätkö minkäkokoisissa annoksissa tuota hiekkapuhallushiekkaa myydään? Kuulostaa ihan hyvältä vaihtoehdolta, mutta mitään 20 kilon säkkiä ei välttämättä kiinnostaisi ostaa.SuurAmiraali kirjoitti:Itse olen käyttänyt muihin tarkoituksiin hiekkapuhallus hiekkaa. Jota ajattelin käyttää myös aavikko kentän tekoon, kunhan joskus saan aikaiseksi. On meinaan takuulla roskatonta ja hienojakoista, hintaa en tiedä mutta kuulin että melko halpaa olisi, Ilmaiseksi kun tuon tämänhetkisen purkin sain. Saa ostettua kuulemma hyvinvarustetuista rautakaupoista.
Itse olen hakenut oman hiekkani akvaariokaupoista, saa tasalaatuista ja puhdistettua hiekkaa noin euron kilo.