Tersvehdys teille Sotun asukeille.
Minulle tuli tytinää alkaa taas jälleen keräilemään space marineja. Vanhat Ultramarinet maalinpoistoon jos jaksan, mutta uusia figuja tulee itsenäisyyspäivänä. Olen miettinyt miten ne maalaisin.
Tietenkin scab red -> red gore -> blood red toimisi luultavasti, en vaan tiedä näkyisikö musta vielä alta (olen kuivaharjaus miehiä).
Foundation maali mecharite red. Siinä on juuri sopivan ruskehtavan-punainen sävy. Se vaan, että se on melko vaaleaa, eihän foundationin alle mitään muita värejä laiteta.
Mutta miten, oi miten?
Miten maalaisin Blood Ravenini?
Miten maalaisin Blood Ravenini?
I am the one who sails the stars. I am the Arch-Smurf.
Re: Miten maalaisin Blood Ravenini?
Sekoita mechrite rediin tilkka mustaa tai tummanruskeaa? Vaihtoehtoisesti maalaa ensin mechritellä tasainen pohjaväri ja vedä päälle kerros mustaa tai ruskeaa inkkiä?
Noin minä tekisin.
Noin minä tekisin.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Ei laiteta. Kyllä ne ihan hyvin mustalle tarttuu.Tozenator kirjoitti: Foundation maali mecharite red. Siinä on juuri sopivan ruskehtavan-punainen sävy. Se vaan, että se on melko vaaleaa, eihän foundationin alle mitään muita värejä laiteta.
Siis tarkoitin että mecharite redia siihen mustan päälle 
I am the one who sails the stars. I am the Arch-Smurf.