"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mahtipakaroiden Maalaus blogi

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Mahtipakarat

Mahtipakaroiden Maalaus blogi

Viesti Kirjoittaja Mahtipakarat »

Päätimpä tälläisen tänne sotuunkin laittaa, toivottavasti motivoisi vähän aktiivisempaan maalaukseen.

Ostin tässä jokin aika sitten halvalla beastherdin puolikkaan käytettynä. Olivat aika kamalassa kunnossa, mutta sain väännettyä ne ihan asiallisiksi mielestäni.

Ensin muutamat WiP kuvat. (revin vanhoja osia irti vaihdoin marojen aseita ja stuffasin epämääräiset kolot pois).
Kuva Kuva Kuva

Sitten itse valmiit tuotokset.
Kuva Kuva Kuva Kuva
Yksinäinen marauder lipun kantaja
Kuva

Ajattelin tätä blogia sitten päivitellä ryhmä kerrallaan (kun olen niin älyttömän hidas/laiska maalaamaan. Parempi mielestäni se että kerran kuussa yksi päivitys, kuin se että viikon välein postaan puoliksi maalatun marauderin.

Siitä sitten vain risut ja ruusut, itse olen näihin erittäin tyytyväinen vaikka virheitäkin löytyy.

Edit:Linkki galtsuun.
Viimeksi muokannut Mahtipakarat, Su 16.12.2007 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"
-Lord Borak The Despoiler.
Mahtipakarat

Re: Mahtipakaroiden Maalaus blogi

Täällä taas. Tällä kertaa spider ridereita joten tässä kuva.
Kuva Kuva
Nämä ovat ihan perus BFSP spider ridereitä ja näitä on vielä 15 maalaamatta :'(. Näihin olen muuten varsin tyytyväinen, mutta keltaraitaisen hämähäkin raidat jäivät hiukan flätin värisiksi kun oli vain sunburst yellow ja bad moon yellow käytössä, uudempiin tämä on ratkaistu wallejon gold yellown avulla. Niin ja sitten tuo kilpi jossa on keltainen kuvio on aivan hirveä.

Kommenttia otetaan vastaan.

Edit: Juu ajatelkaa tämä kuva teaserina huomenna paremmassa valossa uusi kuva.
Edit2: no niin... tänään on päivä uusi ja päivitin kuvat sitten. Lisäsin lähikuvan musicianista että näkee paremmin virheet ja onnistuneet kohdat.
Viimeksi muokannut Mahtipakarat, Ma 17.12.2007 14:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Eorl Nuori

Re: Mahtipakaran Maalaus blogi

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Spiderit ovat hauskannäkoinen ilmestys :). Ihan siistiä työtä kyllä, en nyt suurempia kitinän aiheita keksi ;).

Eikös blogisi nimen kuuluisi olla Mahtipakaroiden Maalaus blogi ;).
Mahtipakarat

Re: Mahtipakaran Maalaus blogi

Eorl Nuori kirjoitti:Spiderit ovat hauskannäkoinen ilmestys :). Ihan siistiä työtä kyllä, en nyt suurempia kitinän aiheita keksi ;).

Eikös blogisi nimen kuuluisi olla Mahtipakaroiden Maalaus blogi ;).
No kilioppi ei ole koskaan ollut vahvin alani :D.

Nyt korjasin sitten otsikon, ei saa lihavoitua tekstiä siihen tosin ;). Kiva että joku tykkää huomenna otan tosiaan uuden kuvan kun tuo on liian tumma syö aika tehokkaasti korostukset.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”