BT techmarine ja vanilla
-
nakki ukko
BT techmarine ja vanilla
Katselin noita FAQ läpysköjä, ja siinä samalla huomasin että vanilla tech ei saa ylimääräistä attackia plasma pistolistaan harnesissa mutta BT tech saa. Miksi näin?
Every Nakki ukko has a story.
Re: BT techmarine ja vanilla
Ei tuohon ole mitään muuta järkevää selitystä kuin epäjohdonmukaisuus FAQ:eja tehdessä. Harness toimii sitten näköjään eri tavalla normi-Marineilla ja BT:lla.
Phil Kelly says "No!"
- Guardsniper
BT on vaan kovempi lähis armeija
.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
- The Warmaster
Onko näin? Minä kun katson tätä nenäni edessä olevaa FAQ:a, näen selvästi, että siinä lukee näin:nakki ukko kirjoitti:Katselin noita FAQ läpysköjä, ja siinä samalla huomasin että vanilla tech ei saa ylimääräistä attackia plasma pistolistaan harnesissa mutta BT tech saa.
Q. Does a Techmarine's twin-linked plasma pistol on the servo-harness give an extra attack in combat?
A. Yes.
- Guardsniper
Kyse onkin kahdesta eri läpyskästä. BT:n faq antaa lisä attackin ja vanilla faq ei. Tarkistapa vielä kerran sekä BT faq ja vanilla marsujen faq ja ihmettele sitten uudestaan. Äsken kun katsoin sm faq:n niin ei se antanut mitään lisä attackia servon plasma pislasta.Warmaster91 kirjoitti:Onko näin? Minä kun katson tätä nenäni edessä olevaa FAQ:a, näen selvästi, että siinä lukee näin:nakki ukko kirjoitti:Katselin noita FAQ läpysköjä, ja siinä samalla huomasin että vanilla tech ei saa ylimääräistä attackia plasma pistolistaan harnesissa mutta BT tech saa.
Q. Does a Techmarine's twin-linked plasma pistol on the servo-harness give an extra attack in combat?
A. Yes.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
- The Warmaster
No näinpäs onkin. Olin tulostanut tuon SM faqun aikoja sitten, ja nyt ne on päivittäneet sen. Tosin tuota BT:n faqua ei ole päivitetty vielä, ja kun se päivitetään, tulee tuo todennäköisesti poistumaan.Guardsniper kirjoitti:Kyse onkin kahdesta eri läpyskästä. BT:n faq antaa lisä attackin ja vanilla faq ei. Tarkistapa vielä kerran sekä BT faq ja vanilla marsujen faq ja ihmettele sitten uudestaan. Äsken kun katsoin sm faq:n niin ei se antanut mitään lisä attackia servon plasma pislasta.Warmaster91 kirjoitti:Onko näin? Minä kun katson tätä nenäni edessä olevaa FAQ:a, näen selvästi, että siinä lukee näin:nakki ukko kirjoitti:Katselin noita FAQ läpysköjä, ja siinä samalla huomasin että vanilla tech ei saa ylimääräistä attackia plasma pistolistaan harnesissa mutta BT tech saa.
A. Yes.