Tuli otettua hiukan marineita maalattavaksi ja tässä ensimmäiset. Kaikissa taitaa olla vielä alustat kesken ja nuo pyörät ei muutenkaan ole ihan vielä valmiita.
Päivittelen joskus jos jaksan.
Kaikki konversiot on tehnyt Harryboy.

onko aina kaikki pakko ajatella niin pervosti?Guardsniper kirjoitti:Mitä toi kolmas (vasemmalta lukien) tekee? Nyt ainakin minun silmissäni näyttäis vähän niin kuin se... no joo jääköön sanomatta. Mutta noin muuten oikein hienoja taktikaaleja.
Anteeksi nyt että minäkin olen pervo, mutta se näyttää hieman epäilyttävältäHarryboy kirjoitti:onko aina kaikki pakko ajatella niin pervosti?Guardsniper kirjoitti:Mitä toi kolmas (vasemmalta lukien) tekee? Nyt ainakin minun silmissäni näyttäis vähän niin kuin se... no joo jääköön sanomatta. Mutta noin muuten oikein hienoja taktikaaleja.mutta jos tarkasti kattoo niin näkee, että jätkähän on ottanut osumaa haaraväliinsä...
Kyllä. Epäilen itse vahvasti että siihen samaiseen käteen on myöhemmin tulossa vielä jokin esine.Harryboy kirjoitti:onko aina kaikki pakko ajatella niin pervosti?Guardsniper kirjoitti:Mitä toi kolmas (vasemmalta lukien) tekee? Nyt ainakin minun silmissäni näyttäis vähän niin kuin se...
Pervosti??? Mitä pervoa almujen kerjäämisessä muka on?Harryboy kirjoitti:onko aina kaikki pakko ajatella niin pervosti?Guardsniper kirjoitti:Mitä toi kolmas (vasemmalta lukien) tekee? Nyt ainakin minun silmissäni näyttäis vähän niin kuin se... no joo jääköön sanomatta. Mutta noin muuten oikein hienoja taktikaaleja.mutta jos tarkasti kattoo niin näkee, että jätkähän on ottanut osumaa haaraväliinsä...
no joo myönnetään olisin voinut miettiä asiaa vähän pidempään ennenkuin tein ton pidennyksen noihin. Mutta entä jos se nidin pää onkin naulattu takaa päin siihen pyörään kiinni?Anaheim kirjoitti:Anteeksi nyt että minäkin olen pervo, mutta se näyttää hieman epäilyttävältäHarryboy kirjoitti:onko aina kaikki pakko ajatella niin pervosti?Guardsniper kirjoitti:Mitä toi kolmas (vasemmalta lukien) tekee? Nyt ainakin minun silmissäni näyttäis vähän niin kuin se... no joo jääköön sanomatta. Mutta noin muuten oikein hienoja taktikaaleja.mutta jos tarkasti kattoo niin näkee, että jätkähän on ottanut osumaa haaraväliinsä...
Olisin suositellut edes käden kääntämistä toisinpäin, ja ilman muuta veritahroja.
Itse figuista:
Mukavaa että joku muukin kun örkkipelaaja tekee noita haarukanpidennyksiä, mutta tässä olisin suositellut käytettäväksi paksumpaa tankoa, itse tein parimillisestä muovitangosta. Näyttää turhan huteralta. Lisää whineä pyöristä: Tuo nidin pää olisi kannattanut tukea jotenkin, ehkäpä niin että olisit vetänyt pienet ketjut tuon etulokarin ympäri ja sillä "lukinnut" sen kiinni.
Komentajaa tollanen perusnätti, hyvää pelipöytätasoa, samoin pyöristä tykkään maaliteemansa puolesta, ja kyllähän tuo harri-teivotsini tyyli on aina sydäntä lähellä ollut.
Jalkaväen maalaus on jees ,itse tykkään, mutta backpackeihin saisi jotain kivaa vielä pistää, turhan tylsän värisiä. Esimerkiksi sininen välipanssari siihen lämmönposto venttiilien väliin ja tuuletusilman ottimen päällä (eli se jossa on pieniä reikiä).
No joo, ei ole tuttua, mutta kyllähän tuo silti pitäisi osata oikein päin laittaa.JakeZuku kirjoitti:Voi jumala auta. Vasemman puoleisen shoulderpadi. Maalaus kylläkin on todella jees, mutta ei taida tactical squadin kokoaminen olla tuttua?