40k: Ultramarine-armeijan alkua (Päivitetty 10.2)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Lunastaja

40k: Ultramarine-armeijan alkua (Päivitetty 10.2)

Viesti Kirjoittaja Lunastaja »

Hoi.
Tuli otettua hiukan marineita maalattavaksi ja tässä ensimmäiset. Kaikissa taitaa olla vielä alustat kesken ja nuo pyörät ei muutenkaan ole ihan vielä valmiita.
Päivittelen joskus jos jaksan.
Kaikki konversiot on tehnyt Harryboy.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut Lunastaja, Su 10.02.2008 09:17. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Sticced

Re: 40k: Ultramarine-armeijan alkua

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Kuvat ovat hieman sumeita, mutta tuo sinisen taso on aika eri pyörissä ja kirjastotädissä joten onko komentaja tarkoituksella maalattu paremmin? (Vai näyttäkö se vain?)
Niin ja tuo librun power/force ase kannattaisi maalata sinisellä/punaisella/vihreällä yms. nyt näyttää ruosteiselta artefaktilta.
Oma-aloitteisuutta.
Jipe

Viesti Kirjoittaja Jipe »

Kunnon harley deividsoneja! Mahtavia figuja!
Guardsniper

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

Vähän kyl hämää toi libran alusta... se vaan on IMO turhan iso. Libran naamaa lukuunottamatta ihan hyvää jälkeä oot saanu kuitenkin aikaan.

Noista pyöristä oon kyl sitä mieltä, että se (etu) haarukka (mikälie) on aivan liian ohuesta tikusta/langasta tehtyä. Näyttää siltä, että se katkeis heti ensimmäisessä töyssyssä (voi olla, että vaatii vaan totuttelua). Sen ekan pyörän bolterit näyttäis olevan vähän ketuillaan (johtuneeko kuvasta), mutta hyvää siin on se edessä oleva tyrkyn pää :D.

Mutta kuten sanoin, maalausjälki on ihan hyvää. Pitkästä aikaa näkee ultramarsuja, joista ei heti ensimmäisenä tuu mieleen ruotsin lippu.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Harryboy

Viesti Kirjoittaja Harryboy »

no siis tohon libran basellekin on tarkotus laittaa vielä yks bike kiinni. ja eihän sitä tiedä mitä materiaalia tulvaisuudessa käytettään mopojen etuhaarukoissa :p. ehkä toi on vähän ohut ja ehkä jopa jossain hieman turhan pitkä mutta olkoon. ihan hyvältä se musta kuitenkin näyttää.
47.3% tilastoista on lonkalta heitettyjä
Mörde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mörde »

Hyvä alku! Tykkään tosi paljon noista bikeista. Jatka samaan malliin niin hyvää tulee.
Ainoo mikä jäi vähän vaivaamaan oli tuo librarian. Se on hiukan epäselvä värien suhteen mut muuten ok.
Grimaldus

Viesti Kirjoittaja Grimaldus »

Siitä onkin aikaa kun on viimeksi nähty oikeasti hienoja ultramariineja, mutta vihdoinkin niitä tuli.
Nuo harrikka-biket on vähän häiritseviä, mutta hienoja. :p
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=74215
Miksi sä viestiä luet? Kaiken tarpeellisen saat tuolta^
jubadu

Viesti Kirjoittaja jubadu »

Minä ainakin tykkään noista pyöristä. Jos keräisin marineita, niin tekisin niistä tuommoisia :D
"Vasemmalla puolella sijainnut Tau tulisotilaiden sairaala, joka oli nyt tyranidien valtaama hoplop, sortui abaddon the despoilerin painosta" By. SPACE MARINES!!! Reps
Macko57

Viesti Kirjoittaja Macko57 »

Ihan Saa**rin hienoja jos osaisin puoleksi maalatain nyt niin olisin onessani, mutta nuo Space Marine Bike/Harlikat on kyllä järjettömän hienoja.
Linux=Valinnan vapaus. Esim... Ubuntu Xubuntu, Redhat, Debian,Slackware ja Vectorlinux. Ei windows ole huono!!
Lunastaja

Tässäpä olisi muutama lisää. Lähes valmiita. Alustat nyt noista kahesta ainakin puuttuu ja jotain pientä pitää vielä tehdä.

Kuva
Kuva
Guardsniper

Re: 40k: Ultramarine-armeijan alkua (Päivitetty 3.11)

Mitä toi kolmas (vasemmalta lukien) tekee? Nyt ainakin minun silmissäni näyttäis vähän niin kuin se... no joo jääköön sanomatta. Mutta noin muuten oikein hienoja taktikaaleja.
YV tavoittaa.
Harryboy

Guardsniper kirjoitti:Mitä toi kolmas (vasemmalta lukien) tekee? Nyt ainakin minun silmissäni näyttäis vähän niin kuin se... no joo jääköön sanomatta. Mutta noin muuten oikein hienoja taktikaaleja.
onko aina kaikki pakko ajatella niin pervosti? :p mutta jos tarkasti kattoo niin näkee, että jätkähän on ottanut osumaa haaraväliinsä...
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Me likes... Kerrankin mariineita joiden armorit kiiltävät muuallakin kuin fluffissa :D. Ainut mikä häiritsee on ton yhden shoulderi, miksi se on väärinpäin? :'D Mutta jatka toki, hyvin menee!
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Harryboy kirjoitti:
Guardsniper kirjoitti:Mitä toi kolmas (vasemmalta lukien) tekee? Nyt ainakin minun silmissäni näyttäis vähän niin kuin se... no joo jääköön sanomatta. Mutta noin muuten oikein hienoja taktikaaleja.
onko aina kaikki pakko ajatella niin pervosti? :p mutta jos tarkasti kattoo niin näkee, että jätkähän on ottanut osumaa haaraväliinsä...
Anteeksi nyt että minäkin olen pervo, mutta se näyttää hieman epäilyttävältä ;) Olisin suositellut edes käden kääntämistä toisinpäin, ja ilman muuta veritahroja.

Itse figuista:

Mukavaa että joku muukin kun örkkipelaaja tekee noita haarukanpidennyksiä, mutta tässä olisin suositellut käytettäväksi paksumpaa tankoa, itse tein parimillisestä muovitangosta. Näyttää turhan huteralta. Lisää whineä pyöristä: Tuo nidin pää olisi kannattanut tukea jotenkin, ehkäpä niin että olisit vetänyt pienet ketjut tuon etulokarin ympäri ja sillä "lukinnut" sen kiinni.

Komentajaa tollanen perusnätti, hyvää pelipöytätasoa, samoin pyöristä tykkään maaliteemansa puolesta, ja kyllähän tuo harri-teivotsini tyyli on aina sydäntä lähellä ollut.

Jalkaväen maalaus on jees ,itse tykkään, mutta backpackeihin saisi jotain kivaa vielä pistää, turhan tylsän värisiä. Esimerkiksi sininen välipanssari siihen lämmönposto venttiilien väliin ja tuuletusilman ottimen päällä (eli se jossa on pieniä reikiä).
Easterling

Viesti Kirjoittaja Easterling »

Harryboy kirjoitti:
Guardsniper kirjoitti:Mitä toi kolmas (vasemmalta lukien) tekee? Nyt ainakin minun silmissäni näyttäis vähän niin kuin se...
onko aina kaikki pakko ajatella niin pervosti?
Kyllä. Epäilen itse vahvasti että siihen samaiseen käteen on myöhemmin tulossa vielä jokin esine.
Hienoja marsuja kumminkin. Tollalailla maalaat koko loppuporukan niin gyvä tulee. :D
Bikereita odotellessa...
Guardsniper

Harryboy kirjoitti:
Pervosti??? Mitä pervoa almujen kerjäämisessä muka on? ;)
YV tavoittaa.
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Voi jumala auta. Vasemman puoleisen shoulderpadi. Maalaus kylläkin on todella jees, mutta ei taida tactical squadin kokoaminen olla tuttua? :)
What's going on here? Back from the grave and crap.
Harryboy

Anaheim kirjoitti:
Harryboy kirjoitti:
Anteeksi nyt että minäkin olen pervo, mutta se näyttää hieman epäilyttävältä ;) Olisin suositellut edes käden kääntämistä toisinpäin, ja ilman muuta veritahroja.

Itse figuista:

Mukavaa että joku muukin kun örkkipelaaja tekee noita haarukanpidennyksiä, mutta tässä olisin suositellut käytettäväksi paksumpaa tankoa, itse tein parimillisestä muovitangosta. Näyttää turhan huteralta. Lisää whineä pyöristä: Tuo nidin pää olisi kannattanut tukea jotenkin, ehkäpä niin että olisit vetänyt pienet ketjut tuon etulokarin ympäri ja sillä "lukinnut" sen kiinni.

Komentajaa tollanen perusnätti, hyvää pelipöytätasoa, samoin pyöristä tykkään maaliteemansa puolesta, ja kyllähän tuo harri-teivotsini tyyli on aina sydäntä lähellä ollut.

Jalkaväen maalaus on jees ,itse tykkään, mutta backpackeihin saisi jotain kivaa vielä pistää, turhan tylsän värisiä. Esimerkiksi sininen välipanssari siihen lämmönposto venttiilien väliin ja tuuletusilman ottimen päällä (eli se jossa on pieniä reikiä).
no joo myönnetään olisin voinut miettiä asiaa vähän pidempään ennenkuin tein ton pidennyksen noihin. Mutta entä jos se nidin pää onkin naulattu takaa päin siihen pyörään kiinni?
backpakkeien maalauksessa samoilla linjoilla
Lunastaja

JakeZuku kirjoitti:Voi jumala auta. Vasemman puoleisen shoulderpadi. Maalaus kylläkin on todella jees, mutta ei taida tactical squadin kokoaminen olla tuttua? :)
No joo, ei ole tuttua, mutta kyllähän tuo silti pitäisi osata oikein päin laittaa. :) Sen siitä saa kun alkaa yöllä figuja kokoamaan..
Lunastaja

Kaksi figua lisää vasta valmistunut, mutta päivittelempä silti, ettei ala tuntumaan siltä, että koko projekti pysyisi vain paikallaan...
Kuvassa tuo reunimmainen figu ei oikein kovin hyvin näy, mutta noiden kahden uuden pitäisi ainakin näkyä ihan hyvin.

Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”