On siis about kymmenen ylimääräistä tuollaista XL basea. Mitä niillä teen?
Ylimääräisiä XL baseja
-
LaGas
Ylimääräisiä XL baseja
Tämä ei siis ole O/V/M ilmoitus, vaikka niin voisikin luulla.
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
- Hands_of_blue
Re: Ylimääräisiä XL baseja
Mikä on XL base? Sanoisin, että säilytät niin kauan, että niille ilmaantuu käyttöä.
-
LaGas
No mä aattelin, et jos paketissa(tässä tapauksessa se on kyllä sellanen pussin tapainen)lukee, että XL-baseja,(vissiin englanniksi...)niin sitten kaikki tietää et ne on Extra large baseja. Eli siis ne on niitä, joihin laitetaan vaikkapa vaikka heavy weapon tiimi. Mut siis niillekö ei ole mitäänkäyttöä?
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
-
Peikkovasara
- Viesti:
Jos niille on pakko jotain käyttöä kehittää, teeppä niistä vaikka markereita tai pieniä maastonpalaisia. Niin olen ainakin omani käyttänyt pois lojumasta.
Ja kuten edellä mainittiin, mikä estää säästämästä?
-
LaGas
Niinpä...Peikkovasara kirjoitti:Jos niille on pakko jotain käyttöä kehittää, teeppä niistä vaikka markereita tai pieniä maastonpalaisia. Niin olen ainakin omani käyttänyt pois lojumasta.
-
Peikkovasara
- Viesti:
Aistinko kevyttä ivaa 
Ylimääräisistä XL baseille saa näppärästi rakenneltua pieniä diodraamoja. Ystäväni tekee näin, ja tulos on oikein kiva. Ja niistähän voi tehdä vaikka esittelybeissit tyylikkäimmille nappuloillesi, joiden tahdot LOISTAVAN hyllystä.
Ylimääräisistä XL baseille saa näppärästi rakenneltua pieniä diodraamoja. Ystäväni tekee näin, ja tulos on oikein kiva. Ja niistähän voi tehdä vaikka esittelybeissit tyylikkäimmille nappuloillesi, joiden tahdot LOISTAVAN hyllystä.
No... minä ainakin laitoin omani sentineleilleni ja dredilleni, ku sentinelien mukana tulee sellasii noin millin korkusii basei, ja mä suosin enemmän niitä heavy weapon besei...ja dredille otin sellasen koska halusin jonku muunlaisen kun sen tavallisen kivipohja- basen...eli yleisesti erinomaisia waller- baseja.... ja jos et nyt jostain kummasta syystä haluu niitä säilyttää niin voithan sä myydä niitä kavereille, jotka tarttee niitä =P...
- When in deadly danger, when beset by doubt.
Run in little circles, wave your arms and shout.
Run in little circles, wave your arms and shout.