"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blood Angels Company Banner

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Proxima

Blood Angels Company Banner

Viesti Kirjoittaja Proxima »

Maalasin tuossa eilen 5. kompanjan bannerin.

http://img86.imageshack.us/img86/481/bl ... nneyr5.jpg

Ja toinen kuva

http://img88.imageshack.us/img88/3695/b ... nneym5.jpg

Kommenttia kiitos.
So it was in the beginning; so ever it shall be.
Half-breed

Re: Blood Angels Company Banner

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kuvat saisivat olla tarkempia, mutta mitä tuosta sanon, niin valkoinen on aika epäonnistunut. Mustan päälle ei kannata suoraan maalata valkoista, vaan iskeä siihen ensin esim. kerros harmaata. Muutoin...no harjoittele lisää freehandia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Jamo

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Toistelen hieman Half Breediä.

Eli tosiaan tuo banneri on aika suttuisen oloinen kun tuo musta puskee läpi. Olisi kannattanut ehkä maalata alkujaan valkoisella spräyllä. Noh, itse olen käyttänyt kun joskus koitin tehdä banneria, ruskeaa mustan päälle ja siihen bleached bonea ja lopuksi vasta valkoista.

Freehandit ovat aika...no en oikein osaa sanoa. Ei mitään kaosta. Kannattaa ensin piirtää paperille pari kertaa haluttu hahmo ja sen jälkeen ottaa vasta tuo pensseli käteen. Näin itse sain joskus tehtyä ihan mukiinmenevän bannerin itselleni. Mutta nuo freehandit paranevat vain harjoitteulla.

Kannattaa myös nuo DA:n logot viilailla pois mahdollisuuksien mukaan. Näyttävät näin BA-"fanin" silmään pahalta :D

Tarkkuutta myös itse figuun. Näyttää nyt hieman levinneeltä ja suttuiselta.

Hyvääkin pitäisi aina sanoa, mutta se tuppaa olemaan yleensä se vaikein osa figuista, jotka eivät ole ns. huippumaalaajan jälkeä, niissä on vaikea löytää parannettavaa. Mutta kyllähän tuolla pelata kehtaa, ja ajattelisin että et ole paljoa maallannut, joten harjoittelemalla sekin paranee. Eli rohkeasti vaan pensseliä käteen ja uutta kuvaa nettiin :D

Mutta hienoa että näkee näitä verenenkeleitä nykyään vähän enemmän...saisi kyllä tulla useamminkin vastaan :D

Paras minäkin kommentoimaan, vaikken itte kummosesti maalata osaa, mutta aina näitä perus juttuja voi heittää
...
Grimaldus

Viesti Kirjoittaja Grimaldus »

joo... On suttuinen banneri ja kannattaa harjoitella vähän vielä free handiä.
Ja tossa ite figussa on tuo hyvin häiritsevä DA merkki ja punainen väri on jotenkin huonosti toteutettu
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=74215
Miksi sä viestiä luet? Kaiken tarpeellisen saat tuolta^
jubadu

Viesti Kirjoittaja jubadu »

Vähän suttuinen, musta näkyy alta. Muuten ihan hyvä.
"Vasemmalla puolella sijainnut Tau tulisotilaiden sairaala, joka oli nyt tyranidien valtaama hoplop, sortui abaddon the despoilerin painosta" By. SPACE MARINES!!! Reps
kanatanssi

Viesti Kirjoittaja kanatanssi »

Jamo kirjoitti: Kannattaa myös nuo DA:n logot viilailla pois mahdollisuuksien mukaan. Näyttävät näin BA-"fanin" silmään pahalta :D
Näyttää aika pahalta tuolla Verivenkelissä myös DA-fanin simmuun. ;)

Eniveis, mielestäni itse bannerin hahmossa olisi kehittämistä, sillä tietääkseni kaapumiähet ovat vielä tähän mennessä olleet Pimeidenvenkeleiden alaa... (Ellei nyt siinä "uudessa" kodekissa sitten tyyli muuttunut) Laittaisit ennemmin vaikka jonkun ämpärillisen verta siihen tj.
Guardsniper

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

Musta toi musta kaapu ei oikein sovi BA:lle ja vähän jäi noi freehandin siivet(?) hämään. Noin muuten maalausjälki on kyl ihan hyvää. Jos haluut parempaa kommenttia niin koita laittaa tarkempi kuva.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Jamo

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Itse asiassa...3 laitoksen BA kodeksin bannerissa joka oli kirjaan printattu, kuvataan sanguinius pukeutuneen viittaan. Eli en oikein valittaisi tuosta kaapuhemmoideasta. Kuitenkin antaa sellaisen enkelimäisen lookin, vaikka siivet selvästi sinne suuntaan viittaavatkin.
...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”