Eli minkälaisia muutoksia olette tehneet omiin malleihinne? Itse väsäsin ihan hetken mielijohteesta örkkien Shootaan Chopan pistimeksi. Kertokaa omista muutoksistanne, ajatus on ettei mallien tarvitse olla ihan sääntöjen mukaisia, kunhan ovat hianoja
Örkkiaseiden konversiot
Örkkiaseiden konversiot
Noniin, ajattelin aloittaa tälläisen keskustelun, kun en haulla löytänyt.
Eli minkälaisia muutoksia olette tehneet omiin malleihinne? Itse väsäsin ihan hetken mielijohteesta örkkien Shootaan Chopan pistimeksi. Kertokaa omista muutoksistanne, ajatus on ettei mallien tarvitse olla ihan sääntöjen mukaisia, kunhan ovat hianoja
kertokaa myös mistä saitte idean muutokseen. Itse pidän örkeistä, koska niiden tyyliin sopii erilaisuus, ei kahta samanlaista!!

Viimeksi muokannut Hammarist, Su 04.11.2007 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
Re: Mallien konversiot
En tiedä tämän ketjun normienmukaisuudesta, joten ilmoitin modeille.
..no niinpä niin, enpäs ilmoitakkaan..
..no niinpä niin, enpäs ilmoitakkaan..
Tarkoitatko että tämä ketju on väärällä osastolla?
Jos näin, joku Moderaattori voi siirtää ketjun.
Jos taas ei, niin kertoisitko tarkemmin mitä tarkoitat
- The Captain
- Valvoja
Konvertointi kuuluu toki Maalaus, konvertointi ja maaston teko -osioon.Hammarist kirjoitti:Tarkoitatko että tämä ketju on väärällä osastolla?
Lisäksi hiukan arveluttaa itseänikin ketjun tarkoitus. Konvertointi on hirmu laaja aihe, jotta yksi ketju palvelisi sen tarkoitusta millään. Suosittelen tarkentamaan ketjua koskemaan jotakin tiettyä konvertoinnin aihetta. Kiva olisi myös, jos osallistuisit itsekin ketjun sisällön tuotantoon sen sijaan, että pyytäisit muita esittelemään omia konversioitaan. Jokainen kyllä perustaa oman ketjun omille konversioilleen, jos sellaisen haluaa, joten ehdotan, että yleisen konversiokuvaketjun sijasta sinä kerrot tässä ketjussa omista konversoistasi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Re: Örkkiaseiden konversiot
Kiitoksia oikaisusta.
Nyt siis ketjua muokattu, puhe on örkkien aseista.
Itselläni ei ole paljoa kerrottavaa, olen juuri aloittanut Wh40k harrastuksen, mutta olen kiinnostunut hienoista konversioista ja ideoista
Nyt siis ketjua muokattu, puhe on örkkien aseista.
Itselläni ei ole paljoa kerrottavaa, olen juuri aloittanut Wh40k harrastuksen, mutta olen kiinnostunut hienoista konversioista ja ideoista
- The Captain
- Valvoja
Jes. Paljon parempi ketju nyt. Jatkakaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Mitäs näitä tullut joskus kaverin örkeille väsättyä, big shootia sai ainakin julmetun helposti kasoittain kun leikkeli ylijäämä shootista piiput irti ja varovaisesti liimasi + paikkasi green stuffilla ja maaleilla jälkeä. Säästipähän rahoja metallisista special weapon napeista.
Hitto mä mitään 'hammeria enää pelaa.
Onko muiden, esim. Flamereiden teko itse hankalaa? Nyt olis aikaa väsätä uutta koodeksia odotellessa...
- Half-breed
No ei se paljon vaikeampaa kuin muidenkaan örkkiaseiden teko ole, sillä örkithän ei nyt katso tarkkaan miten esteettisen näköisiä niiden aseet on, vaan kaikki joka näyttää edes sinnepäin fleikalta menee örkkimäisyydessään läpi.Hammarist kirjoitti:Onko muiden, esim. Flamereiden teko itse hankalaa? Nyt olis aikaa väsätä uutta koodeksia odotellessa...
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.