ExoCowboy.net - Exon blogi (päiv. 26.11.-14)
Re: To Sotavasara and Back - ExoCowboy tuo ukkonsa myös tänne
Figut on kyllä mahtavia ja todella onnistuneita, mutta tälläinen juttu jäi arveluttamaan, kun pelipöydästäsi mainitsit niin olisiko siitä kuvia missään?
40k: Tyranids, IG
- Aristoteles
Tuskin se maalaus heti onnistuun keneltäkään vaikka lahjoja olisi muillekin jakaa.. Mutta hyvä on, olet sitten vain taitava
Niin muuten, onkos sulla enemmän noita tyranideja mitä esittelit ekalla sivulla? Oli nimittäin niin hienoja että olis kiva nähä lisää 
Jarr.
Sä kyllä jaksat tehdä ja tehdä hyvää jälkee figu toisensa jälkeen. Toi kelta musta raita juttu on tuossa olkapäässä onnistunut hyvin. Ainut mikä häiritsee on toi kaavun highlight ja kypärässä harja.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
Sainpas muutaman IWn taas valmiiksi, elikkä champpa power fistillä (bionic hammer-arm) ja twinbolterilla (looted storm bolter), sekä toinen setä. Molemmilla bioniset jalatkin. Ja koska omaperäisyys on tylsää, IW-miehellä on se pakollinen imperial fist -kypärä mukana.

Sellaista settiä. Hieman korjailin tuota kaapuchampan kaapua ja nyrkkiä, mutta ei mitään niin erikoista etteikö kuva voisi odotella että saan tuon vikan WIP ryhmäläisen valmiiksi ja pääsen ottamaan 10 ukon ryhmäkuvaa.

Sellaista settiä. Hieman korjailin tuota kaapuchampan kaapua ja nyrkkiä, mutta ei mitään niin erikoista etteikö kuva voisi odotella että saan tuon vikan WIP ryhmäläisen valmiiksi ja pääsen ottamaan 10 ukon ryhmäkuvaa.
Noi on muuten tosi hyviä, mutta twin bolter on aika flatti, ja tylsän värinen toi nauha.
Viimeksi muokannut Sipuli2, Pe 02.11.2007 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pah, onhan tota bolteria korosteltu, ja se on just hyvä noin. Mä ainakin diggailen noita. Ei mitään turhaa brassailua, kun kerran pelifiguista on kyse.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Tuo nauha on tehty näyttämään nyljetyltä ihmisiholta - mutta lakkausvaiheessa matt varnishi hieman liuotti washeja pois ja se jäi melko flatiksi. Varmaan tuossa jonain kauniina päivänä sitä hieman vielä laitan, mutta tosiaan ei mitään kovin kummaa - ehkä elf flesh highlighti reunoihin ajaa asian.
- OneManArmada
ExoCowboy kirjoitti:Tuo nauha on tehty näyttämään nyljetyltä ihmisiholta - mutta lakkausvaiheessa matt varnishi hieman liuotti washeja pois ja se jäi melko flatiksi. Varmaan tuossa jonain kauniina päivänä sitä hieman vielä laitan, mutta tosiaan ei mitään kovin kummaa - ehkä elf flesh highlighti reunoihin ajaa asian.
Joku väri läntti ja lika luultavasti toimisi?
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Siis en sanonut että on huono, sanoin vain että twin boltsun musta on hieman flatti. Kuitenkin se näyttää hyvältä, ja noi on yli peli tason minusta.
Nauha on ihoa? No se muuttaa mielikuvan, joten perun sanani siitä. (Anteeksi, laitoin aikasemman viestin klo 7 aamulla, joten mielikuvitus kone ei ollu käynnissä ja olin sokea hl:in suhteen.)
Nauha on ihoa? No se muuttaa mielikuvan, joten perun sanani siitä. (Anteeksi, laitoin aikasemman viestin klo 7 aamulla, joten mielikuvitus kone ei ollu käynnissä ja olin sokea hl:in suhteen.)
Tässä olisi viimeisintä, eli 10. marine tuohon toiseen ryhmään. Konvertattu macraggen perusmariinista:

Lisäksi tuo IW champan nahkaremmi on korjailtu ja olen alkanut laittaa eldar pathfindereita viimein valmiiksi (se eka apo-matsi odottaa jo tänä lauantaina, melkein kaikki onneksi jo valmiina), kuvia tulee taas kunhan juttuja valmistuu. Ryhmäkuvaa myös.

Lisäksi tuo IW champan nahkaremmi on korjailtu ja olen alkanut laittaa eldar pathfindereita viimein valmiiksi (se eka apo-matsi odottaa jo tänä lauantaina, melkein kaikki onneksi jo valmiina), kuvia tulee taas kunhan juttuja valmistuu. Ryhmäkuvaa myös.
Taas kaunista jalkea, mutta ei kovin kaaos mainen. Kuitenkin varmasti sulautuu joukkoon hyvin, ja IMO on ihan hyva ett kaikilla ei oo lonkeroita ja sarvia
. Onko toi miekka tomb kings perus soltuilta?
Sipuli2 kirjoitti:Taas kaunista jalkea, mutta ei kovin kaaos mainen. Kuitenkin varmasti sulautuu joukkoon hyvin, ja IMO on ihan hyva ett kaikilla ei oo lonkeroita ja sarvia. Onko toi miekka tomb kings perus soltuilta?
MIekka näyttäs olevan Khorne Bersulta.
Rautamosurit on mahtavia, etenkin kypärien silmät. WB:t turhan sarjakuvamaisia ja puhtaita makuuni, mutta enhän minä niitä maalaa. Jotkut WB:iden friihändit on vähän koomiisia, ei pahalla.
Yhteenvetona todella hienoa settiä.
Kotikylässä Jokelassa tapahtui kamaluuksia, mikä tietysti hieman laskenut fiiliksiä maalailla ja pelailla. Pikkuhiljaa sitä on kuitenkin otettu pensseli käteen ja tutustuttu apocalypseen myös käytännön pelaamisena.
@sipuli2: Berzerkkeriltä tosiaan tuo miekka tuolla marinella.
@hartman: Tosiaan koominen voi tulla joillekin mieleen noista freehandeista, itse tosin pidän enemmän "sarjakuvamainen" -sanasta. Samaa asiaa kuitenkin tarkoitetaan varmaan, eli tavoitteena jollain tasolla oli tehdä "pahiksista" räikeitä kuin lapsuuden piirretyistä - kirkkaissa väreissä ja hämmentävät tunnukset viuhuen ne taas tulee valloittamaan maailmaa, kunnes jokunen hyvis pistää niille nekkuun.
Mutta joo, tässä olisi kuvatus terminator armorissa viuhtovasta sorcererista. Mietin pitkään mitä tekisin tuolle terminator-jengille, jossa oli 6 figua, kahdella reaperit. Vastaus oli lopulta se, että toinen riipperi (abaddonista tehty lonkerosetä) convertattiin pienemmäksi ja kyseisestä sedästä tuli ryhmän johtaja, ja vanha champ-sorcerer sai force weaponin ja combimeltan vanhojen fistin+cc weaponin tilalle.

Ja sitten vielä pari kuvaa apocalypse-pelistämme. Pelkästään minun figullani (kaiken muun olen itse maalannut, paitsi necronit jotka ostin yhdeltä tutulta) pelattu noin 5200pts per puoli -matsi, jossa kaaos, örkit, dark eldar ja necronit kohtasivat ultrat, ig:n, eldarit ja daemonhunterit . Pöytä oli melko pieni, mutta se ei menoa haitannut.
Kuva deploymentin jälkeen, "hyvikset" jätti paljon kamaa reserviin:

Tuon jälkeen hyvikset laittoi vielä assettina miinakentän tuohon no-man's landille, mikä hidasti paljon pahuuden aaltoa.
Tässä kuva myöhemmältä vaiheelta, eldareiden 3 falconia iskivät sivustaan, mutta eivät onneksi suurta vahinkoa saaneet aikaan:

Ja peli päättyí tasuriin, molemmat saivat 3 objektiivia. Nuo nopeat ja kestävät falconit ovat kyllä tasoittavalla vuorolla kovia ottamaan ja contestaamaan objektiiveja. Hauskaa oli kuitenkin!
@sipuli2: Berzerkkeriltä tosiaan tuo miekka tuolla marinella.
@hartman: Tosiaan koominen voi tulla joillekin mieleen noista freehandeista, itse tosin pidän enemmän "sarjakuvamainen" -sanasta. Samaa asiaa kuitenkin tarkoitetaan varmaan, eli tavoitteena jollain tasolla oli tehdä "pahiksista" räikeitä kuin lapsuuden piirretyistä - kirkkaissa väreissä ja hämmentävät tunnukset viuhuen ne taas tulee valloittamaan maailmaa, kunnes jokunen hyvis pistää niille nekkuun.
Mutta joo, tässä olisi kuvatus terminator armorissa viuhtovasta sorcererista. Mietin pitkään mitä tekisin tuolle terminator-jengille, jossa oli 6 figua, kahdella reaperit. Vastaus oli lopulta se, että toinen riipperi (abaddonista tehty lonkerosetä) convertattiin pienemmäksi ja kyseisestä sedästä tuli ryhmän johtaja, ja vanha champ-sorcerer sai force weaponin ja combimeltan vanhojen fistin+cc weaponin tilalle.

Ja sitten vielä pari kuvaa apocalypse-pelistämme. Pelkästään minun figullani (kaiken muun olen itse maalannut, paitsi necronit jotka ostin yhdeltä tutulta) pelattu noin 5200pts per puoli -matsi, jossa kaaos, örkit, dark eldar ja necronit kohtasivat ultrat, ig:n, eldarit ja daemonhunterit . Pöytä oli melko pieni, mutta se ei menoa haitannut.
Kuva deploymentin jälkeen, "hyvikset" jätti paljon kamaa reserviin:

Tuon jälkeen hyvikset laittoi vielä assettina miinakentän tuohon no-man's landille, mikä hidasti paljon pahuuden aaltoa.
Tässä kuva myöhemmältä vaiheelta, eldareiden 3 falconia iskivät sivustaan, mutta eivät onneksi suurta vahinkoa saaneet aikaan:

Ja peli päättyí tasuriin, molemmat saivat 3 objektiivia. Nuo nopeat ja kestävät falconit ovat kyllä tasoittavalla vuorolla kovia ottamaan ja contestaamaan objektiiveja. Hauskaa oli kuitenkin!
- Isompi Arska
oisko kohta mika jo faban vuoro
?
Niinpä niin minäkin niitä skaveneita tuossa jo vähän aikaaa sitten kyselin, eikä ole vielä niitä lisää tullutIsompi Arska kirjoitti:oisko kohta mika jo faban vuoro?
Blood Bowl Amateur League: Lowland Raiders (Orcs)
W - D - L
4 - 3 - 2
WHFB: Dark Elves (7ed.)
W - D - L
24 - 8 - 8
W - D - L
4 - 3 - 2
WHFB: Dark Elves (7ed.)
W - D - L
24 - 8 - 8
Terminator Sorsa on aikas upea. Varsinkin aseesta tykkään, ainoa mitä ehkä korjaisin niin tekisin noista liekeistä tossa polvessa teräväkärkisiä. Mutta jos on semmosta sarjakuvapahislookkia haettu niin sitten ei haittaa 
Sain viimein maalattua viime jouluna saamani pathfinderini loppuun - nyt niistä viimein tuli sellaisia kuin halusin. Koko squadia on hieman viimeistely, eli ihot on vedetty kaikista uusiksi jne.
Tässä kuvaa.

Figuja tulee sen mukaan mitä innostaa maalata
. Tällä hetkellä on nidejä taas hieman tulossa, mutta kyllä sitä fabaakin jossain vaiheessa.
Tässä kuvaa.

Figuja tulee sen mukaan mitä innostaa maalata
Woow, uudet pathfinerit/rangerit on täydellisiä minun silmään, etenkin tummansiniset kaavut ovat herkkua, jos jostain pitäisi valittaa, ihosta nyt en oikein pidä, vaikka sekin on ihan hienoa...
Protector of nerds.
Kaavut ovat todella kaunista katseltavaa. Jos itselläni olisi eldareita, pöllisin tuon Shcemen täysin miettimättä 
...
Timantit ovat erityisesti hienoja ja samoin kaavut. Mika toi keltainen juttu yhen alustassa on?