reaper tilaus porukka.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
reaper tilaus porukka.
onkohan tää nyt ees oikee paikka? no mutta kuitenkin oliskos kellää tarvetta reaperin figuille ja halukkuuttaa osallistua kimppa tilaukseen? posti maksut ovat sen verran kovat yhelle ihmiselle että ois kiva ainakin yks lisätillaja saaha.ilmottakaa figuista tuote numero niin lisäilen ne sitten kärryyn.määrä aika vois olla ens perjantaihin,ilmottautua, ja maksaa omat ostoksensa tililleni.
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Mistä meinasit tilata? Reaperin oma puoti pyytää aika kovia postimaksuja. Itselleni puksuttaa tällä hetkellä kaikenmoista Noble Knightista. Lähettivät välittömästi ja postikuluja tuli sekalaiselle läjälle kai kymmenisen taalaa. Antavat myös alennusta listahinnasta. Melko halpaa on nykyisellä Yhdysvaltain peson kurssilla.
Jotain saa tietysti Sotataidostakin.
Jotain saa tietysti Sotataidostakin.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
- The Captain
- Valvoja
Re:
Muistamisen arvoista on myös, että pukettisi juuttuu mitä luultavimmin tullin haaviin, jolloin päälle rapsahtaa 22 voltin alvi sekä mielenkiintoinen juttutuokio tullin sedän/tädin kanssa, jotta pystyvät selvittämään mahdollisen tullimaksun. Ensimmäisellä kerralla vietin Kouvolan tulliasemalla liki kolme tuntia (josta kaksi ja puoli meni kyllä venäläisten rekkakuskien ohittaessa jonossa minkä kerkesivät), nykyään tuntevat jo naaman ja kuittaavat figupaketit "joo joo" -tyylillä.
Sotataidon kauppias Juha on tähän asti kyllä kuullut asiakkaidensa toiveita ja liittänyt omiin varastotäydennyksiinsä yksittäisten asiakkaiden toivelistojakin. Pykimistä on koettu tällöinkin lähinnä vain Reaperin päässä. Aikaa voi mennä hiukan kauemmin kuin suoraan Jenkkilästä tilattaessa, mutta vaivaa säästyy rutkasti, ja kuljetusmaksuissa ym. säästää niissäkin. Kannattaa ottaa rohkeasti yhteyttä Sotataitoon.
Sotataidon kauppias Juha on tähän asti kyllä kuullut asiakkaidensa toiveita ja liittänyt omiin varastotäydennyksiinsä yksittäisten asiakkaiden toivelistojakin. Pykimistä on koettu tällöinkin lähinnä vain Reaperin päässä. Aikaa voi mennä hiukan kauemmin kuin suoraan Jenkkilästä tilattaessa, mutta vaivaa säästyy rutkasti, ja kuljetusmaksuissa ym. säästää niissäkin. Kannattaa ottaa rohkeasti yhteyttä Sotataitoon.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Re: reaper tilaus porukka.
no jopas tämä nyt on vaikeaa. kaippa sitä pitää laittaa sotataitoon viestiä josko viitsis mulle hankkia muutamia nappeja. mites tuo noble toimii sitten?löytyykö sieltä samoilla nimillä siis reapperin valikoimia?ja ovatkos ne samoilla nimillä?
EDIT: kylläpäs sieltä löytyykin inkvisitio mortikka morukkaan sakkia, paljo paremmin ku reaperilta iteltään. mutta onpahan noillakin aika mittavt pstitukset jos ei halua hassata 10-30päivänn odotellessa. laskuri kerto että mun 9figun paketti maksais joku 40dollaria.mut onnistuukos dolmot jos sulle tulee jatkuvana virtana kamaa tuolta niin lähettäisin sulle tilaukseni ja liittäisit sen omaas ja toimittaisit mulle?
EDIT: kylläpäs sieltä löytyykin inkvisitio mortikka morukkaan sakkia, paljo paremmin ku reaperilta iteltään. mutta onpahan noillakin aika mittavt pstitukset jos ei halua hassata 10-30päivänn odotellessa. laskuri kerto että mun 9figun paketti maksais joku 40dollaria.mut onnistuukos dolmot jos sulle tulee jatkuvana virtana kamaa tuolta niin lähettäisin sulle tilaukseni ja liittäisit sen omaas ja toimittaisit mulle?
Ikävä kyllä, halpa ja nopea eivät tahdo toteutua samalla kertaa. Koska minulla ei juuri nyt ollut kiire, päätin käyttää halpaa ja hidasta. Aikaisempi suosikki Sci-Fi Genre nimittäin poisti maalähetykset vaihtoehdoistaan ja tarjoaa nykyään pelkästään ykkösluokan lentopostia. Se on nopea, mutta alkaakin maksaa lähemmäs saman verran kuin Reaperin oma kauppa. Voihan senkin laskuria toki kokeilla jos löytyisi mieluinen vaihtoehto. Tavaroistakin saa paikoitellen parempia alennuksia kuin muualla.Hedelmäpeli kirjoitti:mutta onpahan noillakin aika mittavt pstitukset jos ei halua hassata 10-30päivänn odotellessa. laskuri kerto että mun 9figun paketti maksais joku 40dollaria.
Ei tule mitenkään jatkuvasti vaan hyvin satunnaisesti ja nykyisissäkin tilauksissa on sen verran lähituttujen tavaraa mukana, etteivät välillä meinaa edes omat mahtua sekaan. Itsekin tullin kanssa asioineena tiedän, ettei se ole mukavaa hommaa. Siksi suosin perintärajan alle jääviä eriä (tällä hetkellä noin $50 jos oikein muistan) aina kun mahdollista. Jos taas tahtoo maksaa suosiolla tullit ja verot, lienee helpompaa jättää lista Sotataitoon ja antaa Juhan hoitaa suuremman skaalan maahantuonti.mut onnistuukos dolmot jos sulle tulee jatkuvana virtana kamaa tuolta niin lähettäisin sulle tilaukseni ja liittäisit sen omaas ja toimittaisit mulle?
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Noblen tilaus muuten lähti 25.10. ja saapui 5.11. tarkoittaen noin...12 päivää, johon sisältyy kaksi viikonloppua? Ilmeisesti lentopostista on siis kyse ja mainittu 30 päivän maksimi koskee lähinnä kaukaisia tai muuten vain takapajuisia maita.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
jeps tilasin sotataidon kautta kun halukkaita ei näkyny. hintaa tuli kuitenkin niin vähän lisää reaperin omiin myynti hintoihin nähden että turha sitä on ite rupee sorvaamaan kun on asian osaaviakin ihmisiä.
Battlefield berlin toimittaa myös, määräalennukset isoista tilauksista ja max 15 eur postit, euroopassa toimii eli ei alv-ongelmia.
-Sami
-Sami
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.