Ajattelin ehkä liittää WH-armeijaani Dreadin AT-tueksi, ja koska en halua luopua siskoistani, päädyin GK-dreadiin. Elikkäs:
Jos huolin ottaa Grey Knights Dreadnoughtin, pitääkö minulla olla 2 joukkoa GK:oita, kuten normaaleissa Ally-säännöissä vaadittaisiin mariineilta, vai ovatko DH:t poikkeus?
GK-Dreadistä
- samppuliini
Re: GK-Dreadistä
Et voi ottaa tätä WH armeijaasi, koska GK dreadnought on heavy supporttia, jota ei taas saa liittoarmeijoihin.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
- Guardsniper
Jos välttämättä haluut sen GK dredin niin eihän mikään sinua estä pelaamasta daemon huntereilla ja liittämästä niihin witch huntereita (normi rajoitusten puutteissa).
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Daemonhunters/WH-armeija on kyllä käynyt mielessä, mutta se taitaa jäädä hyllylle kunnes tulee Ordo-codex, kun se kuitenkin on pakko hommata miksei sitten ottaisi kaikkea kivaa irti.
Itse hämäännyin luulemaan GK-dreadiakin Elite-choiceksi, kun se (ainakin) BT:eillä kys. slottiin kuuluu. Mutta että joo, taitaa sitten se kolmekymppiä mennä Chimeraan.
Itse hämäännyin luulemaan GK-dreadiakin Elite-choiceksi, kun se (ainakin) BT:eillä kys. slottiin kuuluu. Mutta että joo, taitaa sitten se kolmekymppiä mennä Chimeraan.