"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tietoa näistä?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
samppara

Tietoa näistä?

Viesti Kirjoittaja samppara »

Elikkäs kun on näitä rautasia figui, niin koskas niitä alkaa tulla muovisina 24 pakeis?
esim high elf spearmanit koskas niitä tulee muovisina?
tai haldirin haltioita? jne.

Ja noi rangers of middle earthit?
Eikös ne oo arnorin miehiä? vai onko ne myös noit rangers of gondoreita? tai kuuluuko ne gondorille, kun minastirith battle hostistahan tulee noit samoojia?
Viimeksi muokannut samppara, Su 04.11.2007 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
banzgo

Re: Tietoa näistä?

Viesti Kirjoittaja banzgo »

No ei niitä koskaan tule muovisina. Suurin osa figuista jää metallisiksi ihan valmistuskustannuksien myötä. Koska muovi figuja pitää tehdä paljon että se kannattaa.
Snafu

Viesti Kirjoittaja Snafu »

Itse olen kuullut, että muovisia high elf spearmaneja on tulossa muovisina, sitten kun elf-suppis tulee. Tämä voi tietenkin olla pelkkää huhua. Haldir's elffejä tuskin tulee ikinä muovina, niissä kun on sellaisia yksityiskohtia, joita ei muoviin saada. Sama koskee tavallaaan HE keihäsmiehiä, koska se kilpi on hyvin pikkutarkka.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Kekka

Viesti Kirjoittaja Kekka »

Vrasku kirjoitti:Itse olen kuullut, että muovisia high elf spearmaneja on tulossa muovisina...
Loistavaa! Tekniikka on kehittynyt niin pitkälle, että muovisia figuja saa jatkossa myös muovisina!!

Ja asiaan. Muovivalu ja metallivalu eivät eroa toisistaan teknisesti tässä kokoluokassa niin paljoa, etteikö molemmissa päästäisi samanlaisiin tarkkuuksiin. Ts. muovisten figujen tulon määrää raha ja GW:n julkaisustrategia. Jos on tulossa uusi suplis niin tod. näk tehdään uudet skulptit peruspenteistä --> muovia. Wanhoista malleista ei kannata tehdä uusia muoviversioita, jollei ole jotain vetonaulaa, jolla varmistetaan, että uudet figut menevät kaupaksi. Eli olisi kannattavaa sijoittaa skulpteihin, muotteihin jne jne.

Elffeistä tulee aika varmasti uusi muovisetti heti kun saavat elffi supliksen kirjaksi asti. Aikataulua tälle ei taida vielä olla.
Ruispöllö

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Ei pitäisi kannattaa muovifigujen valmistusta kun öljyä kuluu muutenkin jo liian nopeasti. Ainakin minun mielestä. No, asiaan. Muovisia Wildmenejä ja Berserkereitä voisin kyllä harkita jos julkaistaisiin.
Löytyy.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”