Dark Elffejä vastaan Skaveneillä...

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
MrLax

Dark Elffejä vastaan Skaveneillä...

Viesti Kirjoittaja MrLax »

Onko kellään kokemusta DElffien niittaamisesta Skaveneilla 2000p peleissä..?

Toinen kysymys liittyen tähän, on että onko 150 modelia 2000p liian vähän vai aivan liian vähän... (itseasiassa vain 118.. :()

Ajattelin ottaa ainakin nuo uutuuttaan kiiltävät TT Gutter Runnerit (9kpl),
onko kenelläkään vinkkejä niiden kanssa.
Ehkäpä peli sujuu paremmin, koska pelaan omilla figuillani, enkä laina/korvikefiguilla, kuten ennen.. :)
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind
of fear is fear of the unknown."
-H.P. Lovecraft
Skaven Lord

Re: Dark Elffejä vastaan Skaveneillä...

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Skleetnik kirjoitti:Toinen kysymys liittyen tähän, on että onko 150 modelia 2000p liian vähän vai aivan liian vähän... (itseasiassa vain 118.. :()
On ainakin mun mielestä, mutta ei se sen enempää ku 125 tai 130 voi olla
Behold the glory of my vermin horde
Iso Susi

Re: Dark Elffejä vastaan Skaveneillä...

Viesti Kirjoittaja Iso Susi »

Skleetnik kirjoitti:Toinen kysymys liittyen tähän, on että onko 150 modelia 2000p liian vähän vai aivan liian vähän... (itseasiassa vain 118.. :()
Ei toi välttämättä oo vähän jos on paljon jetzaileja ja muuta kallista.
"Tulispa ensi kierroksella vastaan joku nassikka jonka vois massacroida", conissa kuultua osa IV
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Niin, kuten noista kahdesta edellisestä viestistä näkyy niin ei se liian vähän pakosti ole, riippuu mitä löytyy. Eli mitä sulla on armeijassas ja mitä DElffeillä on?

Mutta lisää voisit hommata (hei, mulla on n. 130 päätä, mutta tarvitten vähintään toisen samanlaisen saadakseni jonkin näköisen armeijan kasaan, sen verran on sekalaista porukka <-- mitäköhän on tullut aloitus vuosina sekoiltua?), koska silloin saa aina sitä muokkautuvaisutta.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Varjomies

Viesti Kirjoittaja Varjomies »

Itse pelaan Dark Elfeillä aika ajoin Skaveneita vastaan ja hauskaa ei ole. :) Skaveneita on paljon, ne ampuu suhteellisen tehokkaasti ja niillä on kasa joukkoja sitomaan ja uhrattavaksi.

Eli varmaan kannattaa ottaa skirmishereitä muutama yksikkö (me pimentohaltiapelaajathan emme yleensä suosi suoraa hyökkäystä, jotenka flänkit kannattaa pitää suojattuina), paljon velhoja taikomaan Warp Lightning-loitsua, Censer Bearereita (huono toughness) ja ehdottomasti Rat Swarmeja. :) Niillä taitaa voida pysäyttää kaikki ainakin vuoroksi milloin itse pääsee rynnäköimään, ja sitähän mitkään haltiat eivät kestä.
MrLax

juu-u... alkup. armeijani kokoonpano on (suunnilleen):
Grey Seer
BSB Chieftain
Assassin
Warlock Engineer
40 Clanratiä, spearit + Ratling gun
40 Clanratiä + WFT
20 Nightrunneria
9 Gutter Runneria (TT)
3 Rat Ogrea
Warplightning Cannon

itselle jää jäljelle (figuja) 3 basea Rat Swarmeja, ja 10kpl Giant ratejä

mitäs pidätte? otanko jotain pois, ja laitan sit Swarmit tilalle...?

Kaverillani (en tiedä kaikkea, ja luvut voivat heitellä paljon) mm. väh. 40 kpl warrioreja, Hydra, 5 Dark rideriä, 2 sorceressia (on foot ja mounted),
unitti (arvioni on 30) Executionereita, ja joitain muita...

suurin Strategiani on magian ja flänkkäämisen combinaatio, TT menee selustaan, nightrunnerit yrittää avustaa, ja rutto teurastaa porukkaa... :)
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind
-H.P. Lovecraft
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

Hommaa lisää giant ratteja (n 30 kpl), ne on suht halpoja. clanratteja sais olla n. 120 (n. 2000 pistettä) riippuen mitä muuta armyssa on, eli vähempikin riittää. night runnerit on kivoja 10 uniteissa (varmaankin) toisilla vaikkapa lingot, niittaa ihan hyvin t3 elffejä (huomaa 9 tuuman päässä 2x shotit). Kuittaa ja kiittää :)
1+1=10
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Siis skaven armeijassa on oltava vähintään 150 heeboa, 180 on parempi. :wink:

Sellasii on kivä yrittää rikkoa kun ei pääse flänkkäämään....
siinä ammut sitten ja blastaat magiaa....
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
MrLax

kyseessähän on siis ettei mulla ole figuja kuin tuon verran, lisää tulee aikanaan... 30 Giant Rattiin olen jo pyrkimässä, en vain ole ostanut vielä, ja niistä tulee yksi must yksikkö 2000p peleihin, samoin kuin 5 swarmista.
-H.P. Lovecraft
Ilkeapikkuperkele

Viesti Kirjoittaja Ilkeapikkuperkele »

Delffeja vastaan Grey seeriä ja rukoile sarvekasta rottaa et tulee plague. delffejen velhottaret maksaa hunaajaa joten niitä ei välttämättä ole hirvittävästi. Sitten vaan Plaguee kehiin ja heissuli vei elffeille.

Plague monkkeja semmone 25 kahteen tuhanteen ja siihe cencerit kaveriks.

TT vois varmaa niitata Bolt Throwerit ja samal ne kököt jousimiehet.

oho... siin tais tuhoutuakki jo koko dark elf porukka.

T: Kajaanin "vanhin" skaven taktikko. Tiedät varmaan kuka :D :D
MrLax

juups, jos myisit mulle ensin ne sun Munkkis, niin ottasin mielelläni peliin.
kerroppas mulle "vanha veikko" et onko mitään strategista neuvoa niitä vastaan? tullu pari massacree otettua... :cry:
-H.P. Lovecraft
Ilkeapikkuperkele

Skleetnik kirjoitti:juups, jos myisit mulle ensin ne sun Munkkis, niin ottasin mielelläni peliin.
kerroppas mulle "vanha veikko" et onko mitään strategista neuvoa niitä vastaan? tullu pari massacree otettua... :cry:
siis... munkkeja vastaan ? ampuminen tietenki tai kylkeen ratsuväel.
MrLax

hups. mun moka... viittasin tossä topicciin... eli DElffejä vastaan..
-H.P. Lovecraft
Ilkeapikkuperkele

Strategiaa... no sehän riippuu jossain määrin maastosta mut:

1) Yleinen taktiikkani on et meen about siihe 11" päähä niide linjasta (olet siinä noin toka vuorol jos alotat) ammut kerran weapon teameil ja ens vuorol joko a)ne yrittää tulla b)meet sit ens vuol niin et ne suhun. B vaihto ehdossa sulle jää se toinen vuoro ampua weaponeil... ite haltioita vastaan olen ottanut aina ainakin yhen warpfire throwerin. en panicin vaan str 5 takia (2+ woundaus) ja harva elffi saa hyviä safeja -2:l

2) Magiaa: Grey Seer kannattaa olla koska Plague tekee RUMAA jälkeä elffejen keskuudessa (T3) (oletetaan et saat sen ja vihul ei oo hirveen montaa scrollia)

3)Tunnel Team: mahtava tappamaan Reaper Bolt Throwerit ja samal ehkä sit X-bow menit.

4)pelkää Knighteja. Feari on skaveneille pahin mahdollinen asia (terrorin jälkeen :D )

5) ÄLÄ PÄÄSTÄ NIITÄ KYLKEEN !!!

noh siinähä ne tais olla... en hirveesti ole delffejä vastaan pelaannut mut ei ne sukulaisiaan paljoo pahempia voi olla :D

Ps. Monkkeja et saa... vien varmaan ne hautaani mukaan.
c0mmy

......

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Ammu Warplightning cannonilla ne cold onet .. !! Niitä ja Dark ridereitä kannattaa varoa !
Drgon

krhm

Viesti Kirjoittaja Drgon »

Tuli tässä viime viikonloppuna voitettua rotilla dark elffit 2000pts pelissä semmosella kevyellä 2699-243 erotuksella :DD
siinä oli vastustaja hiljaa vähäse sen jälkeen.
Eli siis sillä oli kuollu kaikki neljännellä vuorolla :DD
oon mä aikas hurja!!
syynä tähän voittoon oli se kun wtf ampu witchien yli "vahingossa" suoraan cok unittiin jossa myös highborn..syynä paniikki ja seuraavalla vuorolla rallyttaessa TOINEN paniikki, eli siis delf pelaajalla oli aika paljon HUONOA tuuria mukana..
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
hc_andersen

Viesti Kirjoittaja hc_andersen »

Skaveneilla on ehkä maailman helpointa voittaa dark elffit. 3-1 ylivoima ja vihulaisen T3 huonolla a.savella ei ole hyvä juttu suippokorvien kannalta, varisnkaan niiden ilkeiden - niiden armybookissa kun riittää heikkouksia.

Hurja olet kun onnistut häviämään niille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”