Dark Eldaria aloittaisin--ideoita?
Dark Eldaria aloittaisin--ideoita?
No niin.Olen pelannut 3 vuotto kaamoksella(mutta en herran jumala kyllästynyt)ja haluaisin aloittaa uuden armeijan.Kattelin listoja ja Dark Eldar jäi jotenkin mietittämään.Ei oo kenelläkään kaverilla,ei oo koskaan tullu pelattua vastaan ja olen kuullut että ihan hyviä on(Nurglen täydellinen vastakohta,heikkoja mutta nopeita).Joten ensiksi 500 pts armeija aloituskäyttöön.
Mitä suosittelisitte ITSE?Älkää laittako tänne niitä linkkejä missä on jotkut tyypit vaan laittaneet millaisia deldarit ovat.Haluan kuulla pelaajien/vastustajien mielipiteitä.
Kiitos jo etukäteen.
Mitä suosittelisitte ITSE?Älkää laittako tänne niitä linkkejä missä on jotkut tyypit vaan laittaneet millaisia deldarit ovat.Haluan kuulla pelaajien/vastustajien mielipiteitä.
Kiitos jo etukäteen.
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Re: Dark Eldaria aloittaisin--ideoita?
Varoituksen sanana vain: Gw:n tuki näitä kohtaan tuntuu olevan hieman loppumassa, sillä codexi on 2. edikasta ja figujakaan ei ole uusittu hetkeen.
Oma-aloitteisuutta.
- Guardsniper
3. edikasta.Sticced kirjoitti:Varoituksen sanana vain: Gw:n tuki näitä kohtaan tuntuu olevan hieman loppumassa, sillä codexi on 2...
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Hmm? Onkos se muka kolmannesta? Jos näin on, niin pahoittelen hämmennystä.
Oma-aloitteisuutta.
Onhan se kolmosesta, kakkosedikasta ei käsittääkseni käyttökelpoisia codexeja enään käytössä olekkaan.Sticced kirjoitti:Hmm? Onkos se muka kolmannesta? Jos näin on, niin pahoittelen hämmennystä.
No kyllä niillä silti pelata voi.Onko kellään mitään neuvoja?Kokeneita pelaajia?
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
- The Warmaster
Kielsit laittamasta linkkejä, mutta laitanpa nyt tämän.
Eli tossa vähän aikaa sitten alottelin itekkin DEldareilla, ja tommonen topicillinen neuvoja tuli. Kannattaa lukea.
Lyhyesti: Dark Lanceja ja lähikseen.
Eli tossa vähän aikaa sitten alottelin itekkin DEldareilla, ja tommonen topicillinen neuvoja tuli. Kannattaa lukea.
Lyhyesti: Dark Lanceja ja lähikseen.
Selvisi homma,kiitos sotamestari
!Tollanen käytäntön.
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!