"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ogreja 2k

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Ogreja 2k

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Uus armeija-idea putkahti päähän, elikkäs ogret. Näillä en oo ennen pelannut ja vastaankin vain pari kertaa. Eli kokemusta ei pahemmin ole.

Vastassa countteja ja slaaneshin kulttia, eli magiaa on tulossa.

Tyrant 281
-Tenderizer
-wyrdstone necklace
-Ha
-luck gnoblar

Hunter 230
-Great skull
-mawseeker
-2x kissaa

Butcha 185
-serlat
-toothgnoblar

Butcha 160
-bangstick
-toothgnoblar

Core

3x bulls 127
-Ad- HW

3 irongut 174
-musican, standard bearer

3 irongut 174

Herojen joukot

4x irongut 247
-warbanner

25 gnoblar 52
-champpion

special

2x leadbelchers 110

2x leadbelchers 110

rare

gorger 75

gorger 75

-2000

kommenttia
Viimeksi muokannut Heretic, Su 18.11.2007 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Tyranni

Re: Ogreja 2k

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

Mikä on serlat tolla butcherilla ?
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
Jackal

Viesti Kirjoittaja Jackal »

2xdispel scroll
Nothing to see here move along noob.
Varjomies

Viesti Kirjoittaja Varjomies »

Ogret on kyllä haastava armeija pelata. Ws 3 ja putkinäkö haittaavat monesti, mutta on se vain niin siistiä liikuttaa nopeita isoja hirviöitä vihollista päin täysillä.

Armeija on kokonaisuudessaan aika mukavan näköinen, monipuolisuutta löytyy eikä tehoja ole selvästi haettu. Suosittelisin kuitenkin ottamaan yksikön tai pari Gnoblareita, jotka ovat oikeasti aika hyviä; ilmaisia viemään reunuksia, toimivat lihamuurina kevyttä ampumista vastaan ja ärsyttävät vastustajaa jos tiputtavat ampumisellaan edes yhden ritarin.

Taikaesineistä voin sanoa Spangleshardin olevan jokseenkin turha Wyrdstone Necklacen lähes joka tilanteessa parempi (varsinkin Luck Gnoblarin avustuksella). Tässä linkki ogrefoorumin matemaattiseen malliin ko. taikaesineen käytöstä.

http://ogrestronghold.com/main/index.ph ... &Itemid=30

Hunter on myös hieman outo mutta tyylikäs ratkaisu. Vain bs 4 eikä saa liikkua ja ampua rajoittaa kummasti käyttötarkoitusta kun pitää pitää taistelijahahmo paikoillaan ampuakseen. Kissat ovat hyviä häiriköimään tai divertoimaan vihollisen rynnäköitä tai hakemaan velhoja yksiköistä (paitsi High Elfejä nykyään). En ole kauheasti uskaltanut käyttää koska ei saa liittyä yksiköihin, ja tällöin melko altis vihollisen tulitukselle. Toinen hyvä magiasuoja Hunterille olisi ottaa Mawseeker-kyky Ld:n ollessa yhdeksän. Korkea toughness pelastaa tällöin myös jalkajousilta ja kivääreiltä.

Nyt armeijassasi ei ole mitään mahdollisia Spirit Hosteja vastaan. Koita ottaa kenraalille joko Tenderizer (tappaa kaikkea) tai Siege Breaker (vain 16 p. enemmän perus-gw:n verratuna), joka osuu myös Zombeihin automaattisesti niiden I:n ollessa nolla. Yheteillä on myös taikahyökkäykset, ja voisivat jopa VC:tä vastaan toimia kun ampumista ei ole. Kulttia vastaan saattaa olla sitten huonompi ratkaisu.

Toivottavasti on jotain apua. :)
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Lista muuttunut

Tyrantti sai wyrdstone necklacen ja tenderizen
huntteri sai mawseekkerin
ja toinen butcha tuli lisää.

Blokki gnoblareita tuli kentälle.

2 belcheriä ja giantti lähti ja tilalle yksi gorgeri

Lisää kommenttia vaan
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
röde

Viesti Kirjoittaja röde »

Turhan pienet yksiköt.
Tyranni

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

röde kirjoitti:Turhan pienet yksiköt.
Oletko ikinä pelannut ogreilla ?
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
röde

Viesti Kirjoittaja röde »

OIkeastaan olen. ja myös niitä vastaan. Mutta tuo on vain minun mielipiteeni.
Plästik Dub

Viesti Kirjoittaja Plästik Dub »

Kannattaa jättää Tooth-Gnoblarit pois, ei niillä mitään tee. Itse vähän arastelen ideaa kahdesta butcherista 2k armeijassa, mutta voihan näinkin tehdä jos itse siltä tuntuu. Itse laittaisin toisen butchan tilalle bruiserin Ironguttien mukaan GW:llä huitomaan.

Muuten tuo lista vaikuttaa ihan hyvältä pelilistalta.
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Plästik Dub kirjoitti:Kannattaa jättää Tooth-Gnoblarit pois, ei niillä mitään tee.
Tsot tsot, ihan ovat käyttökelpoisia jos on pisteitä jäämässä yli.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Plästik Dub

Viesti Kirjoittaja Plästik Dub »

JakeZuku kirjoitti:
Plästik Dub kirjoitti:Kannattaa jättää Tooth-Gnoblarit pois, ei niillä mitään tee.
Luck-Gnoblarit ftw!
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Plästik Dub kirjoitti:
JakeZuku kirjoitti:
Luck-Gnoblarit ftw!
Noh varsin hyödyttömältä vaikuttaa, kun ei ole minkäänlaista armoria taikka wardia.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Foo bar

Viesti Kirjoittaja Foo bar »

Plästik Dub kirjoitti:Kannattaa jättää Tooth-Gnoblarit pois, ei niillä mitään tee. Itse vähän arastelen ideaa kahdesta butcherista 2k armeijassa, mutta voihan näinkin tehdä jos itse siltä tuntuu. Itse laittaisin toisen butchan tilalle bruiserin Ironguttien mukaan GW:llä huitomaan.
Voihan sitä kahdella tulla toimeen, mutta Ogre "hevimagia" on niin hauskaa, että kolmas butcheri tulee aina messiin.

Oma Ogre-armeija on vielä vaiheessa, mutta kyllä ne sieltä hissukseen valmistuu. Tulee kieltämättä vähän päänsärkyä miten noista uusista helffeistä selviää, kun pitää mennä kaikkea päite (no, on mulla gnoblareita joilla voi yrittää heittää tonttuja lusikalla silmään).
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.

Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Hugatsaga

Viesti Kirjoittaja Hugatsaga »

Foo bar kirjoitti:Oma Ogre-armeija on vielä vaiheessa, mutta kyllä ne sieltä hissukseen valmistuu. Tulee kieltämättä vähän päänsärkyä miten noista uusista helffeistä selviää, kun pitää mennä kaikkea päite (no, on mulla gnoblareita joilla voi yrittää heittää tonttuja lusikalla silmään).
Scraplauncer tai pari voi olla aika kova juttu. Iso 5" lätty vs t3 + impact hitit.

Itse listasta en paljon sanottavaa keksi, ihan hyvältä näyttää. Look-out gnoblarit ehkä niihin ryhmiin joihin meinasit characterit laittaa ja Deathcheateria vois harkita tyrantille.
Stop making sense! Don't you know where you are? This is the internet!
-rufus sparkfire
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”