Niin ja kiitos taas kivoista sanoista!
ExoCowboy.net - Exon blogi (päiv. 26.11.-14)
Re: To Sotavasara and Back - ExoCowboy tuo ukkonsa myös tänne
Se on Imperial Fist -mariinin kypärä. Ei kovin hyvä kuvakulma sitä hahmottamaan, mutta onnistui ihan hyvin omasta mielestäni - ehkä otan joskus kuvan toisesta suunnasta että sen näkee 
Kaikki figut ovat todella hienosti maalattuja. Hienoimpia olivat nuo iron warrut ja rangerit. Ainoa, mikä näissä ei ole erityisen hienoa, ovat baset. Ovat vähän liian tavanomaisia ja tylsiä. Loistavaa jälkeä! 
todella hienoja figuja. nuihin on varmana mennyt tuhottomasti aikaa ja maalaus on huippu tasoa.
Kylläpäs on nättejä pathfindereita. Varsinkin viitat ovat hunajaa.
- Isompi Arska
yhdyn noitten kaikkien kommentteihin, mutta millon on tulossa taas fabaa? 
Aika mehukkaan näköisiä rangereita
. Teema on melko perfekto, ei voi muuta sanoa. Laitahan ihmeessä muistakin eldareista kuvia.
Mite helvetissä näin hyvä blogi on ehtinyt kasvaa näinkin isoksi minun näkemättäni?
Onnittelen hyvästä maalaustyöstä ja itse pidin eniten C.Marsuistasi ja Empiretkin pistivät hyvin silmään! Ja kiitos plague rottiesi, sain päähäni maalata tauni vihreiksi ja perustanpa kohta (joskus) niistä blogin!!
Kaunista!
Onnittelen hyvästä maalaustyöstä ja itse pidin eniten C.Marsuistasi ja Empiretkin pistivät hyvin silmään! Ja kiitos plague rottiesi, sain päähäni maalata tauni vihreiksi ja perustanpa kohta (joskus) niistä blogin!!
Kaunista!
2
-
GreenIsTheBest
Nyt tuli kateellinen olo.
Ite vasta oon maalannu 13 dark goblinia ja 3 warrior orcia ja ne kaikki näyttävät aivan surkeilta näiden rinnalla.
Törkeetä.
Ite vasta oon maalannu 13 dark goblinia ja 3 warrior orcia ja ne kaikki näyttävät aivan surkeilta näiden rinnalla.
Törkeetä.
- Guardsniper
Noista sivun 12 Iron Warrioreista. TODELLA UPEITA! Lukuunottamatta paria juttua. Toi IF:n kypärä näyttäis, että siin olis viel virta päällä (voisin kuvitella, että se linssi "sammuis" kun marsu kuolee). Oikean puoleisen IW:n oikeanpuoleisen jalan raidoitus ei oikein (mun mielestä) näytä paikkaan sopivalta. Liian suurella aluella toi raidotus muistuttaa lähinnä ampiaisen raitoja. Violetti väri oli kuitenkin mielenkiintoinen lisä.
Sivun 12 punainen kaamos marsu. VAU! Oikein hieno. Paitsi, että noi silmän ympärillä olevat nuolet vaikuttaa keskeneräisiltä. Lisäksi bolterin perässä näkyy joku punainen viiva. Oikein hieno kuitenkin. Mistä muuten oot ton repun kyles olevan puukon repässy? Muistan nähneeni tommosseen jossain, mutten millään saa päähäni missä.
Sivun 12 punainen kaamos marsu. VAU! Oikein hieno. Paitsi, että noi silmän ympärillä olevat nuolet vaikuttaa keskeneräisiltä. Lisäksi bolterin perässä näkyy joku punainen viiva. Oikein hieno kuitenkin. Mistä muuten oot ton repun kyles olevan puukon repässy? Muistan nähneeni tommosseen jossain, mutten millään saa päähäni missä.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
@guardsniper: Kyseisen marinen miekka on berzerkkerin lisukkeista, sieltä siis vaan lisätty. Tuosta IF kypärän silmien hehkusta, halusin sen lisätä tuohon ihan vaan dramaattisuutta lisäämään - ehkä kaaosmies tarkoituksella on viritellyt sen tai ilkeä deemoni niitä hehkuttaa, mutta sellaiseksi se jää
. Puolestaan boltterissa olevan punaisen viivan huomasin tuosta kuvasta, ja se on korjattu 
Nyt on päässyt käymään niin, että threadi oli päässyt tippumaan jo alas toiselle sivulle.. en ole kuitenkaan laiskotellut, sillä inspiraatio iski tällä kertaa nideihini. Revin paloiksi toisen fexini ja converttasin siitä lähishirviön, pelillisesti huono ratkaisu mutta olen tuollaisen halunnut tehdä siitä asti kun näin regeneroivan crushingclaw -fexin muutama vuosi sitten gw:n sneak peekeissä. Pelitehokkuus siis pensaikkoon ja sellaisia figuja kehiin, mitä on kiva maalata ja rakentaa
Violetti oli vaikea "jäljittää" sellaiseksi kuin olin aiempia nidejä maalannut kauan sitten, mutta löytyihän se resepti. Sitä testaillessa sain maalattua 3 ripper swarmia ja yhden hormiksen, huomatkaas rippereissä spinefist -korversioita mukana.
Tässä siis kuvia, ensin carni ja sitten se muiden viimeisten viikkojen tuotosten kanssa. Violetti tulee kamerasta hieman erilaisena kuin on oikeasti, mutta pienellä editoinnilla väri on melko vastaava.

Tällaista siis tällä kertaa. Seuraavaksi olisi tulossa hieman termagantteja, ehkä sen jälkeen innostuu tuonne fantasyn puolelle sukeltamaan... empireäkin tuli hieman lisää ostettua ja skavenitkin kaipaavat huomiota, mutta toisaalta tuota kaaosarmeijaa olisi hyvä laajentaa apocalypseä varten.
Nyt on päässyt käymään niin, että threadi oli päässyt tippumaan jo alas toiselle sivulle.. en ole kuitenkaan laiskotellut, sillä inspiraatio iski tällä kertaa nideihini. Revin paloiksi toisen fexini ja converttasin siitä lähishirviön, pelillisesti huono ratkaisu mutta olen tuollaisen halunnut tehdä siitä asti kun näin regeneroivan crushingclaw -fexin muutama vuosi sitten gw:n sneak peekeissä. Pelitehokkuus siis pensaikkoon ja sellaisia figuja kehiin, mitä on kiva maalata ja rakentaa
Violetti oli vaikea "jäljittää" sellaiseksi kuin olin aiempia nidejä maalannut kauan sitten, mutta löytyihän se resepti. Sitä testaillessa sain maalattua 3 ripper swarmia ja yhden hormiksen, huomatkaas rippereissä spinefist -korversioita mukana.
Tässä siis kuvia, ensin carni ja sitten se muiden viimeisten viikkojen tuotosten kanssa. Violetti tulee kamerasta hieman erilaisena kuin on oikeasti, mutta pienellä editoinnilla väri on melko vastaava.

Tällaista siis tällä kertaa. Seuraavaksi olisi tulossa hieman termagantteja, ehkä sen jälkeen innostuu tuonne fantasyn puolelle sukeltamaan... empireäkin tuli hieman lisää ostettua ja skavenitkin kaipaavat huomiota, mutta toisaalta tuota kaaosarmeijaa olisi hyvä laajentaa apocalypseä varten.
Hienoa jälkeä.
Itse pidän juuri yksinkertaisista alustoista, sillä ne eivät vie huomiota itse figuurista. Mukavaa tahtia pidät yllä.
Rats keep running!
Hyvän näköistä niinkuin aina, kuitenkin fexin mustassa panssarissa on muutamia valkoisia läikkiä+ kuuluuko ihon kiiltää, vai onko se kamera?.
Hyvä kun tulee ulkonäkö ennen juustoa. Voitko laittaa kuvia tuon fexin päästä ja suoraan edestä?
Hyvä kun tulee ulkonäkö ennen juustoa. Voitko laittaa kuvia tuon fexin päästä ja suoraan edestä?
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
Mustassa panssarissa on valkoisia läikkiä, jotka ovat lampun heijastus. Musta on siis vedetty puhtaalla skull whitella highlightit reunoihin, jonka jälkeen panssari on lakattu kiiltävällä lakalla. Hieman uudenlaista kokeilua ja myös yritystä saada nidit näyttämään extra-galaktisilta möröiltä, että ovat hieman outoja.
Aivan mahtavia nuo tyranidit. Osaispa itekkin maalata nuin hyvin
Ahh, mahtavaa
. Nidit on mainion näköisiä. Väriteema on nätti ja maalausjälkikin sitä tuttua ja turvallista. Lisää vaan tulemaan ;D.
- Aristoteles
Heh, vihdoin näitä kauan odottamiani tyranideja.
Mitäs tässä niitä termagauntteja odotellessa
Ainiin joo, hienoa työtä.
Jarr.
- Methelas92
Siis aivan UPEITA figuja. Ja kiitos! Sait nimittäin minut taas innostumaan omien marsujen maalamiseen! 
"The trick with the War Hydra is to hurtle forward as fast as possible and incinerate everyone within reach."
Sehän on mahtavaa että pystyy inspiroimaan muitakin maalaamaan
.
Itse olen saanut 3 termaganttia lisää valmiiksi (nyt siis 6 valmiina) ja 2 clanrattia myös. Kyllä vain, FB on tulossa taas hieman vuoroon, nyt siis yritän saada tuon ekan clanratti-unitin 30 modeliin valmiiksi.
Kuviakin olisi tulossa piakkoin, niitähän te haluatte nähdä ettekä tätä selittelyä.
Itse olen saanut 3 termaganttia lisää valmiiksi (nyt siis 6 valmiina) ja 2 clanrattia myös. Kyllä vain, FB on tulossa taas hieman vuoroon, nyt siis yritän saada tuon ekan clanratti-unitin 30 modeliin valmiiksi.
Kuviakin olisi tulossa piakkoin, niitähän te haluatte nähdä ettekä tätä selittelyä.
No niin! Nyt puhut asiaa! Nyt vaan odotellaan niitä clanratteja lisää ja, jos pikku hiljaa rupeis jotain muitakin skaaveneita valmistumaan.ExoCowboy kirjoitti:Sehän on mahtavaa että pystyy inspiroimaan muitakin maalaamaan.
Blood Bowl Amateur League: Lowland Raiders (Orcs)
W - D - L
4 - 3 - 2
WHFB: Dark Elves (7ed.)
W - D - L
24 - 8 - 8
W - D - L
4 - 3 - 2
WHFB: Dark Elves (7ed.)
W - D - L
24 - 8 - 8