"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tyranidit.

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
jamigo

Tyranidit.

Viesti Kirjoittaja jamigo »

Voisitteko laittaa tähän tyranidien hyviä ja huonoja puolia. Erityisesti sen miten hive mind -speciaali sääntö toimii.
Uusi käyttäjäni on The Magician.
Half-breed

Re: Tyranidit.

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Nidien hyvät ja huonot puolet löydät täältä.
Se Hive Mind sääntö taas menee nimellä Synapse ja se tekee muista nideistä Synapse-olennon lähellä erittäin rohkeita. Tarkemmin säännöt löydät Nidien codexista.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Teemu Pesonen kirjoitti:- Peruslistalla pärjää hyvin alkuun, mutta kokeneille pelaajille Codexissa tarjotaan myös mahdollisuus kehittää armeijalle mutaatioita, jolloin armeijaan saa vaihtelua ja myös lisää tehoa. Ensikertalaisen ei kannata lähteä heti mutaatioita muodostamaan, säännöt ovat sen verran sekavat.
--- Tämä nimenomainen pätkä vain on vanhentunut kodeksin vaihtuessa uudempaan, tätä nykyä kaikki vaihtoehdot löytyvät suoraan peruslistasta. =)

Ja onhan täällä sotussakin noita keskusteluja käyty... http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =8&t=12989

Lyhyesti, Tyranidit tuppaavat luottamaan halpaan massaan joka rynnii päälle ja jota isommat möröt pitävät hallinnassa. Pikkusittiäiset sitovat vihollisen lähitaisteluun ja häiritsevät näin ampumalinjoja jotta möröt pääsevät myös lähikseen jotta ne vihut saataisiin oikeasti tapettuakin. Ampuma-aseita ei kuitenkaan sovi unohtaa, sillä niille on käyttöä vihollisten ajoneuvojen ammuskelussa.

Synapse on varsin merkittävä sääntö, sillä ilman sitä Gaunttien käyttö vaikeutuu huomattavasti ja voivatpa isommatkin otukset ryhtyä käyttäytymään oudosti jos sattuvat Synapsin ulkopuolelle, ja Synapsen sisällä 'Nidit saavat varsin merkittäviä etuja joista yksi on tuo johon Half-Breed viittaakin.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
jamigo

Viesti Kirjoittaja jamigo »

Mikä on genestealerien armour save? Saako armor savea jotenkin parannettua?
Uusi käyttäjäni on The Magician.
meny

Viesti Kirjoittaja meny »

jamigo kirjoitti:Mikä on genestealerien armour save? Saako armor savea jotenkin parannettua?
Lukee codexissa. Tyrkkycodexia en tunne, mutta 40k:ssa on harvinaista, että armour savea saa parannettua tyypeillä jotka eivät pääse armouryyn.
Viimeksi muokannut meny, Su 18.11.2007 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
venäläinen paita kirjoitti: VODKA: connecting people
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Paitsi kaikki genestealerit voivat kehittää ja kasvattaa itselleen paksumman panssarin jonka seurauksena save paranee. Mutta tämä on melko hyödytön parannus lähinnä hintansa takia.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Itse olen sitä mieltä että 'Stealereiden panssarinparannus on hintansa väärti, samoin kuin Warrioreiden... Mieluummin otan heiton pelin yleisimpiä perusjantteriaseita vastaan kuin suoraan haavat sisään, mutta toki ilmankin voi pärjätä varsinkin jos maasto suosii.

Tyranideilla ei ole varsinaista erillistä armouryä vaan joka otuksen kohdalla listataan erikseen mitä se voi ottaa ja millä hinnalla, jos mitään.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”