Turnaus ja kampanja.
Turnaus ja kampanja.
Eli siis mitä eroa on turnauksella ja kampanjalla?
Re: Turnaus ja kampanja.
Turnaus on pelaajien välinen kilpailu paremmuudesta ja kamppanja on tarinapohjainen, pelisarja jossa voitoilla ja häviöillä on jotain merkitystä.
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.
Jakezuku
Jakezuku
- Half-breed
Ja eikö turneessa muka ole väliä voitolla ja häviöllä? Ja se on kampanja.Ax kirjoitti:pelisarja jossa voitoilla ja häviöillä on jotain merkitystä.
Kuitenkin selvityksenä turnaus on ihan kuin jokin urheiluliiga pelejä toisia vastaan ja lopulta se joka on voittanut eniten on kingi. Kampanja taas on kuin tarina, joka etenee jokaisen osanottajan pelimenestyksen mukaan. Esmes. sormusta ollaan kuskaamassa, joten pelaaja A yrittää saada sormuksen ja sen saattojoukon pelaajan B omistamien kaivoksien läpi. Jos pelaaja A onnistuu, niin sormus on lähempänä määränpäätä, jos taas ei, niin seuraavaksi olisi varmaan aika etsiä kiertotie, tai napata sormus takaisin, ennen kuin B saa sen mestarilleen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Jos kysyt "ennen myrskyä" kampanjan takia joka on joskus sitten taas torniossa (josta mainitsin sulle vissin), niin kyllä sitä vois turnauksesksi sanoa, ei stooria, pelataan siitä kuka voittaa, erona on että ei siellä ehkä niin veren maku suussa pelata kuin yleensä.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Parhaissa turnauksissa yleensä tuo turnauksen ja kampanjan raja hämärtyy, mutta näitä tosin on harvemmassa ja osallistujaporukkakin on tällöin ehkä enemmän valikoituneempi (joko oma-aloitteisesti tai turnausjärjestäjien toimesta).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!