Onpa ruma pirulainen, mutta hyvin hyvin kauniisti ruma. Konversio/skulpti on mielestäni todella onnistunut niin tekniseltä toteutukseltaan kuin yleisilmeeltäänkin. Mittasuhteet nyt ovat vähän mitä ovat, mutta onhan se Ogre niin niillä nyt ole niin väliäkään, en minä ainakaan uskaltaisi mennä tuon näköiselle kaverille naljailemaan, että onpa sulla lyhyet jalat.
Maalaus on mukavan smoothia ja korostukset ovat kohdillaan. Ainoa mikä vähän ottaa silmään on housujen korostukset, itse suosin mustassa hyvin hillittyjä korostuksia vain korkeimmassa kohdissa. Muuten musta alkaa näyttää siltä, että siihen on maalattu harmaata päälle. Tietysti se on mustaa johon on maalattu harmaata päälle, mutta se ei saisi näyttää siltä ja tässä tapauksessa se vähän näyttää siltä. Iho ja veri ovat tässä(kin) figussa ne osat, jotka nousevat aivan omalle tasolleen. Verta pitäisi kuitenkin olla joko enemmän tai vähemmän koska jos käsi on noin veressä niin aika todennäköisesti on roiskunut vähän muuallekin.
Pisin miinus tulee basesta, se kun ei minun silmääni toimi juuri lainkaan. Itse lumi näyttää ihan kelvolliselta, mutta siinä saisi olla kunnolla maa-ainesta ja likaa joukossa. Taitaa tuossa vähän maata näkyä, mutta se on lumen kanssa niin saman sävyistä, että lopputulos näyttää lähinnä epämääräiseltä mössöltä.
Kaikki figusi ovat aika samantyylisiä, mutta mikäs siinä kun tyylisi on niin erinomainen.