Tietoa milloin scavenit uusitaan?
Tietoa milloin scavenit uusitaan?
Jep, kellään tietoa milloin tulee uudet army bookit yms. Tästä tapahtumasta oli joku hienompiki termi, oisko ollu edikka tai jtn. Näiden kerääminen kiinnostais mutta odotan sitten mielummin hetken aikaa uusiutumisiin jos se on lähiaikoina tapahtuva.
Tärkeintä ei ole viestien määrä vaan sisältö.
Re: Tietoa milloin scavenit uusitaan?
Elikäs faban puolella on (huhujen mukan) uudistus järjestys VC,Delf, ja sitten iki ihanat pikku rottamiehemme. Eli aika rauhassa saa ainakin omasta mielestä skavenit aloittaa.Flyd kirjoitti:Jep, kellään tietoa milloin tulee uudet army bookit yms. Tästä tapahtumasta oli joku hienompiki termi, oisko ollu edikka tai jtn. Näiden kerääminen kiinnostais mutta odotan sitten mielummin hetken aikaa uusiutumisiin jos se on lähiaikoina tapahtuva.
Nothing to see here move along noob.
Kauankos sitte menee uusia yks rotu?
- Half-breed
Hetken, Delfit tulee vasta tuossa ensi vuoden lopussa käsitykseni mukaan, joten ihan hyvin ehdit Skaveneillasi pelaamaan.Flyd kirjoitti:Kauankos sitte menee uusia yks rotu?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kiitos. Ja eihän se vaadi kun uuden armykirjan kun ne uusitaan.
Ei periaatteessa. Mutta yleensä armeijoita uusittaessa uusitaan myös osa figuista. Joskus saattaa tulla jopa uusia yksiköitä.Flyd kirjoitti:Kiitos. Ja eihän se vaadi kun uuden armykirjan kun ne uusitaan.
Eihän sen pitäis vaikuttaa esmes. mulla on rykmentilline niitä slaveja jotka sitten laitetaan uusiks. Kyllähä mä niillä vanhoillaki voin pelata? Tuo uudet yksiköt juttu on joo eri asia.
Joo siis ei sillä ole mitään väliä miltä edikalta figut ovat. Ainoa rajoite on vain että figu voidaan jotenkin tunnistaa kyseiseksi yksiköksi. Harvalla pelaajalla on oikeasti koko armeija uusimman edikan figuja. Monen armeijan figut, varsinkin sankarit eivät ole edes GW:n nappeja koska monilta muilta valmistajilta löytyy samantapaisia mutta hienompia figuja.Flyd kirjoitti:Eihän sen pitäis vaikuttaa esmes. mulla on rykmentilline niitä slaveja jotka sitten laitetaan uusiks. Kyllähä mä niillä vanhoillaki voin pelata? Tuo uudet yksiköt juttu on joo eri asia.