The Best miniatyre of Pori.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- tp-master
- Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...
Re: The Best miniatyre of Pori.
Olisiko deadline tuossa vuoden vaihteessa, jonka jälkeen olisi jossakin vaiheessa se kokoontuminen. Kuvien räpsimistä en itsekään kannata, koska silloin tulee tuota Tumen mainitsemaa marinaa kuvan laadusta ja "on se pöydällä paljon hienompi kuin kuvassa"...
Kyselen muilta paikkakuntalaisilta, kenellä on kiinnostusta tähän ja yritän raahata ne kirjoittelemaan myös tänne...
Tähän voisin kerätä kaikki ilmoittautuneet: (tuli sopivasti toisen sivun alkuun)
El Capitan
Half-Breed
Tume
Tp-master
Mastercalgar
Charnjibber
ogre bull
Necron lord
f.a.r
Antrax??
Tähän laitan kaikki, ketkä ovat varmistaneet ilmoittautumisensa (selvenee itellekin huomattavasti). Ilmoittautua tai varmistaa itsensä voi lähettää viestin tähän ketjuun tai YV:nä minulle (tai El Capitanille).
Nyt alkaa jo kilpailijoita olla mukava määrä...
Yritetään sopia kaikkia miellyttävä päivämäärä kilpailun järjestämiseen...
Kyselen muilta paikkakuntalaisilta, kenellä on kiinnostusta tähän ja yritän raahata ne kirjoittelemaan myös tänne...
Tähän voisin kerätä kaikki ilmoittautuneet: (tuli sopivasti toisen sivun alkuun)
El Capitan
Half-Breed
Tume
Tp-master
Mastercalgar
Charnjibber
ogre bull
Necron lord
f.a.r
Antrax??
Tähän laitan kaikki, ketkä ovat varmistaneet ilmoittautumisensa (selvenee itellekin huomattavasti). Ilmoittautua tai varmistaa itsensä voi lähettää viestin tähän ketjuun tai YV:nä minulle (tai El Capitanille).
Nyt alkaa jo kilpailijoita olla mukava määrä...
Yritetään sopia kaikkia miellyttävä päivämäärä kilpailun järjestämiseen...
Viimeksi muokannut tp-master, Su 23.12.2007 15:55. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Samalla voisi miettiä kanssa, että pistetäänkö joku palkinto tähän mukkaan vai pidetäänkö vain hupimielessä?
Nyt on viisi nimeä listassa niin 2e hinnalla saa jo jonkin pikku blisun mukaansa, tiedä sitten löytyykö jotain mielenkiintoista. Hinta ei ole ainakaan mikään suuri kellekään, joten eiköhän sellainen summa pitäisi olla "uhrattavissa".
Nyt on viisi nimeä listassa niin 2e hinnalla saa jo jonkin pikku blisun mukaansa, tiedä sitten löytyykö jotain mielenkiintoista. Hinta ei ole ainakaan mikään suuri kellekään, joten eiköhän sellainen summa pitäisi olla "uhrattavissa".
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
Kunniaa ja mainetta olkoon palkinto voittaneelle, sillä en minä uusia blisuja kaipaa (Hymiö).El Capitan kirjoitti:Samalla voisi miettiä kanssa, että pistetäänkö joku palkinto tähän mukkaan vai pidetäänkö vain hupimielessä?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Master Calgar
Jep, ite voisin kaivaa maalit ja sudit naftaliinista ja ottaa osaa. Vapaamuotoinen nappi ilmeisesti kyseessä?
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eipä ole tullut puhetta siitä ja tuskin tarvitseekaan. Nappi kuin nappi, pajoa väliä mikä se on. Tankissa kuitenkin riittää maalattavaa ja konvattavaa, että tuskin kovin monikaan maalaa sellaista tai muita isoja figuja.mastercalgar kirjoitti: Vapaamuotoinen nappi ilmeisesti kyseessä?
Mitä nyt itse voin sanoa niin oma kisafigu on ylijäämä osista kasattu epäsikiö, joka on örkkilegioonani virallinen maskotti kunhan sen vaan saan maaleihin
Muuten, haittaako kettään, jos mää otan sitten mukaani kameran ja yritän napsata nätit kuvat töistänne? Ne sitten voisi laittaa kaiken kansan nähtäväksi ja vaikka ihan tonne Sotun puolellekin, että tälläisiä täällä tehtiin otsa märkänä
- Sinitähti
- Sinitähti
Ei tietenkään haittaa:D Oma nappula on kyllä hiukan normaalia sotilasjamppaa suurempi, muttei kuitenkaan mikään tankin kokonen mörssäri:P Se on vaan ihan hyvä idea, että kuvia tulee niin ehkä porukka inoostuu ideasta ja seuraavassa "Master of Pori" -kisassa onkin koossa jo useampi kymmen:D Itse en oo omaa figua kauheesti vielä värkkäillyt... Stuffia sinne, stuffia tänne..
-Tume
- tp-master
Saahan se olla minkä tahansa valmistajan, kunhan se on gw:n...mastercalgar kirjoitti:Jep, ite voisin kaivaa maalit ja sudit naftaliinista ja ottaa osaa. Vapaamuotoinen nappi ilmeisesti kyseessä?
Mikäs siinä. Otatko oikein kameran mukaan vai otatko kännykällä??El Capitan kirjoitti: Muuten, haittaako kettään, jos mää otan sitten mukaani kameran ja yritän napsata nätit kuvat töistänne? Ne sitten voisi laittaa kaiken kansan nähtäväksi ja vaikka ihan tonne Sotun puolellekin, että tälläisiä täällä tehtiin otsa märkänä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ihan kunnon kameraa aattelin käyttää.
- Sinitähti
- Sinitähti
Taas pitkästä aikaa kun satuinkin kirjautumaan sisään Sotavasaran foorumiin niin päätimpäs vilkaista hieman tätä maalauskisaa, josta Tp-master on puhunut niin tiheästi koulussa. Minua pisti äskettäin lukiessani silmään Tp-masterin kirjoittamassa kommenttissa eräs pieni lause: "Yksi osallistuja putosi: Domanel: "huvita enää""... ja samalla heräsi eräs kysymys...Olenko todellakin sanonut osallistuvani tähän kisaan?? Itse olen sanonut mielestäni että minä saattaisin osallistua, mutta minkään näköistä varmuutta minulla ei ole ollut asiasta. Joten miten olen päätynyt kisaan osanottajaksi ja yhtäkkiä pudonnutkin sieltä...? Tosiaan olen Tp-masterille sanonut, että minua ei huvita osallistua siihen kisaan.
Toivottavasti tämä kommentti ei ketään häiritse täällä ja tämän voi poistaa jos asian niin kokee... mutta toivotan kaikille osallistujille onnea maalauksissa. ^^
Toivottavasti tämä kommentti ei ketään häiritse täällä ja tämän voi poistaa jos asian niin kokee... mutta toivotan kaikille osallistujille onnea maalauksissa. ^^
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tp-mies laittoi muitakin "puoliksi osallistuneiden" nimiä tuohon samaiseen listaan vain siksi, että nähtäisiin ketkä olivat kiinnostuneita silloin joskus tästä kisasta. Se ei ollut, tai ainakaan pitänyt olla, mikään lista, joka kertoo kuka on ilmoittautunut kisaan mukaan. Koska sitten sinä kerroit hänelle, että et tulekkaan hän poisti sinut siitä ettei tule enempää sekaannusta ja kertoi syyn, jonka hän taisi keksiä päästään... kai.. en minä tiedä.Domanel kirjoitti: Itse olen sanonut mielestäni että minä saattaisin osallistua, mutta minkään näköistä varmuutta minulla ei ole ollut asiasta. Joten miten olen päätynyt kisaan osanottajaksi ja yhtäkkiä pudonnutkin sieltä...?
Ei siitä herneitä tarvitse sieraimiinsa vetää
- Sinitähti
- Sinitähti
- tp-master
Olin laittanut tuohon osallistujalistaa "Domanel (täytyy varmistaa)"
Et ollut sanonut varmasti osallistuvasi, mutta olit kiinnostunut siitä, joten se piti varmistaa...
Et ollut sanonut varmasti osallistuvasi, mutta olit kiinnostunut siitä, joten se piti varmistaa...
Siis enhän minä mitään papuja nokkaani kisko, satuin vain huomaamaan kyseisen asian ja siitä päätin kysäistä. Mutta asia selvä, omapahan "mokani" kun aikasempaan en ole ollut lukemassa osallistuja listaa...El Capitan kirjoitti:Ei siitä herneitä tarvitse sieraimiinsa vetää.
-
charnjibber
Minäkin ilmottaudun. Hyvä aika minusta olisi joulukuun loppu, sen myöhäisemmäksi ei kannattaisi laittaa. Uskoisin, että kaikki paikan päällä miniatyyriensä kanssa ja siitä sitten tuomaroimaan, olisi paras vaihtoehto, vaikkakin siinä valokuvaamisessakin olisi omat hyvät puolensa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Lol, nyt meitä on jo kuuti.... eiku siis seitsemän kipaletta.
To do maalaamaan.
To do maalaamaan.
- Sinitähti
- Sinitähti
Minä olen myöskin mukana, jos vain vielä mahtuu, nyt kun vasta tuli tämä topic luettua. Voisiko El capitan mahdollisesti tehdä viestin, jossa tekisi yhteenveden kaikesta, päivästä, paikasta yms?
Kiitos.
El Kapu: Kyl mie voin sellaisen tehä......., mutta ei ehkä ihan vielä. Eiköhän se paikka kuitenkin ole Vitriini- tai AskarteluPori, mutta aika onkin sitten ?merkki.
Kiitos.
El Kapu: Kyl mie voin sellaisen tehä......., mutta ei ehkä ihan vielä. Eiköhän se paikka kuitenkin ole Vitriini- tai AskarteluPori, mutta aika onkin sitten ?merkki.
ogres are the best!!!!!
- Half-breed
No ei ainakaan Askartelupori, sillä siellä ei ole kunnolla tilaa ja omistaja voisi tykätä kyttyrää, jos me tultais sinne vain hengaamaan isolla jengillä. Paras paikka on sellainen, missä voi vallata ison tilan ja olla rauhassa ilman, että kukaan tulee valittamaan. Esim. kirjasto olisi hyvä paikka minusta.El Kapu kirjoitti:Kyl mie voin sellaisen tehä......., mutta ei ehkä ihan vielä. Eiköhän se paikka kuitenkin ole Vitriini- tai AskarteluPori, mutta aika onkin sitten ?merkki.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- tp-master
Vitriinin pitäjä on ihan suopea warhammereilla pelaamiseen. Sanoi mm. että alakerran pöydästä saa värkätä pelipöytää, jos sellaista tarvitsee....
Askarteluporista olen aika samaa mieltä Half-Breedin kanssa...
Askarteluporista olen aika samaa mieltä Half-Breedin kanssa...
-
Necron Loiri
No, perskutarallaa, miten on jäänyt tämmönen huomaamatta. Pistäkää mun nimi listaan. Yritän saada jotain väkerrettyä uudeksi vuodeksi. Mielestäni paras paikka figujen katselulle ym. olisi Vitriini.
!
Mestariteos kuitenkin, ja propsit konvista mulleMitä nyt itse voin sanoa niin oma kisafigu on ylijäämä osista kasattu epäsikiö, joka on örkkilegioonani virallinen maskotti kunhan sen vaan saan maaleihin .
mäkin voisin ilmottautua ja tulen sinne sitten jos vaan saan kyytin.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kuinkas pitkä matka sinulla muuten on tänne Poriin?f.a.r kirjoitti: jos vaan saan kyytin.
Vois kanssa vähän udella, että kuinkas pitkällä figu on jo porukalla?
- Sinitähti
- Sinitähti