Dippaamislakkaa fantasiapeleistä
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Re: Dippaamislakkaa fantasiapeleistä
mikäs siinä sinisessä kaverissa nyt niin pieleen meni?oikein mallikkaita dippauksia ovat kaikki minusta. sitä pitikin kysyä yleisesti ihmisiltä että onkos tää kama yhtään saman laista kun tuo liberon saksanpähkinä etc mikä iteltä löytyy eli toimiiko yber paremmin tai jotain kuvissa näyttää aika samalta mutta koemukset vaikuttaa asiaan myös. vai myydäänkö tässä nyt ns.samaa litkua eripurkissa? muuta ongelmaa en oo ite näissä dippi touhuissa havainnu kun että täytyy kohtuu tarkkaa valita värit, jotta saa parhaan mahdollisen tuloksen. ja itelläkun ei nuo vastavärit ja sen semmoset luonnistu niin ihan "ronkkimalla" mennään:)
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Kannattaisi lukea ketjun alkupää tarkemmin.Hedelmäpeli kirjoitti:vai myydäänkö tässä nyt ns.samaa litkua eripurkissa?
Tärkeimmän havaitut erot Liberoniin ja muihin perinteisiin dippiaineisiin (omasta mielestäni):
A) Mielekkäämpi käsitellä. Kovan ravistelun voi korvata riiputtamisella tai pensselillä sutimalla. Aineen käsittely pensselillä helppoa.
B) Jättää suht matan pinnan. Ei ole siis ihan pakko lakata heti perään kuten perinteisemmillä aineilla, mutta toki suositeltavaa.
-mv40k2
Tässä vielä muutama mallikappale army painterin strong tonella tehdyistä figuista. Dippi on siis maalattu figun päälle sutimalla.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=72885
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=72885
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Aika hyvältä vaikuttaa tuo dippilakka. Ei hirveästi huvittaisi maalata montaa kymmentä lurkkiä tai jotain yhtä mielenkiintoista. Saahan tuola toki varjostettua mitä vaan figuja, mutat itse ajattelin käyttää sitä pääosin ns. tylsemmissä figuissa. (hmmmm...space orkit viimein valmiiksi).
Modern cars - they all look like electric shavers.
Onko tuo 25e hinta teistä suuri laatusuhteeseen katsottuna? Ja riittääkö se moneen figuun?
Olen todella kyllästynyt örkkejen apocalypse armeijan maalaamiseen ja tuolla saisi ne perus boyzit (58kpl ja lisää tulee
) varjostettua eikä tarvisi aina vetää kaikkea drybrushia 5 värillä nje.. Mutta olen jo yhdestä ryhmästä maalannut 12 tyyppiä niin voiko lopuille laittaa tuon dipin? Tai dippaanko maalatutkin?
Olen todella kyllästynyt örkkejen apocalypse armeijan maalaamiseen ja tuolla saisi ne perus boyzit (58kpl ja lisää tulee
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Toi dippi on todella riittoisaa varsinkin siveltynä. Kaipa tuolla voisi saada ~500 figua dippailtua mitä luin ulkomaan foorumeilta.Space Wolf kirjoitti:Onko tuo 25e hinta teistä suuri laatusuhteeseen katsottuna? Ja riittääkö se moneen figuun?
Olen todella kyllästynyt örkkejen apocalypse armeijan maalaamiseen ja tuolla saisi ne perus boyzit (58kpl ja lisää tulee) varjostettua eikä tarvisi aina vetää kaikkea drybrushia 5 värillä nje.. Mutta olen jo yhdestä ryhmästä maalannut 12 tyyppiä niin voiko lopuille laittaa tuon dipin? Tai dippaanko maalatutkin?
Dipin idea on juuri se, että se luo figuihin varjot. Hyviä kokemuksia on siitä, että maalaa figuihin perusvärit, korostaa hieman ja dippaa. Pelkillä perusväreilläkin pärjää tietysti.
en tunne kipua
Jos maalaisi tomb kingit dippaamalla niin olisiko se pelkkä skull white undercoat ja dip?
-
Cactuscheff
Mitenkäs on tuon tavaran hajun laita viitsiikö sitä asuintiloissa käyttää vai onko operaatio parempi suorittaa ulkosalla?
Mikään ei motivoi niin kuin vittuilu.
@Jara
Valmistajan sivujen foorumilla oli kuvia dipatuista khemreistä. Näyttivät todella hyviltä, joten sieltä kannattaa kurkkia.
@Cactuscheff
Kyllä noi sisätiloissa viitsii dippailla, mutta kuivumaan laittaisin johonkin toiseen tilaan. Erehdyin jättämään dipatut yöksi pöydälle ja aamulla oli melko hirveä päänsärky. Kanssaeläjät voivat kanssa valittaa =)
Valmistajan sivujen foorumilla oli kuvia dipatuista khemreistä. Näyttivät todella hyviltä, joten sieltä kannattaa kurkkia.
@Cactuscheff
Kyllä noi sisätiloissa viitsii dippailla, mutta kuivumaan laittaisin johonkin toiseen tilaan. Erehdyin jättämään dipatut yöksi pöydälle ja aamulla oli melko hirveä päänsärky. Kanssaeläjät voivat kanssa valittaa =)
en tunne kipua
Saisko jotain linkkiä? Yritin etsiä, mutta ei löytynyt millään.hyytsi kirjoitti:@Jara
Kuninkaalla on keppihevonen.