Uudempi malli ei ole vielä tullut Suomeen, julkaisupäivä 24.11.2007. Vanhempi malli kyllä on ihan hyvä, paitsi että terät vääntyy, kun yrittää metallia porataHands_of_blue kirjoitti:No jos tuo kyseinen laite on jo rantautunut Suomeen niin Fantasiapeleistä luulisi saavan, ainakin sieltä saa sitä vanhempaa mallia, joka on ihan kelpo sekin.Shireh kirjoitti:Pitäisi saada ostettua tuollainen pienenhkö "pora". Kun en tunne Turun keskustaa kovinkaan hyvin, niin missähän kaupassa myytäisiin vastaavaa? Haussa siis tämäntyylinen laite:
http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=300810
Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Viimeksi muokannut janat, La 27.10.2007 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Easterling
Itselläni olisi "pieni" kysymys. Tietääkö kukaan onko Death cult assasineja laukkautettu? Kun en Fantasiapelien sivuilta löytänyt mitään eikä siitä muuallakaan lue.
Minkä kokoinen FantasyBattlen greateaglejen base oikein on kun en tiedä että kumpi se nyt oikein on kun on kovin paljon tullut kumpaakaakin mielipidettä kuultua eri suunnista, 40x40mm vai 50x50mm?
Todennäköisesti ongelma on siinä, että käytät liikaa painamista ja liian vähän kiertämistä. Terän täytyy antaa purra metalliin omalla tahdillaan, eikä sitä saa "pakottaa" liikaa. Kärsivällisyys on valttia.janat kirjoitti:Vanhempi malli kyllä on ihan hyvä, paitsi että terät vääntyy, kun yrittää metallia porata. Tai sitten en vain osaa...
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Okei... Olen aloittelemassa Warhammeria ja toivoinpa lahjaksi sitä 60 eken aloitussettiä (maalien kanssa siis). Elikkäs, minkälaisia ne maalipurkit on. Ainakin tuotekuvasta tajuaisin että ovat sellaisia aivan pikkuruisia, kuin niissä Paint seteissä (jotain 6 maalia ja figua). Siis, minkälaisia ne purkit ovat?
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
12 millilitraa maalia menee yhteen purkkiin. Jos et oikein hahmota maalimäärää, niin voit vaikka yskänlääkkeen mittapurkilla mittailla. Suurinpiirtein sen kokoisia purkkeja. Maali ei kyllä yleensä lopu kesken, vaan uusi purkki pitää ostaa, kun entinen kuivuu. Tuo on tosin tuurista kiinni. Jotkut maalit ovat minulla yli 10 vuotta säilyneet hyvänä, mutta toiset kuivuvat parissa kuukaudessa.
edit. Anteeksi. Erehdyin luulemaan, että tarkoitit näitä tavallisia maalipurkkeja. Nuo mistä puhuit, ovat tosiaan pienempiä.
edit. Anteeksi. Erehdyin luulemaan, että tarkoitit näitä tavallisia maalipurkkeja. Nuo mistä puhuit, ovat tosiaan pienempiä.
Luumumehu on soturien juomaa
Kukaan vielä saanut käsiinsä uutta helffien kärryä? Kysymys: Onko kärryä vetävät leijonat millaisissa osissa? Ruumis kahdessa puoliskossa ja pää yksin, eli siis nykyisten hevosten idealla vai jotekin muuten?
-Sopuli
-Sopuli
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Oma kysmys. Onko Helffien kärryn crewissä 2 white lionia ja 2 normaalia vai onki niissä jokin yhteinen vartalo johon ne kootaan?
- Jack the ripper
Miten lasketaan victory pointsit?
Auttakaa tyhmää figuilijaa, ´mulla on kirja mutta kun en ymmärrä sitä
- samppuliini
Riippuu missionista/tehtävän tasosta(tämä kuitenkin taitaa olla vain 40k:ssa). Mutta jos nyt pelaatte vain että tapa kaikki niin vastustajasi saa kaikista tapetuista/yksiköiden rippeistä(katso scoring unit) pisteitä niin paljon kuin ne ovat maksaneet. Sinä samanlailla ja lopussa miinustatte pistemäärät toisistaan ja katsotte kuka on voittaja ja kuinka paljon voittaa.Jack the ripper kirjoitti:Miten lasketaan victory pointsit?
Viimeksi muokannut samppuliini, To 22.11.2007 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Mitäs figupeliä pelaat?Jack the ripper kirjoitti:Miten lasketaan victory pointsit?
- Jack the ripper
40kJubee kirjoitti:Mitäs figupeliä pelaat?Jack the ripper kirjoitti:Miten lasketaan victory pointsit?
There is only pain and fear...
- Half-breed
Sääntökirjan s.85 löytyy taulukko minkä perusteella yksiköistä lasketaan pisteitä. Esim. jos sinulla on x pisteen tankki joka on menettänyt telat (Immobilised), niin taulukon mukaan vastustaja saa siitä 1/2 pisteistä, eli esim 50 pisteen tankki antaisi vastustajalle 25 pistettä.Jack the ripper kirjoitti:40kJubee kirjoitti:Mitäs figupeliä pelaat?Jack the ripper kirjoitti:Miten lasketaan victory pointsit?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Jack the ripper
Kiitos todella paljon ! ps: mulla on se sääntis mutta kun en ymmärrä sitä kohtaa.Half-breed kirjoitti:Sääntökirjan s.85 löytyy taulukko minkä perusteella yksiköistä lasketaan pisteitä. Esim. jos sinulla on x pisteen tankki joka on menettänyt telat (Immobilised), niin taulukon mukaan vastustaja saa siitä 1/2 pisteistä, eli esim 50 pisteen tankki antaisi vastustajalle 25 pistettä.Jack the ripper kirjoitti:40kJubee kirjoitti:Mitäs figupeliä pelaat?Jack the ripper kirjoitti:Miten lasketaan victory pointsit?
There is only pain and fear...
- Half-breed
Mitä ongelmaa tuon kohdan ymmärtämisessä on? Listasta löytyy vasemmalta oikealle, yksikkötyyppi, tila pelin lopussa, onko yksikkö vielä scoring ja saako vastustaja yksiköstä pisteitä. Niin yksinkertainen se lista on.Jack the ripper kirjoitti:Kiitos todella paljon ! ps: mulla on se sääntis mutta kun en ymmärrä sitä kohtaa.Half-breed kirjoitti:Sääntökirjan s.85 löytyy taulukko minkä perusteella yksiköistä lasketaan pisteitä. Esim. jos sinulla on x pisteen tankki joka on menettänyt telat (Immobilised), niin taulukon mukaan vastustaja saa siitä 1/2 pisteistä, eli esim 50 pisteen tankki antaisi vastustajalle 25 pistettä.
Ja sitten tuo avatarisi vaihtuu ja heti. Sotussa on tilaa vain yhdelle Rikkuavalle.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
tuli tikku
no, mäpäs annan teillä tähän väliin pienen 40k kysymyksen
mitä tarkoitetaan kun joillan ajo-neuvvoilla on esim
land raider "HULL-MOUNTED, twin-linked heavy bolter."
nii mulla on musta aukko tossa hull-mounted kohdassa.
voisiko joku viisaampi selittää?
mitä tarkoitetaan kun joillan ajo-neuvvoilla on esim
land raider "HULL-MOUNTED, twin-linked heavy bolter."
nii mulla on musta aukko tossa hull-mounted kohdassa.
voisiko joku viisaampi selittää?
Meinaa että se on kiinni rungossa.
-
tuli tikku
eli siitä ei tuu mitään erikoista?
Tulee siitä sen verran "erikoista", että sen tulialue on vain 90 astetta suoraan eteenpäin, toisin kuin TURRET mounted aseilla, jotka voivat ampua 360 astetta riippumatta tankin suunnasta.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
-
tuli tikku
okei, kiitos teille.
tässä viellä toinenkin, mä yritin löytää tätä sääntö kirjasta (vanhasta kylläkin..) mutta en sitä löytännyt ja jäin mua vaivaamaan.
esim assault cannonin rending?
eli mikä on rending?
tässä viellä toinenkin, mä yritin löytää tätä sääntö kirjasta (vanhasta kylläkin..) mutta en sitä löytännyt ja jäin mua vaivaamaan.
esim assault cannonin rending?
eli mikä on rending?