"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldareita(falcon, harlit, fdragons, eldrad, scouts)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Eldareita(falcon, harlit, fdragons, eldrad, scouts)

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Kyl poika osaa maalata ;). Minuakin kiinnostaisi tietää että onko tuohon falconiin käytetty kynäruiskua, tjsp. vai onko tuo ihan käsin kokonaan sudittu? Onnittelut, hieno armeija jokatapauksessa :).
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Ensimmäinen reaktio oli: Kappas, Dark Eldareita
c00leja, oot selvästi onnistunu ton synkän teeman kanssa erittäin hyvin. Harlekiinit on niin <3
Ne uhkuu agressiivisuutta. ;)
Viimeksi muokannut Drâyhèn, La 08.12.2007 18:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Falcon on puhdasta rakkautta. Etenkin horisonttiefekti kuomuissa on tosi hieno yksityiskohta.

Harlekiinit ovat kivoja, mutta toisaalta niistä on tullut aika normaalin oloinen yksikkö; itse tykkään kovasti old skool -harleista, jotka ovat kirkkaan värisiä ja hyvinkin erilaisia. Tavallaan kuitenkin tuo vähävärinen paletti sopii niille. Ensimmäiset lähes mustavalkoiset harlet joita täällä näen, niitä on kuitenkin moni uhkaillut tekevänsä.

Ensiluokkainen camo scouteissa, hankala tehdä näyttävää camoa. Kaupunkicamo on tietysti helpompi, kun saa tehdä kontrastia ja muotoja rikkovia viivoja. Mun mielestä miksu toteutti nätisti camon, jossa camo todella näytti camolta ja jossa oli vähän kontrastia, tämä on taas se toinen ääripää oikein nätisti tehtynä.

Hyvää kamaa. :)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
St. Apollo

Viesti Kirjoittaja St. Apollo »

Voin vain sanoa WAU!! Pathfindersien kaavut ovat siistit , harlequinsit ovat mahtavat ja homman kruunaa Falcon. Saanko kysyä kuinka maalasit Falconin? Käytitkö GW:n maaleja?
Jos tunnet itsesi tyhmäksi, käytä käänteispsykologiaa!

Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Kun näitä kehuja ei vielä kerran ole tarpeeksi niin sanotaan että nää on aivan upeita(enemmänkin mutten keksi sanaa) ja oma maalausmoraali tipahti suoraan pimeän kuilun pohjalle. :(
Pummi

Viesti Kirjoittaja Pummi »

Onneksi ei tarvitse pelata tätä jätkää vastaan, figut on niin järjettömän tyylikkäitä etten kehtaisi hyökätä niiden kimppuun.
Broodlord

Viesti Kirjoittaja Broodlord »

Todella hienoa jälkeä, liiankin hienoa. Jos minun nidini ja nuo Eldarit pistettäisiin vierekkäin niin häpeäisin silmät päästäni. Olen niin huono maalari, varsinkin tuohon verrattuna :(
Huru-Ukko kirjoitti:Genestealerit eivät ole tyranideja :) Eivät ole koskaan olleet, eivätkä tule olemaan.
Genestealerit ovat tyranideja :) Ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan.l
janat

Viesti Kirjoittaja janat »

togottaja kirjoitti:--- ja oma maalausmoraali tipahti suoraan pimeän kuilun pohjalle. :(
Miten noin on sinulle päässyt käymään? Oma maalaumoraalini nousi lähes taivaisiin, kun katselin noita eldareita. Erittäin kaunista jälkeä, itse en varmasti pysyisi samaan. Mutta ainahan sitä voi yrittää tehdä jotain samantasoista :D.
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

janat kirjoitti:
togottaja kirjoitti:--- ja oma maalausmoraali tipahti suoraan pimeän kuilun pohjalle. :(
Miten noin on sinulle päässyt käymään? Oma maalaumoraalini nousi lähes taivaisiin, kun katselin noita eldareita. Erittäin kaunista jälkeä, itse en varmasti pysyisi samaan. Mutta ainahan sitä voi yrittää tehdä jotain samantasoista :D.
Omalta osalta maalausinto laskee juuri siksi koska tietää ettei itse pysty samaan :p
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Rizky kirjoitti:
janat kirjoitti:
Omalta osalta maalausinto laskee juuri siksi koska tietää ettei itse pysty samaan :p
Minulla taas nousee, koska kun katselee näitä muiden erittäin suurella vaivalla tehtyjä töitä, tuntuu oma maalaus"urakka" niin pieneltä, että on ilo mennä taas maalaamaan :p. Sellainen mukava "huhhuh, onneks mun ei tarvi maalata noita"-olo :).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”