Custodesit
Custodesit
Eli mystisiä Adeptus Custodesia voisi mahdollisesti ostaa?
Entä mistä säännöt?
Entä mistä säännöt?
- Guardsniper
Re: Custodesit
En usko, että niitä voi ostaa mistään sellasenaan.
http://us.games-workshop.com/games/40k/ ... efault.htm Tuolla on jotain aiheeseen liittyvää.
http://us.games-workshop.com/games/40k/ ... efault.htm Tuolla on jotain aiheeseen liittyvää.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
-
DrPullasorsa
Sääntöjä ei tietääkseni ole virallisesti julkaistu, mutta Grey kightien säännöillä näitä ymmärtääkseni on peluutettu.
Näitä sattuu...
- Half-breed
Mitään sääntöjä, tai figuja ei ole näille tehty, joten niillä pelatakseen joudut pelaaman Count-as periaatteella ja konvertoimaan itse figut.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Lexicanumin sivuilla löytyy kuva Custodesistä, eli tämä siis konvattu jostain random figusta?
- Half-breed
Tsekkaa Guardsniper laittama linkki.Barnabas kirjoitti:Lexicanumin sivuilla löytyy kuva Custodesistä, eli tämä siis konvattu jostain random figusta?
Ok, eli nyt kun olen saanut Templar projektin loppuun, aijon tehdä armeijan Custodeseistä.
Warhammer 30K
Suosittelen tätä. Tässä opuksessa on aivan mahtavia omatekoisia yksiköitä ja ideoita kuinka pelata Horus Heresyn aikaisia taisteluita. Mukana mm. Adeptus Custodeksille kirjoitetut, hemmetin hyvät säännöt. Pelitasapainon kannalta ovat tehty hyvin, eivät mitään aivottomia viritelmiä annetulla pistehinnalla.
Kaveripeleihin mukava.
Suosittelen tätä. Tässä opuksessa on aivan mahtavia omatekoisia yksiköitä ja ideoita kuinka pelata Horus Heresyn aikaisia taisteluita. Mukana mm. Adeptus Custodeksille kirjoitetut, hemmetin hyvät säännöt. Pelitasapainon kannalta ovat tehty hyvin, eivät mitään aivottomia viritelmiä annetulla pistehinnalla.
Kaveripeleihin mukava.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Kun nopeasti silmäilin tuon, niin en huomannut mistään aseiden statteja, eli täytyykö tehdä uudet vai pitääkö vain käyttää jotain tiettyä asetta esim. sille sauvalle, jossa bolter on kiinni?
Eikös siinä mainita että ase powerase muuten (sori, koulun kone, en voi itse tarkistaa)? Aseiden statit pitää katsoa codexeista joista kyseiset aseet löytyvät, niin kuin juurikin tässä tapauksessa. Boltterin statsit vaikka SM codexista ja poweraseen tiedot sääntiksestä. Omat erikoissäännöt varmast selitetään siellä jossain, jos sellaisia on.Barnabas kirjoitti:Kun nopeasti silmäilin tuon, niin en huomannut mistään aseiden statteja, eli täytyykö tehdä uudet vai pitääkö vain käyttää jotain tiettyä asetta esim. sille sauvalle, jossa bolter on kiinni?
What's going on here? Back from the grave and crap.
....tsotsot. Ei pidä paikkaansa. Nykyisellään ei ole, mutta Rogue Traderin aikoihin oli sekä säännöt että figut(..okei, pari figua..).Half-breed kirjoitti:Mitään sääntöjä, tai figuja ei ole näille tehty, joten niillä pelatakseen joudut pelaaman Count-as periaatteella ja konvertoimaan itse figut.
Huomasin, että Custodesejä voi ottaa vain yhden squadin, ja kun minun tarkoitukseni olisi saada tehtyä kokonainen armeija, eli mikä neuvoksi? Kenties käyttäisin Honour Guardin sääntöjä?
- Half-breed
Count-as periaatteella armeijaa tekemään. Tuo mainittu Harmaiden nihtien sääntöjen käyttö on suosituin tapa.Barnabas kirjoitti:Huomasin, että Custodesejä voi ottaa vain yhden squadin, ja kun minun tarkoitukseni olisi saada tehtyä kokonainen armeija, eli mikä neuvoksi? Kenties käyttäisin Honour Guardin sääntöjä?
Eli kannattaisi ostaa Codex Demon huntter?
Jep, näiden setti vastaa kohtuuhyvin sitä mitä custodeseilta löytyy.Barnabas kirjoitti:Eli kannattaisi ostaa Codex Demon huntter?
Heräsi vielä kysymys, että mitä ottaisin HQ:ksi?
- Half-breed
Jos DH:lla menet, niin Grand Masteri sopii hyvin, muutenkin ainakin itse tekisin DH:lla sitten pure Nihtiarmeijan, jotenkin itsestä nuo DH:n muut yksiköt ei oikein sovi Custodeille.
Tarkoitatko fluffissa vai pelissä? IMO grand masterin säännöt ihan perusjees.Barnabas kirjoitti:Heräsi vielä kysymys, että mitä ottaisin HQ:ksi?
Siis pelissä, eli minkä figun?