"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mongoose Publishing Evolution 2007

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
tnjrp
Viesti:

Mongoose Publishing Evolution 2007

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Mongoose Publishing on julkaisut tilannekatsauksensa tälle vuodelle (siis käytännössä tulevaisuudensuunnitelmansa). Täältä miniatyyripeleihin liittyvät:
http://www.mongoosepublishing.com/phpBB ... p?p=460128
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
tnjrp
Viesti:

Re: Mongoose Publishing Evolution 2007

Tässä vielä täsmäketju aiheesta Starship Troopers Mongoosen foorumeilta.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Täytyy kyllä sanoa, että Mongoosella on kohtuullisen läpinäkyvä, rehellinen ja selkeä tilannekatsaus - asioista ja kilpailijoistakin puhutaan heidän oikealla nimellään. Ainoa salainen asia taisi olla tuo yhteistyökumppani, mutta ilmeisesti sopimus ei ole vielä lopullinen ja tämän vuoksi yhteistyökumppanin nimeä ei julkistettu.

Vastaavanlaista toivoisin moneltakin firmalta etenkin itsekritiikin ja rohkeiden valintojen suhteen (Rackham nyt ykkösenä hyppää mieleen). Mielenkiintoista on, että Rackham ei nähtävästi ole ainoa firma, joka on velkasaneerauksessa (jos nyt tuota oikein tulkitsin) - nähtävästi 2 kovinta esimaalatun ei-keräiltävän "out of the box" -pelin valmistajaa (eli siis Mongoose ja Rackham) on vastaavanlaisissa vaikeuksissa. Mongoose tosin teki mielestäni järkevämmän valinnan ja otti askeleen taaksepäin, kun taas Rackham näyttää jumittuneen tulevaisuudenvisioihinsa. Saa nyt nähdä miten tässä pre-paint -scenessä lopulta käy...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
tnjrp
Viesti:

Silveri kirjoitti:Mielenkiintoista on, että Rackham ei nähtävästi ole ainoa firma, joka on velkasaneerauksessa (jos nyt tuota oikein tulkitsin) - nähtävästi 2 kovinta esimaalatun ei-keräiltävän "out of the box" -pelin valmistajaa (eli siis Mongoose ja Rackham) on vastaavanlaisissa vaikeuksissa
Nyt täytyy kyllä ihan kysyä, että mistä poimit tuon "Mongoose on velkasaneerauksessa" -jutun. Kun ei nyt vaan satu silmään...

---

Listaa kiertoon menevistä SST-malleista (so. figuista, jotka joko uusitaan tai poistetaan, mutta joiden nykyversiot joka tapauksessa häviävät maailmasta joulukuun lopussa):
http://www.mongoosepublishing.com/phpBB ... p?p=461014
Silveri

Now, those of you who have been following Battlefield Evolution’s progress on our forums will know we have been placed under an NDA with regards to this new phase in the game’s development. . . and that NDA is still under effect. We had hoped that this situation would finally be resolved by the time the State of the Mongoose went out, but ‘twas not to be. There are, unfortunately, still some legal wranglings to iron out. However, we’ll tell you what we can now.
Tosin enemmän kuin todennäköisesti tulkitsin pikaisesti tuon NDA:n väärin, ja sillä tarkoitetaan todennäköisesti jotain aivan muuta. Pahoittelen tapahtunutta ja hämmennyksen aiheuttamista (Hail Eris! Hail Discordia!)
fho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fho »

Silveri kirjoitti:
NDA with regards to this new phase in the game’s development. . . and that NDA is still under effect... However, we’ll tell you what we can now.
Tosin enemmän kuin todennäköisesti tulkitsin pikaisesti tuon NDA:n väärin, ja sillä tarkoitetaan todennäköisesti jotain aivan muuta. Pahoittelen tapahtunutta ja hämmennyksen aiheuttamista (Hail Eris! Hail Discordia!)
Sinällään en lukenut alkuperäistä artikkelia :)

Mutta NDA on non-disclosure agreement. Joka tarkoittaa että eivät saa kertoa.

Yleensä NDA:lla pyritään tarvaamaan kahden yrityksen välisiä tiedonvaihtoja. Esimerkiksi sulla on hyvä idea, etsit sille valmistajaa. Valmistaja sitoutuu NDA:lla ettei kerro siitä ideasta muille tai pahimmassa tapauksessa ala tekemään sitä omissa nimissään.

Mikäli tuollainen tulisi itsellä vastaan tarkistaisin sen keston ja sanktiot kohdat erityisellä huolellisuudella. Jenkeillä on paha tapa määritellä kikkailemalla että NDA on voimassa ikuisesti, joka maalaisjärjellä on käsittämätön klausuuli allekirjoitettavaksi.
Gravity is a myth, the Earth sucks too
Silveri

Joo.. mun kämmi. Pahoittelen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”