Slayers ja ironbrekers
Slayers ja ironbrekers
tuleeko noiden statsit skullpassin kirjassa? ja onko ne hyviä? hienoja on molemmat mutta pidän enemmän Slayereistä
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Re: Slayers ja ironbrekers
Kuules, osta kirja. Ja mikäli oikein muistan kummankaan statteja ei tule skull bassista.
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.
Jakezuku
Jakezuku
- Half-breed
Löytyvät sieltä sääntökirjan takana olevasta taulukosta, mutta niillähän ei ole mitään väliä, sillä ne ovat vain statit, joten tarvitset silti armeijakirjan saadaksesi varusteet, säännöt ja pistehinnan selville.Ax kirjoitti:Ja mikäli oikein muistan kummankaan statteja ei tule skull bassista.
Lisäksi käytä hakua, sillä tuosta "mikä kääppien eliittiyksikkö on paras" -dilemmasta on keskusteltu jo kauan sitten.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
paljon se armeija kirja maksaa?
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
-
Eorl Nuori
20€minä kirjoitti:paljon se armeija kirja maksaa?
Huomaa että maksaa 22.50e kun GW nosti hintoja.Eorl Nuori kirjoitti:20€minä kirjoitti:paljon se armeija kirja maksaa?
Don´t hate the player if you cant play the game.
-
Eorl Nuori
Nostiko? Milloinhan tämä on tapahtunut?Hagen kirjoitti:Huomaa että maksaa 22.50e kun GW nosti hintoja.Eorl Nuori kirjoitti:20€minä kirjoitti:paljon se armeija kirja maksaa?
Eipä ole ainakaan hinnat nettikaupoissa nousseet....
Viimeksi muokannut Kertsu, La 01.12.2007 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä multa ainakin nyhdettiin HE armybookista 22,50 >:(
Se on kirja kohtaista, jotkut ovat nykyään 22.5€, mutta ainakin joitakin 40k kirjoja saa taas puolestaan 17.5€:lla.Kaamio kirjoitti:Kyllä multa ainakin nyhdettiin HE armybookista 22,50 >:(
Uudet, seiskaedikan isommat kirjat (sivumäärä isompi verrattuna edellisiin) maksavat 22,50e ja vanhat taas 20e. Tosin tässäkin nyt on jos minkämoista härdelliä kun osa on ja osa ei.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
jos mua tarkoitit niin GW:stä sen AB:n kyllä ostIn. Tuskin ne siellä on vahingossa ainakaan kussuLind The ChessMaster kirjoitti:Tai sit liikkeessä oli vain väärä hinta?
Tiedä häntä, minä ainakin näkisin GeeWeen liikkessä suurimman mahdollisuuden äkilliselle hinnannousulleKaamio kirjoitti:jos mua tarkoitit niin GW:stä sen AB:n kyllä ostIn. Tuskin ne siellä on vahingossa ainakaan kussuLind The ChessMaster kirjoitti:Tai sit liikkeessä oli vain väärä hinta?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P