"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Arcane items; Scrolls

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
|chaos|lord|

Arcane items; Scrolls

Viesti Kirjoittaja |chaos|lord| »

Nyt on ihan pakko kysyä tämmöistä näinkin turhaa asiaa, johon en ihan nopeasti katsottuna löytänyt haulla vastausta...
Elikkä arcaneitems kohdassa rulebookissa sanotaan:
Arcane items are items that enchance a wizard's magical powers in some fashion. Only a wizard can carry an arcane item and no character can carry more than one.

Tuo viimeinen kohta. Eikös se taroita ettei yksi characteri voi kantaa kuin YHTÄ arcane itemiä? Siis olenko ymmärtänyt tämän aivan väärin? Olen tarkistanut sen sana kerrallaan ja mielestäni siinä sanotaan näin, mutta tarkoitetaanko siinä sittenkin jotain muuta? Korjatkaapahan jos olen väärässä ja anteeksi jos olen väärässä. Mikäli olen väärässä poistaaka vain tämä aihe. Mutta oli ihan pakko kysyä että onko dispel scroll poikkeus? Vaikka eihän siinä tietääkseni sanota mitään erityisyydestä tämän suhteen?

Kun kuitenkin on tämmöisiä "Rullakuskeja" joilla tietääkseni on tarkoitus olla 2 rullaa mukana? vai ovatko ne nyt kuitenkin vain yhden rullan kantajia? Tuosta en ole vielä kunnolla selkoa saanut, joten siinäpä varmaan se virhe onkin, rullakuskihan kantaa vain YHTÄ scrollia? eiks? Vai rullia onki monta?

Eli mikä se syy on?
Itse epäilisin vahvasti sitä että rulla kuskit kantavatkin vain yhtä rullaa! Tämä nyt on iha tyhmä juttu ja pidätte mua varmaan ihan n00bina kun en tätä tiennyt! Tätä kirjoittaessani sen vasta tajusin, mutta voiko joku kertoa minulle että asia varmasti on näin?

Mutta sorry näin tyhmästä asiasta(joka kuuluisi kenties perusteet osioon?)

Mutta vastatkaas! ;)
Viimeksi muokannut |chaos|lord|, La 01.12.2007 20:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
|chaos|lord| kirjoitti:Ootko muutes huomannu et Demonit on aika p*skoja?
salaneuvos kirjoitti:Kyllä! Sulatetaan ne Helvettiin täältä...
Half-breed

Re: Arcane items

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Ymmärsit ihan oikeain, vain yksi Arcanekama per äijä. Huomaa myös, että Dispell Scrollin ja Power Stonen säännöissä tosin sanotaan erikseen, että niitä saa olla useampi kappale mukana.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
|chaos|lord|

Re: Arcane items (Rullakuski = vain 1 rulla? :( )

oooookkei.. no ei pistänyt silmään kun katasastin ne rulebookista..
No siinäpä se selitys... ;)

Pitäisköhä tää aihe poistaa? emt..

Muutes, ku tarkistin niin power stonessa lukee että niitä saa olla monta mutta EI Dispel scrollissa :O

(luin pikku rulebookista joka tuli BfSP mukana)
Poomermon

Re: Arcane items (Rullakuski = vain 1 rulla? :( )

Viesti Kirjoittaja Poomermon »

|chaos|lord| kirjoitti:oooookkei.. no ei pistänyt silmään kun katasastin ne rulebookista..
No siinäpä se selitys... ;)

Pitäisköhä tää aihe poistaa? emt..

Muutes, ku tarkistin niin power stonessa lukee että niitä saa olla monta mutta EI Dispel scrollissa :O

(luin pikku rulebookista joka tuli BfSP mukana)
Lue vielä sivun 121 kohta "scrolls". Eli kaikkia scrolleja saa olla niin paljon kuin jaksaa kantaa. Yleensä tämä tarkoittaa vain dispel scrolleja, mutta ainakin skaveneilla on omiakin kääröjä, joita saa ottaa useita kappaleita.
"I beat the internet. The end guy is hard."
|chaos|lord|

Re: Arcane items (Dispel scroll, 1 vai 2?)

Noniin, nyt selkes.

Hämäs vaa toi ku ei lukenu tos mitää dispell scrollin kohal ku poweris luki..

Näinkin yksinkertainen ratkaisu, joka ei välttämättä ole edes kaikilla rullakuskija käyttneillä tiedossa, mutta selkehän tääkin..

kiitos!

Ónx tää nyt ihan turha aihe, et pistetääks poistoo vai jätetääks tiedoks muille?! ;)
Garoth
Valvoja

Re: Arcane items; Scrolls

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Kyllä tämän voi ihan hyvin tänne foorumille jättää, koska asiaa on aikaisemminkin kyselty. Pudotkoon omia aikojaan, jos tähän ei kenelläkään enää jatkettavaa ole.
Phil Kelly says "No!"
|chaos|lord|

Re: Arcane items; Scrolls

Selvä.

Voi sitten joku kysyä jos ei jotain vielä ymmärtänyt tästä.. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”