"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

moria goblin strategioita?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
nobody

moria goblin strategioita?

Viesti Kirjoittaja nobody »

niin, eli mikä taktiika on hyvä moria goblineille?
itse olen kuulut että koska ne ovat niin halpoja niin niitä on enemään kuin missään muussa armeejassa ja ne voivat piiritää helposti :P

ja vielä pari kysymystä:

-saako moria goblin prowlereita käytää? ja jos saa niin onko ne hyviä?
-eikö goblineilla ole cavalryä? en itse ole ainaskaa nähny :(
-pitäisikö käytää cave trollia ja durburzia tapamaan heroita tai vaan tappamaan perus sotilaita?
-onko cave troll parempi jos sille antaa sen chainin tai spearin?
-jos drummerista ne soitajat kuolee niin voinko mä lähetää sinne kaks tavallista goblinia käytämään sitä?

siinä kaikki!

hyvää joulua! tänään saa avata toisen luukun! jee :D

-nobody
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. ;)
Nazgúl

Re: moria goblin strategioita?

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

nobody kirjoitti:niin, eli mikä taktiika on hyvä moria goblineille?
itse olen kuulut että koska ne ovat niin halpoja niin niitä on enemään kuin missään muussa armeejassa ja ne voivat piiritää helposti :P

ja vielä pari kysymystä:

1. saako moria goblin prowlereita käytää? ja jos saa niin onko ne hyviä?
2. eikö goblineilla ole cavalryä? en itse ole ainaskaa nähny :(
3. pitäisikö käytää cave trollia ja durburzia tapamaan heroita tai vaan tappamaan perus sotilaita?
4. onko cave troll parempi jos sille antaa sen chainin tai spearin?
5. jos drummerista ne soitajat kuolee niin voinko mä lähetää sinne kaks tavallista goblinia käytämään sitä?

siinä kaikki!

hyvää joulua! tänään saa avata toisen luukun! jee :D

-nobody
Muutama taktiikka gobboille

1. Miksei saisi? En sitten tiedä, onko ne hyviä, mutta olen kuullut, että tekevät aina trappedin. Joku tietävämpi voi kertoa lisää.
2. Ei varsinaisesti ratsuväkeä, mutta niille pitäisi saada pelkkiä hukkia (wild wargs).
3. Käytä ainakin peikkoa kovimpien herojen lyömiseen, durburz voi sitten hutskia vähän pienempiä sankareita ja autella alaisiansa.
4. Tietty se on parempi, mutta keihäs ei paljoa auta. Ketjulle voi tulla toisinaan käyttöä, mutta parempihan suoraan on mennä lähikseen.
5. En tiedä, ei kai.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Moria pwnereista sen verran, että ei ne aina trappedia tee, vaan tappaa vaan paremmin jos vihu on jääny ansaan. Itse jos morialla pelaisin, niin ottaisin vain pwnereita, enkä ollenkaan normi gobboja, eli on ne sen verran kovia.
Kekka

Viesti Kirjoittaja Kekka »

3) Tapauskohtainen. Yksinään trollille käy nopeasti kylmät jos se päästään piirittämään. Perusideana on, että trolli toimii tappajana taisteluissa, jonka joku muu sille voittaa (esim. tuo Durburz mahdillaan).
4) Spearista ei oikein ole hyötyä trollille. Tuskin haluat sillä ketään tukea, koska trolli itse on parempi lähitaitselija kuin mikään gobbo. Ketju on ihan hyvä lisä chargen yhteydessä, mutta vähänkään kauempaa kannatta heitellä kiviä.
5) Jos drummerit kuolevat, niin rummulla ei tee mitään. Rumpua voi päristellä vain rumpali.
nobody

Viesti Kirjoittaja nobody »

ok

kiitos vastauksista
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”