DH Inquisitor

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Khordon

DH Inquisitor

Viesti Kirjoittaja Khordon »

Tuli tässä aloitettua 40K:n harrastaminen ja pienen nettiselailun jälkeen päädyin Daemonhunters-armeijaan. Nämä tuntuivat sellaiselta elittijoukolta, jolla pelaamisesta pidän ja napitkin olivat hienon näköisiä. Codex käteen ja selailemaan ja pian oli ensimmäinen versio armeijasta selvillä. Inquisiittorilordi pomoksi, sille retinueksi pari servitoria ja veterania, stormtrooppereita, kuutisen grey knightia ja ilmapommitus. Tällainen armeija pitäisi nyt ensiksi kerätä ja siitä sitten lähteä laajentamaan.

Ensiksi siis hankin Inquisiittorin. Tätähän piti hieman konffata, kun en sitä kaksipäistä kotkaa halunnut, joten puukko kauniiseen käteen ja naps vaan, sinne lensi kotka. Tilalle pistin bitsiboxistani löytyneen boltpistoolin. Myös ns. ukkosvasara piti tehdä uudestaan, alkuperäinen kun hävisi johonkin ja jotain piti keksiä sen tilalle. Kunhan saan paremman vasaran, niin korvaan tuon nykyisen tekeleen heti. Nyt olen saanut Inkvisiittorin valmiiksi ja olisin vailla kritiikkiä ja neuvoja maalaukseen. Etenkin valkoinen jäi harmittämään, tätä en mitenkään saanut pehmeäksi, vaan jäi hieman epätasaiseksi pinta. Mutta nyt kuviin:

Edestä
Sivulta
Takaa
Toiselta sivulta

Mitäs mieltä? missä olisi parantamisen varaan ja miten tämä onnistuisi? Kiitos jo etukäteen.

-Khordon
Douglas Walker
"Pokémon; It sounds like something that Jamaican shouts out when he wants to play cards"
DrPullasorsa

Re: DH Inquisitor

Viesti Kirjoittaja DrPullasorsa »

Bolter on mielestäni ihan näpsäkästä väsätty.
Ukkoslekan räikeä väri häritsee minun silmääni, suosittelisin jotakin tumman kullan tai muuta tumaa sävyä.
Ja kokeilesin hiukan kirkkaampia kultauksia.
Mutta, kyllä tällä pelata kehtaa, ihan ok laatua.
Näitä sattuu...
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Imo bolter ei sovi. Se näyttää jotenkin isolta ja inkvisiittori kattoo toiseen suuntaan, kun otetaan huomioon bolterkäden suorassa pitäminen, joka viittaa sillä ampumiseen. Minä ottaisin sen tuosta käsivarrelta pois ja laittaisin sen ihan suosiolla käteen. Käden voi vaikka leikata irti ranteesta ja laittaa perusmariinin käden tilalle.

Vasara on minun silmääni juuri hyvä. Siinä on jonkinlainen fabafiilis, mutta se sopii tuohon mainiosti.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Dwümer

Viesti Kirjoittaja Dwümer »

Aika hyvännäköinen, valkonen panssari on kiva. Mukavaa pelipöytä tasoa.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Haha, Biel-Tan-inkvisiittori!

Maalit ovat ainakin osuneet paikoilleen, mutta kerrokset ovat paksuja ja vähän töhmöjä. Jatkossa voisit ohentaa maaleja enemmän.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”