"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldareilla alkuun

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Machine_Spirit

Eldareilla alkuun

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

Elikkäs olen päättänyt aloittaa avaruus haltioilla, niin että mitä minun kannattaisi ostaa. Minulla on 340e rahaa juolulahja rahaa, mutta en haluaisi ostaa batleforcea koska siihnä tulevät tyypit on vaan huonoja (tai ei huonoja, mutta: 10guardians +tykki, 5dire avengerei,wave serpent ja warwalker) niin olen päättänyt ostaa http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10tämän + codeksin + seer councilin + jotain mitä ehdotatte. Kannattaa minun ostaa nämä ja saanko siitä 1k armeijan tai enemmän.

PS: ajattelin Ulthwea CW:si

PS2:mitä aspect warruja (ajattelin Swooppareita koska on hienoja sekä howling bansheitä)
Viimeksi muokannut Machine_Spirit, Ti 04.12.2007 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Truupperi

Re: Eldareilla alkuun

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Codex? Siitä näkisi pistehinnat, niin tietää riittääkö tonnin armeijaan. Three Flacons of Doom on osoittautunut kovaksi palaksi. Mutta lopulta armeijanhan ratkaisee se mitä itse tykkää pelata. Codex kuitenkin, niin ei tarvitse tulla foorumeilta lypsäämään.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

Anteeksi, ei ollut tarkoitus tulla 'lypsämään' tietoa vaan että miten aloittaisin eldareilla. Mitkä yksiköt ovat hyviä mitkä pelkkää lantaa
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Hands_on_blood kirjoitti:http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10 tämän + codeksin + seer councilin + jotain mitä ehdotatte. Kannattaa minun ostaa nämä ja saanko siitä 1k armeijan tai enemmän.
Tuon paketin voi ostaa vain netistä, joten saattaa olla aika heikkoa hankkia se ja sitäpaitsi tuossahan tulee paljon samaa "huonoa" kamaa, kuin Battleforcessa, jota saa ihan hyllyltä täällä suomessakin btw, niin miksi sinä tuon hankkisit? Sitten tuota Seer Council boksia en suosittele, sillä harvemmin näkee listaa jossa olisi kahta Farseeria, osta vain Farseeriblisteri. Codexi on sitten tietysti pakollinen ensimmäinen hankinta, ettei tarvitse alkaa täältä netistä heti pummaamaan tietoja, oma-aloitteisuutta hieman.
Hands_on_blood kirjoitti:mitä aspect warruja (ajattelin Swooppareita koska on hienoja sekä howling bansheitä)
Käytä hakua, kyseisestä aiheesta on tapeltu 100< kertaa menneisyydessä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Kyllä loppujenlopuksi kaikki aspectit toimivat omassa tehtävässään. Jos tykkäät haukkamiehistä, niin osta pois. Olen niitä lueskellut ja vaikuttavat aika toimivalta porukalta paperilla. En ole omia kerennyt vielä kokeilemaan, kun ovat maalauspöydällä vielä pitkään. Itse tykästyin kovasti warp spidereihinkin ja fire dragonit ovat suosikkejani. Bansheet ja firedragonit vain ammutaan hetkessä tohjoksi, koska niitä pelätään kovasti ja syystä. Siksi niiden kanssa saa miettiä tarkkaan, miten menettelee. Kuljetustankki on hyvä olla. Wraithlordi on hyvä keräämään tulitusta puoleensa, mutta kannattaa varoa ap3 aseita. On se kova tappelijakin.

Tämä ei ole ainoa oikea vaihtoehto. Paljon riippuu omasta pelityylistäsi.
Luumumehu on soturien juomaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”