tarvikkeet
tarvikkeet
eli tartteeko tässä sääntökirjan lisäksi jotain erikois noppia tai muita tarvikkeita?
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Re: tarvikkeet
Kasan D6, saat Macragge laatikosta, samoin sen yhden erikoisnopan.Lisäksi tuumamitan ja pari templatea, tämä kaikki tulee macragge boxissa.
Kysytään täällä, kun tarvikkeista puhetta on:
Mitä ne templatet on? Niitähän on molemmissa Warhammereissa, että onko molemmissa peleissä sama tarkoitus näille?
Mitä ne templatet on? Niitähän on molemmissa Warhammereissa, että onko molemmissa peleissä sama tarkoitus näille?
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Kyllä minun käsittääkseni, esittävät räjähdyksiä ja laajemman alueen aseita (mm.liekinheitin).Nazgúl kirjoitti:Kysytään täällä, kun tarvikkeista puhetta on:
--- On syytä huomioida että Macraggen mukana tulevien mittatikkujen asteikko ei vastaa täyttä tuumaa... Tällä ei ole väliä jos molemmat pelaajat käyttävät tikkuja, mutta jos toinen käyttää tikkua ja toinen ihan oikeaa tuumamittaa niin oikean mitan omaava liikkuu pitemmälle ja ampuu kauemmas kuin tikkua käyttävä.Anaheim kirjoitti:Lisäksi tuumamitan
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.