"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Citadel vai MP? (oli:Kumpi...?)

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Arpinaama

Citadel vai MP? (oli:Kumpi...?)

Viesti Kirjoittaja Arpinaama »

Kummat maalit on parempia? Mp vai citadelin? Haluan verrata niitä koska niitä on helposti saatavilla mulla.

[MODEDIT] Voi ihme näitä otsikoita. Kuvitteletko todella, että joku "kumpi..." kertoo tästä threadista yhtään mitään? Tästedes ennen kuin postaat niin mieti hetken pidempään otsikkoa. Jooko. -VC
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Jos sun lähellä myydään molempia, niin osta toki ensiksi molemmilta valmistajilta vaikka pari samaa sävyä, ja kokeile kummasta pidät enemmän. Tuskin kukaan voi sanoa kumpaako sinun pitäisi käyttää. Molemmista löytyy varmasti hyviä ja huonoja puolia, joten voit vaikka korvata citadalin "huonoja" maaleja mp:n paremmilla ja toisinpäin!
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Ninnu
Viesti:

Re: Citadel vai MP? (oli:Kumpi...?)

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Brother Arnos kirjoitti: Haluan verrata niitä koska niitä on helposti saatavilla mulla.
No vertaa? Värivalikoimassa taitaa suurin ero olla. Kannattajia kummillakin, itse käytän molempia satunnaisesti.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”