Minkä armeijan aloittaisin??
Minkä armeijan aloittaisin??
Niin eli koska joulu on tulossa nii samalla ovat tulossa myös "uudet tuulet". Eli olisin aloittamassa joulunmyötä uuden amreijan, ongelma vain on se että mikä?? Eli täs ois vaihtoehdot sen jälkeen kun jyräsin muut...
-Imperial Guard
-Chaos Space marines
-Necron
Itse en osaa päättää vaikka olen jo reilun viikon pähkäillyt, joten kysynkin nyt teiltä kokeneemmilta apua
(Codexinkin tietysti ostan kunhan vain ensin tiedän mille armeijalle)
HUOM! En ollut varma kuuluuko tämä aihe tälle alueelle mutta olen pahoillani jos ei kuulu..
-Imperial Guard
-Chaos Space marines
-Necron
Itse en osaa päättää vaikka olen jo reilun viikon pähkäillyt, joten kysynkin nyt teiltä kokeneemmilta apua
(Codexinkin tietysti ostan kunhan vain ensin tiedän mille armeijalle)
HUOM! En ollut varma kuuluuko tämä aihe tälle alueelle mutta olen pahoillani jos ei kuulu..
"You can kill ten of my men for everyone i kill yours, but even those odds, you will lose and i will win"
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Re: Minkä armeijan aloittaisin??
Alota chaos space marines. IG:llä et voi voittaa ku nubuja ja necronit on vaa tylsiä.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
nii no onhan se chaos iha tyylikästä (lukuunottamatta sitä että ne on sekopäitä). Mutta sitten herää taas kysymys että minkä jumalarmeijan (tai mikskä sitä Chaossissa kutsuttiinkaa) alottaisin, Black legionaa olen miettinyt mutta onko kannattavaa. khorneista en ole kiinnostunut ( no okei onhan niillä "pers-erkit") mutta kun kaveri niitä jo kerää niin nii en raaskisi aloittaa, eli jos alottaisin Chaoksen niin minkä jumalarmeijan (--II--) aloittaisin. Mutta antakaa toki perusteluja kahdelle muullekkin listassa olevalle vaihto ehdolle.
"You can kill ten of my men for everyone i kill yours, but even those odds, you will lose and i will win"
Kaverini pärjää ig ihan hyvin ja ''necronit on ihan tylsiä'' on vain sinun mielipiteesi, mutta katso games workshopin sivuilta. Kyllä sieltä varmasti joku ominaisuus löytyy jonka avulla voit päättää. Ja voit tietysti tehdä vielä uniikimman ratkaisun ja pelata omatekoista renegade space marine chapteria.Oikolukuhirvi kirjoitti:Alota chaos space marines. IG:llä et voi voittaa ku nubuja ja necronit on vaa tylsiä.
Edit: kysäisepä vielä yleisen 40k keskustelun ''armeijainfoa'' aiheesta. Muutenkin minä olisin laittanut kyselyni sinne.
Viimeksi muokannut Broodlord, To 06.12.2007 18:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Genestealerit ovat tyranidejaHuru-Ukko kirjoitti:Genestealerit eivät ole tyranidejaEivät ole koskaan olleet, eivätkä tule olemaan.
Uudessa Codexissa ei ole enää Black legioonaa muuta kuin tavallisina trooppereina. Kannattaa sekoitella eri jumalten sotilaita, kun se siinä on mahdollista. Itse peluutan täyttä Nurgle armeijaa, kun en raaskinut niistä luopua. Jumalat ovat päättäneet nääs vetäistä galaxia turpaan jonkinlaisella "rauhansopimuksella" ja voit käyttää vaikka Nurglea ja Tzheentchiä samoihin aikoihin.AR15 kirjoitti:nii no onhan se chaos iha tyylikästä (lukuunottamatta sitä että ne on sekopäitä). Mutta sitten herää taas kysymys että minkä jumalarmeijan (tai mikskä sitä Chaossissa kutsuttiinkaa) alottaisin, Black legionaa olen miettinyt mutta onko kannattavaa. khorneista en ole kiinnostunut ( no okei onhan niillä "pers-erkit") mutta kun kaveri niitä jo kerää niin nii en raaskisi aloittaa, eli jos alottaisin Chaoksen niin minkä jumalarmeijan (--II--) aloittaisin. Mutta antakaa toki perusteluja kahdelle muullekkin listassa olevalle vaihto ehdolle.
Olen puhunut.
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Juu no tuotahan olen miettinyt että sekoittelisin niitä jumalia... ( kaveri kyl vaa sit saa jonku aihee mesoo ei kuulemma sovi et niit sekotellaa... noo se oliki sen mielipide) että kannattaa mun varmaa toi Chaos alottaa.Abaddon71 kirjoitti:Uudessa Codexissa ei ole enää Black legioonaa muuta kuin tavallisina trooppereina. Kannattaa sekoitella eri jumalten sotilaita, kun se siinä on mahdollista. Itse peluutan täyttä Nurgle armeijaa, kun en raaskinut niistä luopua. Jumalat ovat päättäneet nääs vetäistä galaxia turpaan jonkinlaisella "rauhansopimuksella" ja voit käyttää vaikka Nurglea ja Tzheentchiä samoihin aikoihin.
Olen puhunut.
Joo kiitos tostaki käympä kattomas.Broodlord kirjoitti:mutta katso games workshopin sivuilta. Kyllä sieltä varmasti joku ominaisuus löytyy jonka avulla voit päättää.
Ja kiitos muilleki jotka ny autto täs päätöksen teos.... vaik se onki viel vähä vaikeet
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Pärjää ihan hyvin? Minkä valtakunnan turnauksissa? Ja jos teillä pärjää hyvin niin ette vaan osaa pelataBroodlord kirjoitti:Kaverini pärjää ig ihan hyvin ja ''necronit on ihan tylsiä'' on vain sinun mielipiteesi, mutta katso games workshopin sivuilta. Kyllä sieltä varmasti joku ominaisuus löytyy jonka avulla voit päättää. Ja voit tietysti tehdä vielä uniikimman ratkaisun ja pelata omatekoista renegade space marine chapteria.Oikolukuhirvi kirjoitti:Alota chaos space marines. IG:llä et voi voittaa ku nubuja ja necronit on vaa tylsiä.
Edit: kysäisepä vielä yleisen 40k keskustelun ''armeijainfoa'' aiheesta. Muutenkin minä olisin laittanut kyselyni sinne.
Necronit ovat hyvä ja tehokas armeija, mutta lista koostuu lordista, ehkä immortaleista, destroista ja sitten vaan kasasta warrioreita.
Kaaoksella sentään saa jotain diversiteettiä ja väriä listaansa ja voi vahingossa voittaa pelejä Oikeita Pelaajia vasaan.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
enpä tiedä turnauksista, mutta kai se on tarpeeksi että pärjää yhtä kauan pelanneita ikätovereitaan vastaan?Oikolukuhirvi kirjoitti:Pärjää ihan hyvin? Minkä valtakunnan turnauksissa? Ja jos teillä pärjää hyvin niin ette vaan osaa pelataBroodlord kirjoitti:Kaverini pärjää ig ihan hyvin ja ''necronit on ihan tylsiä'' on vain sinun mielipiteesi, mutta katso games workshopin sivuilta. Kyllä sieltä varmasti joku ominaisuus löytyy jonka avulla voit päättää. Ja voit tietysti tehdä vielä uniikimman ratkaisun ja pelata omatekoista renegade space marine chapteria.Oikolukuhirvi kirjoitti:Alota chaos space marines. IG:llä et voi voittaa ku nubuja ja necronit on vaa tylsiä.
Edit: kysäisepä vielä yleisen 40k keskustelun ''armeijainfoa'' aiheesta. Muutenkin minä olisin laittanut kyselyni sinne.. IG on ihan paska armeija, ihan oikeasti (paitsi Butchery Cupissa mutt se on jo aivan toinen tarina). Tieteellinen fakta.
Necronit ovat hyvä ja tehokas armeija, mutta lista koostuu lordista, ehkä immortaleista, destroista ja sitten vaan kasasta warrioreita.
Kaaoksella sentään saa jotain diversiteettiä ja väriä listaansa ja voi vahingossa voittaa pelejä Oikeita Pelaajia vasaan.
Genestealerit ovat tyranidejaHuru-Ukko kirjoitti:Genestealerit eivät ole tyranidejaEivät ole koskaan olleet, eivätkä tule olemaan.
Aika puolueellista itse asiassa sanoa, että joku armeija on läpeensä p*ska. Minun mielestäni kaikki armeijat ovat yhtä hyviä, vaikkakin on niitä mielipiteitä.
(Olipas tuokin nyt viisaus, lauon itsestäänselviyksiä... How down minä olen vajonnut...)
(Olipas tuokin nyt viisaus, lauon itsestäänselviyksiä... How down minä olen vajonnut...)
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Mutta kun kaikki armeijat eivät ole yhtä hyviä. 40k ei ole millään muotoa pelillisesti balanssissa.
Imperial Guardin jalkaväki on tuhnua eikä se osu mihinkään, tankin maksavat ihan sikana siihen nähden mitä ne tekevät ja ovat tuhottavissa melko helposti. Banet sun muut Imperial Armour -härpäkkeet ovat tietty eri juttu.
Jos joku oikeasti väittää ettei Space Marines ole törkeä miljoonalla assault cannonillaan, niin...
Imperial Guardin hyvä puoli on hienot figut. Tykkään. Mutta pelillisesti ihan tuhnuja. Monta kertaa ovat voittaneet turnauksen? Tiedän vain yhden kerran, ja se oli Butchery Cup. Ei ollut pisterajoituksia, ko. IG-armeijassa oli pelkästään tankkeja ja niitä oli 72" leveydeltä.
Mutta tosiaan kannustan pelaamaan kaaoksella.
Imperial Guardin jalkaväki on tuhnua eikä se osu mihinkään, tankin maksavat ihan sikana siihen nähden mitä ne tekevät ja ovat tuhottavissa melko helposti. Banet sun muut Imperial Armour -härpäkkeet ovat tietty eri juttu.
Jos joku oikeasti väittää ettei Space Marines ole törkeä miljoonalla assault cannonillaan, niin...
Imperial Guardin hyvä puoli on hienot figut. Tykkään. Mutta pelillisesti ihan tuhnuja. Monta kertaa ovat voittaneet turnauksen? Tiedän vain yhden kerran, ja se oli Butchery Cup. Ei ollut pisterajoituksia, ko. IG-armeijassa oli pelkästään tankkeja ja niitä oli 72" leveydeltä.
Mutta tosiaan kannustan pelaamaan kaaoksella.
- NorjanPaavi
Abaddon71 kirjoitti:Aika puolueellista itse asiassa sanoa, että joku armeija on läpeensä p*ska. Minun mielestäni kaikki armeijat ovat yhtä hyviä, vaikkakin on niitä mielipiteitä.
No kaikilla on mielipiteitä. Se on totta että kaarti on huonon pelaajan käsissä kasa kakkaa. Kyseilsellä armaijalla on osattava pelata jotta sillä pärjää. Tämä sama koskee montaa muuta armeijaakin, mutta esim. Csm marsuilla tai normeilla on huomattavasti helpompi päästä läkuun kuin osalla muista.
Sitten ketjun aiheeseen. Ei IG paska ole mutta toistaa paria kavaa jotta pärjäisi ja sama koskee Necroneita. CSM:llä nyt uuden codexin myötä on kaikkea kivaa kokeiltavan arvoista, vaikka osa kivoista jutuista jäikin historiaan. (se siitä muistelusta) Toinen varteen otettava pointti on se että jos jossain vaiheessa kyllästyt uusin Chaos marsuihin niin uusia aloittajia on aikas runsaasti joten aika toden näköisesti saat rahasi pois myymällä jo ostetut.
Ok, no kiitoksia kaikille vastanneille täytyy varmaa sitten toi chaos aloittaa ja voihan sitä sit aina alottaa ne necronit jos noi kaamoksen pojat ei tunnu oikeilta. Ja sittenhä ne osat mitä ei oo ehtiny käyttää nii nehän voi aina käyttää jos jonkinmoiseen näpertelyyn.