"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuinka laittaa kuvia Sotuun?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
abcdefg

Kuinka laittaa kuvia Sotuun?

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Elikkäs sen verran tiedän että pitää olla kamera, joku kaapeli, tietokone ja kuvat! Sekä pitää olla Photobucketissa tai muualla account. Eli kysyn siis että millainen se piuha on jolla yhdistän tietsikan ja kameran sekä minne sivulle kannattaa kuvat tallentaa (mielellään maksuton)`??
2
janat

Re: Kuinka laittaa kuvia Sotuun?

Viesti Kirjoittaja janat »

Lind The ChessMaster kirjoitti:Elikkäs sen verran tiedän että pitää olla kamera, joku kaapeli, tietokone ja kuvat! Sekä pitää olla Photobucketissa tai muualla account. Eli kysyn siis että millainen se piuha on jolla yhdistän tietsikan ja kameran sekä minne sivulle kannattaa kuvat tallentaa (mielellään maksuton)`??
Yleisimmin käytetään USB-johtoa, mutta tämä riippuu täysin kamerasta. USB-johtojakin on erilaisia, mm. USB1.1 ja USB2.0, lisäksi niitä on erilaisilla liitospäillä tai mikä onkaan (se osa mikä liitetään laitteeseen) jne. Kameran käyttöohjeista luultavasti selviää oikea piuhatyyppi.,

Kuvien säilytykseen käytän itse photobasea (ilmaista tilaa taisi olla 10MB {megatavua}) , mutta täältä löytyy enemmän infoa kuvien laittamisesta nettiin. Tosin tuo info on osittain vanhentunutta (voi tulla monia suljettuja sivuja vastaan).

JEdit: Joskushan tänne sotuunkin oli mahdollista laittaa kuvia liitetiedostoina, mutta minulla ei ainakaan toimi tuo nyt... Aiemmin tällä viikolla kyllä näytti hetkellisesti toimivan.
Galeios

Re: Kuinka laittaa kuvia Sotuun?

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Itse tökkään kuvani imageshackiin ja kopioin sivun antaman linkin viestiini.

http://imageshack.us/
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”