Nickisi salaisuus
Nickisi salaisuus
Näin tuossa tuon Avatarisi salaisuus-nimisen topikin, ja aattelin pistää tänne tämmösen. Eli mistä keksit nickisi?
-
Gandalf The White
Oli vuosi -95 tai -96. Pelasin Team Fortress-modia Q1 kanssa netissä. Enuf said. En oo vaivautunut vaihtamaan.
-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Oot vieny mun nimen :x eli kaverit kutsuu mua tolla nimellä.Squirrel kirjoitti:Oli vuosi -95 tai -96. Pelasin Team Fortress-modia Q1 kanssa netissä. Enuf said. En oo vaivautunut vaihtamaan.
Tää mun nykyinen nimi tulee, hmm... Tais olla joskus laneilla kun keksin tän, kyllä kaikki varmaan scary movien on kattonu
on se niin väärin :wallbash
Aa, pelattiin joskus kauan aikaa sitten olisikohan 5 vuotta oikea määrä kavereiden kanssa cyberpunkkia varsin kovaan tahtiin. Noh minäpä päätin sitten joskus kehittää oman asefirman, joka teki halpoja (ja huonolaatuisia) aseita suoraan käytettäväksi night cityn kaduilla. No eipä aikaakaan kun asia oli jo lähtenyt lapikkaasta ja pikkutunneilla syntyi sellainen mahtava ase erään henkilön kieroutuneesta päästä. Ase oli Jamopower 6000 Porakone (taijotainsellaista) se porasi mistä tahansa läpi, mutta siinää oli vain seitsemän sekunnin akku. Lopulta Jamopower (siis jamoksihan minua sanotaan muutenkin) yleistyi tarkoittamaan pelinjohtamistyyliäni (mitä eikö r-kioskit olekkaan markettien kokoisia vuonna 2020, tai eikö niissä ole vartijoilla aseina vasarat jotka ampuvat pieniä vasaroita). Myöhemmin löysin ircin ja nicki oli itsestään selvä.
Tästä nickistä on myös kehittynyt tuo peliporukat foorumin Jarmovoima (nimeni muuten ei ole Jarmo) joka on puhtaasti erään Mikkeliläisen herra Ylimestarin keksintöä, ja syntyyt viime kesän ropeconissa.
Tästä nickistä on myös kehittynyt tuo peliporukat foorumin Jarmovoima (nimeni muuten ei ole Jarmo) joka on puhtaasti erään Mikkeliläisen herra Ylimestarin keksintöä, ja syntyyt viime kesän ropeconissa.
Olipa kerran vuosi ´92 tai ´93, paikkana Itäkeskuksen silloinen Megazone. Pelailin paikassa aika aktiivisesti ja jossain vaiheessa haahuilin paikalle omissa ajatuksissani enkä ollenkaan seurannut mitä tässä maailmassa tapahtuu. Tästä syystä eräs paikan vetäjistä vaihtoi nimimerkkini Daydreameriksi. Kuitenkaan tietokoneen ruudulla ei näkynyt kuin kahdeksan merkkiä, jonka seurauksena tagistani tuli Daydream.
Viimeisimpään muotoonsa tagini muuttui joskus ´98, kun huomasin ihmisten luulevan minua tytöksi. Lyhensin tagia hieman ja lopputulos oli Day.
Viimeisimpään muotoonsa tagini muuttui joskus ´98, kun huomasin ihmisten luulevan minua tytöksi. Lyhensin tagia hieman ja lopputulos oli Day.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
-
TranssiApina
-
Gandalf The White
Silloin joskus yläasteella... (nyt lukion ekalla
) pelattiin Half-lifeä, kunnes paha ATK-ope kielsi ne, koska "ne ovat veripelejä".... anyway nickki oli Anihilator/Annihilator..... mutta kun alettiin pelaamaan jotain muuta peliä, joka liittyi fantasiaan... muuttui nicki Thorwald:ksi.
nickin perusta on kai tässä: Turo on oikea nimi, Tullut Thor:sta > Thor norjalainen ukkosenjumala, josta on väännetty paljon nimiä > Thorwald, Thorvald, Tor, Thor yms.....
Dadaa.... oman nimen historiaa tutkimalla löysin tämän..... ja siitä lähtien on ollut.... (vaikka jos otetaan deathmatch half-lifeä tulee Anhilator paikalle
)
nickin perusta on kai tässä: Turo on oikea nimi, Tullut Thor:sta > Thor norjalainen ukkosenjumala, josta on väännetty paljon nimiä > Thorwald, Thorvald, Tor, Thor yms.....
Dadaa.... oman nimen historiaa tutkimalla löysin tämän..... ja siitä lähtien on ollut.... (vaikka jos otetaan deathmatch half-lifeä tulee Anhilator paikalle
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!