eka armeija?
eka armeija?
tässä kun oon fabaa alkamassa niin haluais tietää näistä armeijoista tietoa:
skaven,lizardmen,kaaos,empire ja elffit
skaven,lizardmen,kaaos,empire ja elffit
''Imagination is more important than knowledge"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
Re: eka armeija?
No mitäs haluaisit noista armeijoista tietää mitä ei lukenut tuolla?
Oma-aloitteisuutta.
-
Eorl Nuori
Liskoista puhuttiin omaa ketjuasi edeltävässä:http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 45&t=73291.
Muista armeijoista löytää varmasti haulla jotain.
Muista armeijoista löytää varmasti haulla jotain.
taikominen
voima
figujen määrä
onko kalliita
voima
figujen määrä
onko kalliita
''Imagination is more important than knowledge"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
- Half-breed
Kapun jutussahan nuo kaikki mainitaan ihan selvästi.willisika kirjoitti:taikominen
voima
figujen määrä
onko kalliita
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tosin tossa kapun oppaassa on pieniä virheitä helffien suhteen nyt kun uusi kirja ilmestyi.
Kuten?..Jara- kirjoitti:Tosin tossa kapun oppaassa on pieniä virheitä helffien suhteen nyt kun uusi kirja ilmestyi.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Tuo Kapun opas on niin perusasioita käsittelevä, että ei se muutu armeijoiden uudistumisista.JakeZuku kirjoitti:Kuten?..Jara- kirjoitti:Tosin tossa kapun oppaassa on pieniä virheitä helffien suhteen nyt kun uusi kirja ilmestyi.
Tätähän mä hain- Lord Kroak ei pelkää enää Zombeja!
Nothing to see here move along noob.
http://www.games-workshop.com
Simply put. Kapteenin opas on myös ehkä parasta mitä netissä on suomalaisille tarjota. Siitä saa ainakin minusta aika hyvin kaiken oleellisen selville ilman sääntötuntemusta.
Jos osto-ohjeita ja armeijanrakennusvinkkejä kaipaat, niin Warhammerissa yleispätevin ohje on ostaa armeijakirja armeijalle jonka figuurit, ulkoasu ja taustatarinat vaikuttavat mielenkiintoisimmilta ja lähteä kasaamaan armeijaa ihan fiilispohjalta. Yleensä täysin turhia yksikkövalintoja, varsinkaan aloittelijalle, ei ole. Osta sitä mikä miellyttää silmää. Oivaltaminen on myös yksi pelin parhaita osa-alueita.
Simply put. Kapteenin opas on myös ehkä parasta mitä netissä on suomalaisille tarjota. Siitä saa ainakin minusta aika hyvin kaiken oleellisen selville ilman sääntötuntemusta.
Jos osto-ohjeita ja armeijanrakennusvinkkejä kaipaat, niin Warhammerissa yleispätevin ohje on ostaa armeijakirja armeijalle jonka figuurit, ulkoasu ja taustatarinat vaikuttavat mielenkiintoisimmilta ja lähteä kasaamaan armeijaa ihan fiilispohjalta. Yleensä täysin turhia yksikkövalintoja, varsinkaan aloittelijalle, ei ole. Osta sitä mikä miellyttää silmää. Oivaltaminen on myös yksi pelin parhaita osa-alueita.
Täällä sotussa oli vielä muutama vuosi sitten vieläkin parempi opas, joka käsitteli asiat paljon yksityiskohtaisemmin, mutta ilman kuvia. Mihin lie kadonnut?Rune kirjoitti: Simply put. Kapteenin opas on myös ehkä parasta mitä netissä on suomalaisille tarjota. Siitä saa ainakin minusta aika hyvin kaiken oleellisen selville ilman sääntötuntemusta.
Tätähän mä hain- Lord Kroak ei pelkää enää Zombeja!
Siihen oppaaseen voisi varmaan korjata haltioitten kohalle että lyö aina ensin ja että saa 2 loharia 2k peliin =)
edit: niin siis helffejä tarkoitan
edit: niin siis helffejä tarkoitan
Viimeksi muokannut Rizky, Ti 11.12.2007 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Sergeant Janne
Kaikkien haltioitten kohdalle, ko?
Olen itse myös miettinyt high/ wood elffi armeijaa (ekaksi faba armyksi).
Olen itse myös miettinyt high/ wood elffi armeijaa (ekaksi faba armyksi).
Ei vaan nyt kun vasta päivitettiin korkea haltijat seitsemänteen editioon niin tuo opas on jäänyt niistä hieman jälkeen.
No pain no gain.
-
warhammer fan
mikä se kapteeninopas on?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tämä tässä.warhammer fan kirjoitti:mikä se kapteeninopas on?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
No esim. nyt niillä ei ole kaikki joukot ylihintaisia kuten spearmen ja nyt ne eliitit ovat käyttökelpoisia.JakeZuku kirjoitti:Kuten?..Jara- kirjoitti:Tosin tossa kapun oppaassa on pieniä virheitä helffien suhteen nyt kun uusi kirja ilmestyi.