Dwarfferin blogi (paluu juurille, dwarffeja)
Re: Skaven blogi
Yleisesti ottaen ihan peruskivoja rottia, ruttomunkeissa on ruttohilloa tarpeeksi ja paperikäärötkin sopivan likaisia. Tuossa insinöörissä sen sijaan on paljon valujälkiä jotka pitäisi poistaa As.Soon.As.Possible. Maalausjälkeä insinööristä ei meinaa tumman kuvan kanssa erottaa, voisit kokeilla vaikka photoshopata sitä vähän vaaleammaksi?
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
- Plästik Dub
En haluaisi valittaa, mutta voisit lukea ketjun muut viestit ennen kommentoimista. Kaikkeen mitä sanoit on jo vastattu. Valuvirheet on poistettu, ja parempia kuvia on yritetty ottaa...Pesis kirjoitti:Yleisesti ottaen ihan peruskivoja rottia, ruttomunkeissa on ruttohilloa tarpeeksi ja paperikäärötkin sopivan likaisia. Tuossa insinöörissä sen sijaan on paljon valujälkiä jotka pitäisi poistaa As.Soon.As.Possible. Maalausjälkeä insinööristä ei meinaa tumman kuvan kanssa erottaa, voisit kokeilla vaikka photoshopata sitä vähän vaaleammaksi?
No voisi laittaa pienen päivityksen tässä välissä.Aloin maalaamaan tuota toista engineeriä ja kokeilin "kynsiin" ensimmäistä blendiäni:
Tuo on siis ensimäinen blendi yritys mitä olen koskaan tehnyt joten ei ole mitenkään hieno 
Tuo on siis ensimäinen blendi yritys mitä olen koskaan tehnyt joten ei ole mitenkään hieno - Plästik Dub
Miten tuon teit? Itse olen ihan surkea blenderi, joten haluaisin ilman muuta tietää, miten tuon maalasit...
Koska maalaustasoni on ehkä hiukan sinun tasoasi korkeampi (köh köh, omakehu haisee) niin uskoisin osaavani maalata tuollaista jos joku vain antaa ohjeen.
My bad. Olin tosin kirjottanu ton viestin jo aiemmin, postasin sen sitten myöhemmin ja ilmeisesti siin välis oli noi viestit pukannu
. BTW olikos tossa uusimassa kuvassa nyt sitten valujäljet poistettu? Kyllä mie niitä siel ainakin bongasin.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
- Plästik Dub
Niin, ne on poistettu kuvan ottamisen jälkeen. Mutta jos tuota clawia tarkoitat, niin siinä ei kyllä ole yhtään valuvirheitä ollutkaan.Pesis kirjoitti:My bad. Olin tosin kirjottanu ton viestin jo aiemmin, postasin sen sitten myöhemmin ja ilmeisesti siin välis oli noi viestit pukannu. BTW olikos tossa uusimassa kuvassa nyt sitten valujäljet poistettu? Kyllä mie niitä siel ainakin bongasin.
Joo.Elikkäs värejä tohon tarviit vaan dark angels dreenin ja skull whiten ja pohja väri dark greenillä ja sitten alat sekoittelemaan maalia vaaleammaksi niin että viimeinen väri on meltei skull white.
toivottavasti sait selvää.
toivottavasti sait selvää.
- Plästik Dub
Juu, selvisihän tuo. Tuon blendaus-tekniikan kun olen aina tiennyt, mutta ajattelin että teit jollain eri tavalla. Itselläni kun ei ainakaan koskaan riitä hermot noin paljoon värien sekoitteluun. 
Oikeastaan mulla ei menny tohon blendiin juurikaan 3 minsaa enempää
Kommentoikaa nyt muutkin,kaikenlainen kommentti on tervetullutta!
- Plästik Dub
Kai nyt maalien kuivumiset mukaan laskettuna kesti enemmän? (Mitä väliä tällä kommentilla oli?) *Hakkaa päätään seinään*dwarffer kirjoitti:Oikeastaan mulla ei menny tohon blendiin juurikaan 3 minsaa enempääKommentoikaa nyt muutkin,kaikenlainen kommentti on tervetullutta!
Nonniin päätin maalata ensimmäisen poisoned globadierieni ja kuva on todella huono joten äklkää ihmetelkö
Vieressä myös valmis toinen engineeri.:

-
Eorl Nuori
Näähän alkaa näyttää jo joltain
. Ehkä hieman tummia, ei tahdo kaikki yksityiskohdat erottua. Toi ennustajanpallo (?) on törkeän hienosti tehty, osaan hyvin kuvitella sen oikeasti välkkyvän tuollalailla
.
Oikeastaan tuossa on normaalia rähähtävämmät highlightit mutta eivät vaan pääse edukseen kuvassa,Kiitos kommentistasi!
rohkeasti vaan kommentteja!
Engineerin viittaan sopisi mielestäni blendaus kun on nuo saksetkin blendattu
Lisäksi globarierin myrkkypallo erittäin komea
Ihan hyvältä näyttää
Aikaisemmissa kuvissa kiilto vähän häiritsi, mutta värit on hyvät.
Ite en vielä blendausta hallitse...
Ite en vielä blendausta hallitse...
No yhtä hyvää tai parempaa kuin aikaisempikin setti 
VÄhemmän black inkkiä kaapuihin jotta ei olisi liian kirkas ja nuo mitkä-lie-pommit näyttävät hienoilta! VOisin ehkä sanoa että blendit on liian kirkkaita mutta se ainakii sopii noihin vihreisiin väreihin! Muuten ihan jees... (beissejä en kommentoi koska en ees kato niitä ku tärkeintähän on antaa maalausvinkkejä)
Ainii ja vähän vaaleemmaks nuo kaapujen korkeimmat kohdat!
Ainii ja vähän vaaleemmaks nuo kaapujen korkeimmat kohdat!
2