IG:lle tankki- vai jalkavälipainoitteinen? Vai siltä väliltä
-
LaGas
Re: IG:lle tankki- vai jalkavälipainoitteinen? Vai siltä väliltä
Onkos noi eliteä? Ja onko niillä sama ryhmäkoko kuin inf. platoonassa?
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
Kyllä ne on eliteä. ja ryhmäkoko lukee englanniksi hardened veterans osiossaLaGas kirjoitti:Onkos noi eliteä? Ja onko niillä sama ryhmäkoko kuin inf. platoonassa?
venäläinen paita kirjoitti: VODKA: connecting people
Taisi mennä keskustelu vähän raiteiltaan 
Itse suosin kyllä jotain siltä väliltä, vaikka aluksi olin enemmän massan puolella. Kolmisen tankkia ja pari Sentineliä riittää antamaan vastustajan Anti-tank aseille tekemistä, sillä ei kukaan nyt koko armeijaa täyteen niitä lasceja ahtaa
Tankit kannattaa muuten pitää mahdollisimman halpoina, mitään ylimääräistä pakollisten aseiden ja Extra-armoureiden lisäksi ei kannata antaa, paitsi ehkä Hunter-Killer Missilet Sentineleille. Plasmacannonit/Multi Meltat ovat melko hyödyttömiä Demolisherissa, Russeille annetaan joko Lascannon tai Heavy Bolterit kaikkialle.
Itse suosin kyllä jotain siltä väliltä, vaikka aluksi olin enemmän massan puolella. Kolmisen tankkia ja pari Sentineliä riittää antamaan vastustajan Anti-tank aseille tekemistä, sillä ei kukaan nyt koko armeijaa täyteen niitä lasceja ahtaa
Tankit kannattaa muuten pitää mahdollisimman halpoina, mitään ylimääräistä pakollisten aseiden ja Extra-armoureiden lisäksi ei kannata antaa, paitsi ehkä Hunter-Killer Missilet Sentineleille. Plasmacannonit/Multi Meltat ovat melko hyödyttömiä Demolisherissa, Russeille annetaan joko Lascannon tai Heavy Bolterit kaikkialle.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Onko järkee tunkee heavy weaponeita yhden heavy supportin paikalle ku sillee sais tuli voimaa mutta siinä kärsis tankki osasto :/
- Half-breed
Kyseiset ryhmät sisältävät 6x T3 AS5+ janttereita, joten ne saadaan todella nopeasti alas, joten eipä niitä näe niin usein käytettävän, mutta jos itse pidät, niin ota vaan.esukki kirjoitti:Onko järkee tunkee heavy weaponeita yhden heavy supportin paikalle ku sillee sais tuli voimaa mutta siinä kärsis tankki osasto
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Pitää nyt vähän kysyä oman IG armeijan puolesta kun tämmöinen keskustelu löytyi.
Eli onko järkevää laittaa armeijaan laittaa 2 mahdollisimman halpaa platoonia ja sitten 2 armoured fist squadia? Vielä lisäksi tukemaan 3 leman russia tai 2 leman russia ja basiliski plus sentinelejä lascannoneilla. Ja tietenkin veteraanit. Ja jotain muuta vielä tuohon.
Eli onko järkevää laittaa armeijaan laittaa 2 mahdollisimman halpaa platoonia ja sitten 2 armoured fist squadia? Vielä lisäksi tukemaan 3 leman russia tai 2 leman russia ja basiliski plus sentinelejä lascannoneilla. Ja tietenkin veteraanit. Ja jotain muuta vielä tuohon.
"Vasemmalla puolella sijainnut Tau tulisotilaiden sairaala, joka oli nyt tyranidien valtaama hoplop, sortui abaddon the despoilerin painosta" By. SPACE MARINES!!! Reps
-
vompovompatti
No miten sen nyt ottaa. Platooni on täysin turha jos sillä ei ole heavy aseita. Olen lukuisia kertoja koittanut pelata käyttäen liikkuvia platooneja, mutta ne eivät vain toimi. Sen sijaan armoured fist on kyllä hyvä tai siis se chimera on... Mieluummin kannattaa varmaan ottaa platoonit ja veteraaneja chimeroissa.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire