Tau Stealth Suits
- Hammerheart
Tau Stealth Suits
Meikäläisen pikamaalatut Taut saivat lisäjoukkoja:

Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Re: Tau Stealth Suits
Maalaus on ihan perusnättiä, mutta tylsää. Enemmän keltaista, valkoiseen jotain päälle tai jotain muuta, mutta joka tapauksessa nää tarttee piristystä.
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.
Jakezuku
Jakezuku
Tarkkaa ja hienoa työtä minusta. Jos koko armeijasi on tuollainen niin voin sanoa että hienoja on.
”Do not smoke - eat Marlboro.”
Todella hyvän näköisiä. valkoinen varsinkin onnistunut.
Valkoinen perusnättiä, mutta näyttää hassun paksulta... Ja älä nyt vahingossakaan seuraa näiden hurupäiden oppeja, ei lisää keltaista, vaan teet tuon taun tulikastin symbolin mustalla. Keltaista on jo niin runsaasti että armeijan värin tunnistaa. Se on soluttautumispuku, ei pääsiäismuna.
Mielestäni nuo ovat hieman turhan liian kirkkaita ollakseen häivepukuja. Itse olen maalaillut noita enemmän maastoihin sulautuviksi.
- Guardsniper
Hienoihan noi on muuten paitsi, että noi baset on mun mielestä jotenkin oudot tai ainakaan ne ei mun silmää miellytä.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Näyttää tosiaan siltä että maaleja voisi hiukan ohentaa , ei tulisi niin paksua ja laikukasta jälkeä.
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
- Hammerheart
Niin, siis tuossahan on tosiaan pelkkä pohjamaali sprayattuna ohuena kerroksena ja sen päällä magic wash, eli tuosta maaleja ohentamalla saa muovin näkyviindewil kirjoitti:Näyttää tosiaan siltä että maaleja voisi hiukan ohentaa , ei tulisi niin paksua ja laikukasta jälkeä.
Muusta kritiikistä olen kyllä samaa mieltä, että hieman tylsiähän nuo tällä haavaa ovat. Luulen, että ulotan tuon keltaisen koko olkasuojaan, niin kuin Fire Warrioreillakin ja mahdollisesti laitan aseeseen jotain harmaalla. Crisis Suitteihin ajattelin sitten tehdä hieman enemmän yksityiskohtia. Muovifiguissa on se kiva puoli, että maalit pysyvät kiinni lakkaamattakin, joten nähin voi aina palata kun siltä rupeaa tuntumaan.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Tuon väriset stealth suitit sopii ainoastaan lumi-teemaiseen armeijaan, mutta beisseistä näkee että siihen ne eivät kuulu! Teeppäs noille lippu että ampukaa meidät niin vihollinen tajuaa sen varmaan viimeistään silloin vaikka olisi kuinka tyhmä (niinku gnoblar)!
No ei, vitsailut sikseen. Ihan kauniitahan noi figut on vaikka ovatkin hiukan tylsähköjä, mutta niitähän nuo taut ovat, vähä niiku transformerseja. Jos yrittää vähänkin poiketa normi-värivalinta Tausta niin heti tulee valituksia. Ehkä voisit joissain paikoin käyttää jotain muuta väriä tai vaihtaa keltaisen johonkin toiseen väriin niin sitten voisit vapaammin käyttää sitä valitsemaasi väriä, koska liika keltainen on rumaa...
No ei, vitsailut sikseen. Ihan kauniitahan noi figut on vaikka ovatkin hiukan tylsähköjä, mutta niitähän nuo taut ovat, vähä niiku transformerseja. Jos yrittää vähänkin poiketa normi-värivalinta Tausta niin heti tulee valituksia. Ehkä voisit joissain paikoin käyttää jotain muuta väriä tai vaihtaa keltaisen johonkin toiseen väriin niin sitten voisit vapaammin käyttää sitä valitsemaasi väriä, koska liika keltainen on rumaa...
2
Hmmm..itse tykkään ainakin tuosta valkokeltaharmaamikälie-värimaailmasta. GJ!
...
Maalaappa yhen äijän stealth fighterin alustan reunat mustiksi, ihan kokeilun vuoksi, ja laita tänne kuva.
Veikkaan että toisi piristävää kontrastia dudeihin.
Veikkaan että toisi piristävää kontrastia dudeihin.
Älä noin pienestä loukkaannu! Leikkimielistä nimittelyä vainAlbifrons kirjoitti: Mikä sinä olet kutsumaan meitä hurupäiksi? Itse kannustat (kaiketi, tälläiseen johtopäätökseen päädyin) noin paskaa joukkuettakin. Minä ja "Ax" sanoimme vain omat mielipiteemme.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Yksinkertainen on kaunista..tai ei.
Kuten Yx jo sanoikin,työsi tarvitsee lisää väriä.
Maalaa vaikka "Pää&Etupanssari" Punaisella,mutta älä jätä tylsän valkoiseksi.
Kuten Yx jo sanoikin,työsi tarvitsee lisää väriä.
Maalaa vaikka "Pää&Etupanssari" Punaisella,mutta älä jätä tylsän valkoiseksi.
MYYDÄÄN LOTR ELFFEJÄ,YV JOS KIINNOSTAA
- Plästik Dub
Itse olen täydellisen surkea valkoisen maalaaja, eli tuo näyttää minulle aivan loistavalta työltä. Eikä tuo väriteema minusta mikään kauhea ole, mutta olen hienompiakin nähnyt.