"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Thorekin voittaminen

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Tulivasara

Re: Thorekin voittaminen

Viesti Kirjoittaja Tulivasara »

Ja Thorekhan voi vielä heittää Rune of Wraith and Ruinia, ettei lohari pääse lentämään...
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Tulivasara kirjoitti:Ja Thorekhan voi vielä heittää Rune of Wraith and Ruinia, ettei lohari pääse lentämään...
Ja Nazreg ei sanonutkaan mitään tuosta...
Nazreg kirjoitti:Lohikäärme tuskin lentää thorekkia vastaan yhtä vuoroa enempää. Silloinkin pitää itse aloittaa peli.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Nazreg kirjoitti:Walloittaja voi varmaan kertoa lisää siitä kuinka helposti Thorekin saa haettua lohikäärmeellä.
Helppoahan se on kun heinänteko. Fanticissahan, olisikohan ollut 2, se nähtiin. Peli 2 (eka peli siis 20-0 voitto) jotain random Thorekkia vastaan ja olin Loharini kanssa kiinni Thorekissa vuorolla 2., ei siitä sen enempää. Vastaavasti Nazregin Thorekkia vastaan samaisessa turnauksessa kävi vähän nihkeemmin :'< Eihän sitä Thorekkia vaikea ole suojella jos löytyypi edes se kaksi aivosolua toisiinsa törmäilemään (eikä aivopiere niinkun Nazreg edelleen siinä saman Fanaticin finaalissa ;).
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Walloittaja kirjoitti: jotain random Thorekkia vastaan ja olin Loharini kanssa kiinni Thorekissa vuorolla 2., ei siitä sen enempää.
Huomaa sana "random". Joku nyyppä on vain kuullut sotun neuvostossa että Thorekki On Äijä ja ottanut sen mukaan listaansa tajuamatta miten sitä pitää käyttää. Sitten kun tuli Nazreg kokeneempana niin heti "nihkeämpää"
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”