"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

O&G armeija ( apua tartteisin)

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Peikko22

O&G armeija ( apua tartteisin)

Viesti Kirjoittaja Peikko22 »

Joo eli täs olis mun eka o&g 700p armeija ja tartteisin apuu et mitä kamoja pistäsin mun ukoille.

Heroes :
night goblin big boss = 30p
level 2 night goblin shaman = 85p

Core units :
20 night goblin spearsseilla + fana = 105p
20 night goblin shortboweilla + fana = 85p
7 forest goblin spider riders = 91p

Special units:
10 black orcs = 130p

yhteensä 596p
eli jäis vielä 104 pistettä noihin itemeihin. Ite en noista itemeistä hirveesti tiiä joten kysyn teiltä viisaimmilta :)
nyt on toi shaman korjattu
Viimeksi muokannut Peikko22, Su 16.12.2007 17:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Foo bar

Re: O&G armeija ( apua tartteisin)

Viesti Kirjoittaja Foo bar »

Night goblin big bossille vois antaa bound itemin ilkeilyn vuoksi (jos sai, en ole ihan varma asiasta, kun ei ole sitä kirjaa tässä), niin ja jotain muuta härpäkettä, mitä se nyt saa. Night goblin shamaanille voisit antaa rullan ja pari sientä. Noin pieneen peliin tuo alkaa olla jo hevimagiaa ;P

Liput vois olla noilla spearlootilla? Muusikko on kans hyvä olla, niin voitat tasurit (ellei siellä toisella ole myös muusikkoa).

Kun seuraavaksi ostat figuja, niin melkeen kannattaa hankkia joku Orc bossi, niin saat paremman LD:n armeijaan: eivät ole heti juoksemassa ympäriinsä + se ukko lyö jo kivasti turpaan.
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.

Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Peikko22 kirjoitti:Joo eli täs olis mun eka o&g 700p armeija ja tartteisin apuu et mitä kamoja pistäsin mun ukoille.

Heroes :
level 2 night goblin shaman = 50p

Core units :
bowigobbot 21 kokoisiksi. speargobbot vaikka 25, lipuilla
Nämä 5:n kokoiseksi ja muusikko mukaan
Special units:
10 black orcs = 130p
näiden tilalle vois ottaa vaikka pari chukkaa ja yhden kärryn
yhteensä 596p
eli jäis vielä 104 pistettä noihin itemeihin. Ite en noista itemeistä hirveesti tiiä joten kysyn teiltä viisaimmilta :)
Foo bar kirjoitti:Night goblin big bossille vois antaa bound itemin ilkeilyn vuoksi (jos sai, en ole ihan varma asiasta, kun ei ole sitä kirjaa tässä)
Kyllähän se boundeja saa eli se headbutt boundi ja vaikka martogs best basha.
Night goblin shamaanille voisit antaa rullan ja pari sientä. Noin pieneen peliin tuo alkaa olla jo hevimagiaa ;P
No sienistä tulee vaan miscasti :P, mutta yks rulla riittää varmaan
Foo bar

Viesti Kirjoittaja Foo bar »

Rizky kirjoitti:No sienistä tulee vaan miscasti :P, mutta yks rulla riittää varmaan
Miscastin saa kyllä ihan ilmankin sieniä, mut O&G on muutenkin vähän random armeija, ettei sienet asiaa juuri pahenna ;)
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.

Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Sienet on kyllä ihan roskia, en suosittele. Rullan hyödyllisyydestäkin voi miettiä kaksi kertaa. Tuntuu siltä, että tässä on pääosin skull pass armeija, joten vastassa on sk kääpät, jolloin koko maaginkin voisi periaatteessa muuttaa massaksi. Jos kuitenkin olen väärässä vastustajan suhteen niin pitä maagi, mutta rullan voi unohtaa. Näin pieni peli, joten magiaa ei ole tulossa suuria määrin, joten ihmeitä tuskin tapahtuu, jotenka autodispellaukselle ei ole tarvetta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Peikko22 kirjoitti:Joo eli täs olis mun eka o&g 700p armeija ja tartteisin apuu et mitä kamoja pistäsin mun ukoille.

Heroes :
level 2 night goblin shaman = 50p

Core units :

Special units:
10 black orcs = 130p

yhteensä 596p
Kakkoslevelinen Night Gobbo shammu ei ole 50p. Itty Ring ois ihan hyvä, kuten jo mainittukin. Big Bossi huutaa equipmenttia, Akrit Axe on hyvä ainakin örkkipomoilla ni kai se gobbollaki toimii. NGobbojen spearit veks, tilalle lisää massaa, ainakin 25 tappelublokkeihin, lippu + muusikko on aika ehdoton kaikkiin ryhmiin, verkot ois kans jees. Seitsemän spideria voi olla liikaa, viis varmaan tekis saman homman, tänne myös muusiko. Black Orceistä en oikein osaa sanoa juuta enkä jaata ku ei oo kokemusta, mutta paperilla vaikuttaa liian kalliilta yksiköltä mun makuun, samallla hinnalla saat 25 gobboa lipulla, muusikolla ja verkoilla. Specialiin kannattais lisätä ainakin kaks chukkaa ja rareen Doom Diver, ne on aika ässiä.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
dartts

Viesti Kirjoittaja dartts »

eikös lvl 2 night coblin shaman maksa (50p+upgraded for +35p) ?
Don't hate the player, hate the game.
dartts

Viesti Kirjoittaja dartts »

Heroes :
level 2 night goblin shaman = 85p

Core units :

Special units:
10 black orcs = 130p

yhteensä 596p
nyt on toi shaman korjattu
20 night goblin spearsseilla + fana = 105p ,toihan oikeesti maksaa 125p katso armybook 2 viimeinen sivu.
Don't hate the player, hate the game.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Jos siinä on full command, noissa ei näyttänyt olevan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”