En oikein etsimällä löytänyt ja aika netissä on melko rajallista nykyään.
Joten tuleeko, ja jos niin mitä, maastoa COD-paketissa tulee?
Kiitän
Mitä Cities of Death tarjoaa?
Mitä Cities of Death tarjoaa?
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
- The Warmaster
Re: Mitä Cities of Death tarjoaa?
Siis, tarkennatko? Pakettejahan on nyt nopsasti laskettuna sellainen kymmenkunta..
Mutta, itse pidän noista raunioista, saa melko komean kaupunkimaaston. Itse väsään modulaaria, koska omasta mielestäni ''staattiseen'' menisi melko lailla enemmän rahnaa..
Mutta, itse pidän noista raunioista, saa melko komean kaupunkimaaston. Itse väsään modulaaria, koska omasta mielestäni ''staattiseen'' menisi melko lailla enemmän rahnaa..
Tarkoitin sitä "peruspakettia". Että tuleeko siinä pelkkä sääntökirja vai onko se ihan oikea paketti jossa tulee muutakin sälää niinkuin muissa paketeissa.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
- The Captain
- Valvoja
Mikä on mielestäsi se "peruspaketti"?
Kirja nimeltä Cities of Death sisältää pelkän kirjan. Taloboksit sisältävät pelkkiä taloja. Rajoitetun ajan oli myynnissä boksi, jossa tuli taloja ja kirja, mutta ainakaan GW:n omassa verkkokaupassa sitä ei enää ole.
Kirja nimeltä Cities of Death sisältää pelkän kirjan. Taloboksit sisältävät pelkkiä taloja. Rajoitetun ajan oli myynnissä boksi, jossa tuli taloja ja kirja, mutta ainakaan GW:n omassa verkkokaupassa sitä ei enää ole.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
No tätä vähän hainkin. Kaveri kun sanoi että siinä tulee kaikkea maastoa mutta mistään netistä en sitä "pakettia" löytänyt... KiitänThe Captain kirjoitti:Mikä on mielestäsi se "peruspaketti"?