"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusin Chaos SM Sorcerror *Update, paremmat kuvat*

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Ansku

Uusin Chaos SM Sorcerror *Update, paremmat kuvat*

Viesti Kirjoittaja Ansku »

Tää ei oo sitte viel valmis ku on vähän korjauksia ja pitää hankkia kunnon kamera ettei tarvii ottaa webcamil. Olin tosi yllättyny ku osasin tehä mun mielest näin hienon, mut sanokaa mitä pidätte.

Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut Ansku, Su 16.12.2007 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Uusin Chaos SM Sorcerror

Viesti Kirjoittaja Xenon »

No noista kuvista ei kyllä osaa sanoa oikein mitään, paitsi että kun niitä katsoo niin ne aiheuttavat päänsärkyä =D. Mutta jos nyt jotain pitäisi sanoa niin kyllä se ihan hyvältä näyttäisi, korostuksia näyttää olevan. Väreistä ei ole kyllä mitään hajua, paitsi punaista siinä ehkä näyttäisi olevan. Olisi mukava jos saisit paremmat kuvat niin voisi sanoa enemmänkin. :)
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Re: Uusin Chaos SM Sorcerror *Update, paremmat kuvat*

Viesti Kirjoittaja ExoCowboy »

Ihan hyviä nuo kuvat ovat, turha se on liikaa alkaa hifistelemään kun vähemmälläkin selviää. Huomattavasti huonompia kuvia pyörii täälläkin kasapäin. Ilmeisesti nämä kuvat joita minä näen ovat kuitenkin päivitetty versio niistä, mitä esim xenon on katsonut.

Itse figusta, tuo idea on ilmeisesti tuollainen hehkuvan kuuma armori, ainakin itselle tulee sellainen mieleen. Jos sitä on haettu, olisin itse laittanut vielä vaaleamman, ehkä jopa melkein valkoisen korostuksen noihin kirkkaisiin keskustoihin, toisi paremmin efektiä esiin. Puolestaan jos sitä ei ole ajettu takaa, toimii toteutus oikein hyvin noinkin. Lisäksi metalleihin voisi aina laittaa hieman korostusta / pientä mustaa tai ruskeaa washia, tuomaan paremmin niitä esille. Tosin sanoit itsekin, ettei figu ole vielä valmis, mutta itse siis pidän jo tässä vaiheessa tuosta.
Ansku

Re: Uusin Chaos SM Sorcerror *Update, paremmat kuvat*

Viesti Kirjoittaja Ansku »

ExoCowboy kirjoitti: Jos sitä on haettu, olisin itse laittanut vielä vaaleamman, ehkä jopa melkein valkoisen korostuksen noihin kirkkaisiin keskustoihin, toisi paremmin efektiä esiin.
Ei löytynyt valkoista, tai se on kuivunut kovaksi että parannan kunhan saan sen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”