pleksi/lasiputkea...
pleksi/lasiputkea...
joo, oisko mitään tietoa mistä saa semmosta onttoa pleksi/lasiputkea mieluiten läpinäkyvää näin yelisesti?
varmaan semmosta 1cm paksua about.
kiitos jo etukäteen.
Hovinarri
varmaan semmosta 1cm paksua about.
kiitos jo etukäteen.
Hovinarri
OMGZoneHands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Re: pleksi/lasiputkea...
ostat rautakaupasta uretaani pullon suutin putken, ei ihan senttiä[n.7mm]. pystyy helposti leikkaan saksilla minkälaisia pätkiä vaan. alkuperänen putki on pituudeltaan reilu 20cm mutta siitä menee osa hukkaan[n.3cm] pulloon tulevan liitoksen takia
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Eikös koeputket ole kutakuinkin (reilua) senttiä halkaisijaltaan? Semmoisia varmaan saisi kohtuuhinnalla jostain ehkä.
Naapurin viljat vei halla
tralalalalalla
tralalalalalla
lähen tässä joku päivä kolun jälkeen (heti kun olen herännyt tunnilta)etsimään paikallista rauta/askartelukaupoista putkea.
kiitos ehdotuksista.
hovinarri
kiitos ehdotuksista.
hovinarri
OMGZoneHands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
Miksi lasi/pleksi, jokin erikoisprojekti menossa? läpinäkyvää muovi putkea löytyy helpommin, esim 1€ saa noin 100 läpinälyvää pilliä, myös kovempia pillejä löytyy läpinäkyvänä.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
valitan, en voi kertoa mikä projekti on meneillään ://TOP SECRET//:
mutta se voin paljastaa että ne korvaavat reput.
Sukkis
mutta se voin paljastaa että ne korvaavat reput.
Sukkis
okei etsintä on ohi!
löysin tallista semmosta putkea joka on läpinäkyvää.
-Hovinarri
löysin tallista semmosta putkea joka on läpinäkyvää.
-Hovinarri
Äh, minä kun odottelin että joku olis kertonut mistä tuota muoviputkea saa ostaa. Itse tarvisin erilaisiin Cityfight rakennusprojekteihin (tehdas, labra, jne).
en ainakaan k-rauasta löytäny mut varmaan jostain löytyy jotain silikooniputkea.
itselläni mitä on, se on silikoniputkea.
Sukkis
itselläni mitä on, se on silikoniputkea.
Sukkis
Vois apteekeista / terveyslaitoksilta kysyä muovisia ruiskuja. Niitä löytyy eri paksuuksia ja niissä on sopivat "koodit" (viivat/numerot) jotka sopii scifi-labraan.
-: Keep on believing, don't lose hope
He'll give you His grace enabling you to cope :-
He'll give you His grace enabling you to cope :-
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Heh... Näin heti mielessäni vision: Menen apteekkiin ostamaan 50 ruiskua... "figujuttuihin nää on menossa" - "ihan miten vaan sanot"Believer kirjoitti:Vois apteekeista / terveyslaitoksilta kysyä muovisia ruiskuja. Niitä löytyy eri paksuuksia ja niissä on sopivat "koodit" (viivat/numerot) jotka sopii scifi-labraan.
Ei kun oikeesti, itse odotin kanssa mv40k2:n tapaan jotain paikkaa josta saa edukkaasti eripaksuisia muoviputkia. Onko laittaa paikkoja ihmisillä?
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Etrasta voisi yrittää, mutta myyvät tosin siellä ehkä turhankin suurissa erissä (tietysti jos splittaa jonkin toisen kiinnostuneen kanssa, niin voisi toimiakin)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
itellä ei ainakaan tuu mieleen muita kun nuo uretaani pullon suuttimet sentin halkasija, ja siitä sitten seuraavat ovatkin jos sähkö putkea pienimmät halkasijaltaan vissiin 2sentistä ylöspäin.
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.