uusi kausi, uudet kujeet. kerho alkaa ens viikolla[2].
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
uusi kausi, uudet kujeet. kerho alkaa ens viikolla[2].
Elikkäs uusi vuosi tuo taas uusia juttuja tulessaan.ei ole vielä varmistunut mutta ollaan saatu jonkinlaista lupausta päästä monarin kellariin uusiin tiloihin joihin voimme veistellä "kiinteät" pöydät, ja muita toimi pisteitä MM.maalaus/maaston teko nurkka etc. peli pöydät saamme kasta siten että niitä ei tarvitse aina kerhon jälkeen viedä pois. tarkoituksenani onkin ehkä pystyttää mordhaimiin,40k,faba vakio pöydät ja ehkä jos innostun tehdä blod bowl areena johonkin kulmaan. mutta nää on viä epävarmoja ettei ihan juhlaan oo aihetta, mutta pikku ennakkona teille ilmoan.
Viimeksi muokannut Hedelmäpeli, Ke 02.01.2008 12:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Re: uusi kausi, uudet kujeet
Mitäs noi miniturnausputket on? Tähän ei ole laitettu turnauksia??
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
ne on juurikin turnauksia, mutta on epäselvää vielä että jos pidän turnaukset vapaa ehtosena voin järjestää niitä niin paljon kun lystään. mut jos oon palkollisena en saa tienata kun 40h kuukaudessa kaupungilta.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
kevät kauden alustavia suunnitelmia lisäsin alotus viestiin:)
Hmm.. Kellarissa? Siis jossain siellä bänditiloissa? :o
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
bändi tilojen vieressä joka täytyy myös selvittää onko siellä tuskallista olla kun bädit kokontuu molemmilla puolin?togottaja kirjoitti:Hmm.. Kellarissa? Siis jossain siellä bänditiloissa? :o
- Henkinen Johtaja
Musat onkin sitten jo järjestetty valmiiksiHedelmäpeli kirjoitti:bändi tilojen vieressä joka täytyy myös selvittää onko siellä tuskallista olla kun bädit kokontuu molemmilla puolin?togottaja kirjoitti:Hmm.. Kellarissa? Siis jossain siellä bänditiloissa? :o
Tuosta...
Jos se on hirveetä musiikkia niin ei sielä kestä olla varsinkin jos ne soittaa niin kovaa mitä tähänkin mennessä.Musat onkin sitten jo järjestetty valmiiksi
Muuten ihan jees mesta varmaan, mutta jos toi pändin soittaminen kuuluu hirveen kovaa nii emt onko sielä sit hauska ollakkaan jos ei pysty kunnolla edes keskustelemaan.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
ei sinne sitten mennä jos ei pysty olemaan sanityn rajoissa. mutta sepä selviää sitten ku monari aukeaa ja menen/mennään koe kuuntelemaan. molempiin suuntii on kuitenki 2kpl väli ovia jotka luulis aika hyvin vaimentavan. ja luulenpa että jos pihalla kuuluu lujaa niin se johtuu siitä kun siinä on jokaisella bändi kämpällä semmonen pikku ikkuna ajoilta miekka ja kivi jossa ei eristyksiä juurikaan oo?Crystania kirjoitti:Jos se on hirveetä musiikkia niin ei sielä kestä olla varsinkin jos ne soittaa niin kovaa mitä tähänkin mennessä.Musat onkin sitten jo järjestetty valmiiksi
Muuten ihan jees mesta varmaan, mutta jos toi pändin soittaminen kuuluu hirveen kovaa nii emt onko sielä sit hauska ollakkaan jos ei pysty kunnolla edes keskustelemaan.
laitan tän nyt tähän: ONKO YÖSIJAA TURKUUN edes ajatus tasolla? En tie jos ootta puhunu tän mun selän takana jo selväks mutta kiinnostas vaan tietää etukäteen että onko se sillan alunen hyvä vai saadaanko jopa katto pään päälle? 
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
mun matka käy ainakin tänne 45e/1hengen huone, käy mulle. eikä tarvii yöpyä missään epämääräsessä paikassa"siitähän mulle on kokemusta." Ks.Hp:n lehtiroskis seikkailut osa1.togottaja kirjoitti:laitan tän nyt tähän: ONKO YÖSIJAA TURKUUN edes ajatus tasolla? En tie jos ootta puhunu tän mun selän takana jo selväks mutta kiinnostas vaan tietää etukäteen että onko se sillan alunen hyvä vai saadaanko jopa katto pään päälle?
laitan tähän samaan mä heitän teidät turkuun minne haluuttekaan, mutta mä ja janne mennään kaupungille pelikauppoihin ja fantsuun käymään ja yövymme mammani luona ja sitten tulemme peli paikalle katsomaan miten teillä menee ja sit lähdemme kotiin 
Joo'o.. tätäkin olis kantsinu miettiä aikasemmin. Kaikki ***** hotellit on täynnä! :o Saa nähä, miten käy. xD
Edit. Btw mitä pekka ja henkinen johtaja aikoo tehä?
Edit. Btw mitä pekka ja henkinen johtaja aikoo tehä?
Tuomakseslta yhä oottelen, josko varmistus et saako sen porukoiden Turkukämpältä yösijaa...
NONIIN siinähän on vastaus kaikkiin meijän pulmiin! ^^ Että tota, jos mitenkään mahdollista ni mahduttaisko mä ja eki sinne ettei tarvi herää kolmelta(just katteltiin juna-aikatauluja ja pahalta näyttää
)
- Henkinen Johtaja
Kattoo nyt. Pahalta näyttää että porukatkin on tulossa turkuun sinä viikonloppuna, joten meitä on neljä ihmistä alunperinkin.... kattoo nyt...togottaja kirjoitti:NONIIN siinähän on vastaus kaikkiin meijän pulmiin! ^^ Että tota, jos mitenkään mahdollista ni mahduttaisko mä ja eki sinne ettei tarvi herää kolmelta(just katteltiin juna-aikatauluja ja pahalta näyttää)
Tuosta...
Ok, no ei sit mitään voi mut ilmoo jos sittenki pääsee.
Jäljelle jää neljä vaihtoehtoa:
-etitään joko hotelli(tästä en tiedä oikeen kun tulee kalliiks enkä varmaan muutenkaan osaa löytää huonetta)
-aamuherätys(vähän yli 4 näyttäs juna lähevän -_-)
-lifatus/pyöräily(tämä tarina tuskin saisi onnellista loppua)
-jätetään tulematta(tuskin! >:O)
-etitään joko hotelli(tästä en tiedä oikeen kun tulee kalliiks enkä varmaan muutenkaan osaa löytää huonetta)
-aamuherätys(vähän yli 4 näyttäs juna lähevän -_-)
-lifatus/pyöräily(tämä tarina tuskin saisi onnellista loppua)
-jätetään tulematta(tuskin! >:O)
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
no kirjotetaan nyt tännekkin viä elikkäs huone neljälle on nyt varattu omena hotellista 45e/yö hintaa siis yhdelle tulee 11,25. päästään sinne klo16, ja poistutaan peleihin sitte aamulla, jonka jälkeen ei kyllä päästä enään takas.
Ellen aivan väärässä liene niin toi hotelli on aika kaukana turkutalosta? Jos en ole niin pystyykö antti tarjoaan kyytii aamulla?
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
onhan sinne matkaa Karttapalvelun mukaan.