Sekoilua, keskustelua, kysymyksiä ja kaikkea mahollista
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Sekoilua, keskustelua, kysymyksiä ja kaikkea mahollista
Keskiviikkona citymarketilla Nightwish klo: 15.00. Päätin ilmoa, kun oli vain yhdessä mainoksessa esiintynyt aamusella. Itse olen näillä näkymin menossa ainakin levyn ostoon, joten jos joku tarttee seuraa sinne niin tulee kahden ihmisen tarpeet samalla.
Editti//: Uutta tietoa: Ilmeisesti NW ei olekaan soittamassa siellä, mutta paikalle ilmaantuvat. Jotain biisien huudatusta(?) kajareista tod.näk. tulee ja levyn myynnin yhteydessä nimmareiden jakoa ja fanien tapailua. Sukkis ei siis välttämättä kuulekaan ainakaan livenä kys. bändiä.
Editti//: Uutta tietoa: Ilmeisesti NW ei olekaan soittamassa siellä, mutta paikalle ilmaantuvat. Jotain biisien huudatusta(?) kajareista tod.näk. tulee ja levyn myynnin yhteydessä nimmareiden jakoa ja fanien tapailua. Sukkis ei siis välttämättä kuulekaan ainakaan livenä kys. bändiä.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
HOI KAIKKI SOFTAAJA TOVERIT!
Oisko kellään kiinnostusta lähteä sunnuntaina Kemiin softaamaan? Siellä on skenaario johon mulla ainaski ois kiinnostusta lähtee, mutta yksin en sinne lähe. Oulun suunnalta ei oo tulossa ketään muuta ku mie koska viimeksi ku ne lähti ristitulen skenuun niin siellä ei ollu pelejä. Skenun nettisivut ja ne jotka tahtois kokeilla softaamista voivat vuokrata ristitulelta aseen, tätä mahdollisuutta ei ole Rovaniemellä
. Ilmoitelkaa jos ootte lähtemässä.
Oisko kellään kiinnostusta lähteä sunnuntaina Kemiin softaamaan? Siellä on skenaario johon mulla ainaski ois kiinnostusta lähtee, mutta yksin en sinne lähe. Oulun suunnalta ei oo tulossa ketään muuta ku mie koska viimeksi ku ne lähti ristitulen skenuun niin siellä ei ollu pelejä. Skenun nettisivut ja ne jotka tahtois kokeilla softaamista voivat vuokrata ristitulelta aseen, tätä mahdollisuutta ei ole Rovaniemellä
Peace through superior firepower
next time we paint.... ja eihän muuta huudattanu niistä kajareista niittyvissyä. hö 
Sukkapää
Sukkapää
OMGZoneHands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
Juu, olisin vain uskonut niin, koska normaalistihan ne on niin tehneet nimmarikeikoilla, mutta ehkä nyt ei aika ja puitteet riittäneet. Kerholla maalaamisesta sen verran, ettei siitä koskaan tule mitään. Siellä on kuitenkin mahdollisuus kaikkeen muuhun, joten miksi mennä maalaamaan, kun sitä voi tehdä ilman noinkin hulppeita tiloja?Hovinarri kirjoitti:next time we paint.... ja eihän muuta huudattanu niistä kajareista niittyvissyä. hö
Sukkapää
-Nilarakh
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
olet perin oikeassa...
OMGZoneHands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
Taisi sekaantua 40k sääntökirja tänään jonkun kanssa. Olisiko ollut siinä viimeisen pelin jälkeen kun pakkailtiin ukkoja keittiössä. Ainakin tuo kirja näyttää huomattavan räjähtäneemmältä kuin peleihin lähtiessä.
Joo sen on varmaan säkin kirja... (peten)
joo olihan ihan kiva pelata mut kun tuo aika itselläni ei riittänyt...
Sukkis
joo olihan ihan kiva pelata mut kun tuo aika itselläni ei riittänyt...
Sukkis
Onkos piakkoin tulossa unispeliin tilaus? Vähän ennen joulua vai jälkeen lahjojen saannin?
-Ùraken
-Ùraken
Armoton ei GW:n muovi hökerryksille.
Olisko joulukuun alku mitään. Veronpalautuksetkin tulee silloin.
EI juma POJAT! On se kumma että kun ite on 2 viikkoa poissa kerholta niin käyttäytyminen riistäytyy käsistä! Saa sitte kuunnella kesken oppitunnin ku Patjan Kaarina räyhää puhelimitse minulle siivosta jota en itse ole ollut edes aiheuttamassa!
Vaikka tila onkin hieman muuttunut, koskevat sen käyttöä YHÄ samat säännöt kuin aikaisemminkin. Niitä PIZZALOOTIA EI JÄTETÄ LOJUMAAN EDES ROSKAKORIIN JA TILALTA LAINATUT ASTIAT PITÄÄ EDLLEEN PESTÄ ITSE! Seuraavan kerran kun tulee näin itsestäänselvistä asioista sanomista niin napsahtaa banaania laiminlyöjille.
Vaikka tila onkin hieman muuttunut, koskevat sen käyttöä YHÄ samat säännöt kuin aikaisemminkin. Niitä PIZZALOOTIA EI JÄTETÄ LOJUMAAN EDES ROSKAKORIIN JA TILALTA LAINATUT ASTIAT PITÄÄ EDLLEEN PESTÄ ITSE! Seuraavan kerran kun tulee näin itsestäänselvistä asioista sanomista niin napsahtaa banaania laiminlyöjille.
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
Onko kerholla nykyään mahdollisuutta olla pitempään kuin neljään muuten kuin siinä seassa.
ainakin oltiin viimeksi siellä missälie kansalaisopistontiloilla (sanahirviö).
Sukkis
Sukkis
Juu, ite yritin kyllä painottaa tyypeille tästä tiskaamisesta enemmänkin, mutteivät sitten ilmeisesti olleet älynneet uskoa. En nyt ala ketään nimeämään, mutta toivottavasti he itse tietävät rikkoneensa sääntöjä. Pizzaloota ainakin Mikon/minun puolesta löysi tiensä ulkoroskikseen.zaruman89 kirjoitti: Vaikka tila onkin hieman muuttunut, koskevat sen käyttöä YHÄ samat säännöt kuin aikaisemminkin. Niitä PIZZALOOTIA EI JÄTETÄ LOJUMAAN EDES ROSKAKORIIN JA TILALTA LAINATUT ASTIAT PITÄÄ EDLLEEN PESTÄ ITSE! Seuraavan kerran kun tulee näin itsestäänselvistä asioista sanomista niin napsahtaa banaania laiminlyöjille.
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Noh, mites sitä banaania voi antaa jos et sano nimiä... Ja sitä paitti, jos nimet näkyis tässä henkilö/henkilöt saisivat vähän aikaa yhteisöltä pilkkaa (ja halveksuntaa, kivitystä jne. *heh*) niin seuraavalla kerralla ne astiat on pestynä ja pizza lootat oikealla paikalla.
Peace through superior firepower
Puhuttiinkin "seuraavan kerran" -tapauksesta. Eiköhän ne ihmiset tiedä ite nyt ainakin hyvin, että onko jättänyt tiskaamatta. Tuli siitä jotain mainittua eilenkin.
Banaanisplitti jätettäköön ensi kertaan.
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Oh?! Kävin tänään kattomassa oliko täällä mitään jännää, ja nyt oli tullu joku hemmetin sähköposti, että tälle alueelle on tullu uus viesti.. kk thx
Space wolves dakka lista.
12W 2L 4D
Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
12W 2L 4D
Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
- Cenophobia
Onkohan tilaa uudelle naamalle? Nyt pari vuotta ähertäny 40k:n parissa, ja hieman vähemmälle on harrastus jäänyt.. En ole kovin 'kokenut' pelaaja saatikka maalaaja, mutta yrittäisin comebackia miniatyyriharrastukselle..
Apuja?:D
Apuja?:D
kyllähän sitä apuja voi antaa.
ainakin itse joten kuten voin vähän
maalamisesta JOTAIN kertoa,
mutta jos haluat kyseisestä alueesta enemmän
tietää joudut jonkun muun puoleen kääntymään
(esim. nilarakh. mutta asiaa saat häneltä
itseltään kysyä mie ku en tiiä).
hän jos kuka tietää ne tekniikoitte nimekki.
sukkapää(the original;D)
ainakin itse joten kuten voin vähän
maalamisesta JOTAIN kertoa,
mutta jos haluat kyseisestä alueesta enemmän
tietää joudut jonkun muun puoleen kääntymään
(esim. nilarakh. mutta asiaa saat häneltä
itseltään kysyä mie ku en tiiä).
hän jos kuka tietää ne tekniikoitte nimekki.
sukkapää(the original;D)
- Cenophobia
Hyvä, hyvä:D
Pari päivää nyt yrittänyt maalailla Dark Angelseja uudelleen (tietenkin olen maalit yrittänyt poistaa)..
Löytyykö minkäännäköisiä vinkkejä näitä maalaillessa?
Ihan perus dark angels greenillä ajattelin vetää, mutta tulee vähän tyhjän näkösiä jos ne on yks värisiä?:D
Pari päivää nyt yrittänyt maalailla Dark Angelseja uudelleen (tietenkin olen maalit yrittänyt poistaa)..
Löytyykö minkäännäköisiä vinkkejä näitä maalaillessa?
Ihan perus dark angels greenillä ajattelin vetää, mutta tulee vähän tyhjän näkösiä jos ne on yks värisiä?:D
varmaan jotain highlightia niin tulee ihan peruspelipöytää.
BTW pääsetkö kerholle päin lampsimaan lauantaina, niin voin antaa vähän lisää vinkkeliä niin ikään paikan päällä.
ja niistä Dangeleista... pohja mustalla spreyllä ja siihen sitten dark angel greeniä ja sitten jotain muita vihreitä tai sitten lisäät Dangel greeniin valkosta tai bleached bonea.
näin alkuun.
Sukkapää
BTW pääsetkö kerholle päin lampsimaan lauantaina, niin voin antaa vähän lisää vinkkeliä niin ikään paikan päällä.
ja niistä Dangeleista... pohja mustalla spreyllä ja siihen sitten dark angel greeniä ja sitten jotain muita vihreitä tai sitten lisäät Dangel greeniin valkosta tai bleached bonea.
näin alkuun.
Sukkapää