"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Marneus Galgarin Command Squadista norm. Command Squad.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Swarmp

Marneus Galgarin Command Squadista norm. Command Squad.

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Morjens taas sotavsarana väki.
Olen suunitellut kasaavani Emperor´s Finest armeijallein Command Squadin.
No en halua tyytyä normi Command Squadiin vaan Marneus Galgarin Command Squadiin.
Ainoa Ongelma joka tuli vastaan on että oma armeijani ei kanna Ultramariinien merkejä, ja ne pitäisi poistaa näiltä ukoilta.
No itse mietin kun oma merkkini Emperor´s Finest armeijallani on kultainen kotka (On varmaan melko yleinen merkki :| )
niin olisin ottanut Empiren vanhan edikan kilpien kotka merkejä ja peittänyt Ultramariinien merkit näillä.

Tuossa linkki jotta ymmärätte miten hankalia kohtia näissä on.
http://uk.games-workshop.com/spacemarin ... gallery/2/

No toinen ongelma tuli myös Apoteceryn kohdalla, koska niitä ei saa enää melkein mistää ostettua erikseen, (Paitsi jostain harvoista kaupoista)
niin ajattelin tehdä sille samallaisen pään kuin Honour Guardilla, elikäs kotkan siivet poskiin. :D
Miten tämä onnistuu ??

No tavalliset Honour Guardit (Joilla on bolteri & Axe of Ultramar) konvertoin norm. veteraaneiksi, tietysti poistan ultramariinin logot aseista pois. :D
(Tämä onnistuu helposti)

Mutta viimeiseksi muttei vähäisimmäksi tulee itse Marneus Galgar´.
Itselläni ei ole mitään osaa tälle figulle kaiketi teen siitä norm. termiksen, ja harjoitelen maalausta siihen. :D

No hintaa tälläiselle ryhmälle tulisi lähemmäksi 50€, se on kyllä aika paljon mutta itse haluan panostaa tähän armeijaaan kunnolla.

Huh huh, kylläpä tuli taas kirjoitettua.
Elikäs ottaisin mielelläni ideoita vastaan miten teen konversiot, yms.

Kiitos etukäteen.
-Swarmp.
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Jester

Re: Marneus Galgarin Command Squadista norm. Command Squad.

Viesti Kirjoittaja Jester »

Otat viilan kauniseen (voise olla rumakin) käteen ja alat viilailemaan ja lopuksi Gs:llä silottelet epätasasuudet ja kotkanmerkit päälle...

-H
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
OMGZone
Pate5

Viesti Kirjoittaja Pate5 »

Hovinarri kirjoitti:Otat viilan kauniseen (voise olla rumakin) käteen ja alat viilailemaan ja lopuksi Gs:llä silottelet epätasasuudet ja kotkanmerkit päälle...

-H
Muuten hyvä, mutta gs:ssästä voi olla "vähän" vaikeaa tehdä niitä kotkamerkkejä.
helke

Viesti Kirjoittaja helke »

Pate5 kirjoitti:
Hovinarri kirjoitti:Otat viilan kauniseen (voise olla rumakin) käteen ja alat viilailemaan ja lopuksi Gs:llä silottelet epätasasuudet ja kotkanmerkit päälle...

-H
Muuten hyvä, mutta gs:ssästä voi olla "vähän" vaikeaa tehdä niitä kotkamerkkejä.
Itseasiassa se ei ole kovin vaikeaa, jos osaa hiukankin perustekniikoita enemmän gs:ää käsitellä.
Itsehän en niin hyvä tässä lajissa ole. DFP:n konversiokisa, anybody?
Death to the false Emperor!
Jester

Viesti Kirjoittaja Jester »

tarkiotin niitä empiren muovisia kotkamerkkejä tai ig:n kotkamerkkejä. Niitä MUOVISIA merkkejä Huom!

-Hovinarri
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
OMGZone
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Reilusti panssarista ulos työntyvät logot olen itse ensin "leikannut irti" askartelupihdeillä, jonka jälkeen silotan loput viilalla niin pitkälle, että uusi logo tuntuu sopivan siihen. Jos pinnan ja logon taustan muodot eivät kohtaa, kannattaa väliin laittaa liiman lisäksi Green Stuffia tai vastaavaa. Kuvia katseltuani suunnitelma kuulostaa hyvinkin toteuttamiskelpoiselta, kunhan kärsivällisyys riittää logojen huolelliseen poistamiseen ja korvaamiseen.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Swarmp

Kiitos vinkeistä, itse en ole kerennyt miettiä että miloin alan tekemään Command Squaddia. Voisin tietysti laittaa jo pienen kokeilu kuvan, jossa yritin tehdä Command Squadin Apotecerylle vähän enemmän Honourguardimaista päätä. Omasta mielestäni onnistuin hyvin. Laitan vaikka sitten kuvia kun pääsen Goblinnoidin luokse kylään. Lisää vinkkejä saa laittaa tulemaan. Vaikka jo nämäkin riitävät, näin alkuun. ;)

Swarmp

Morjens.

Eli olen vihdoinkin saanut kuvia tänne sotuun ja laitan tänne yhden niistä eli Apotecehryn Command Squadiin.
Konfailin sen ihan itse Pit-boxsin osista. Sanokaa mitä mieltä olette konversiosta.

http://s60.photobucket.com/albums/h24/G ... hecary.jpg

http://s60.photobucket.com/albums/h24/G ... rysivu.jpg

Guardsniper

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

Noh ensivaikutelma oli "genu feeder tendrilsseillä power armourissa". Olisit voinut hieman ehkä hioa noita "naamasiipiä" ohuemmiksi.

Sitten se vasen käsi. Muuten oikein vakuuttava konversio, mutta vasemman nyrkin "päälipuoli" näyttää vähän siltä kuin siitä olis leikattu chainsword/bolt pistol pois. Eli vähän siistimistä. Tämän lisäksi miekan kahva näyttää minusta avuttoman lyhyenltä noin (pidän itse enemmän kahdenkäden miekoista).

Mutta noin ideana oikein hyvä ja nappikin näyttää varmasti paremmalta kun vaan jaksat viimeistellä. Maalipintakin varmasti lisää nappiin näyttävyyttä.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Swarmp

Juu, no olen pidentänyt miekan-varta hiukan pitemäksi, se on vain tehty kuvan ottamisen jälkeen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”