Olen suunitellut kasaavani Emperor´s Finest armeijallein Command Squadin.
No en halua tyytyä normi Command Squadiin vaan Marneus Galgarin Command Squadiin.
Ainoa Ongelma joka tuli vastaan on että oma armeijani ei kanna Ultramariinien merkejä, ja ne pitäisi poistaa näiltä ukoilta.
No itse mietin kun oma merkkini Emperor´s Finest armeijallani on kultainen kotka (On varmaan melko yleinen merkki
niin olisin ottanut Empiren vanhan edikan kilpien kotka merkejä ja peittänyt Ultramariinien merkit näillä.
Tuossa linkki jotta ymmärätte miten hankalia kohtia näissä on.
http://uk.games-workshop.com/spacemarin ... gallery/2/
No toinen ongelma tuli myös Apoteceryn kohdalla, koska niitä ei saa enää melkein mistää ostettua erikseen, (Paitsi jostain harvoista kaupoista)
niin ajattelin tehdä sille samallaisen pään kuin Honour Guardilla, elikäs kotkan siivet poskiin.
Miten tämä onnistuu ??
No tavalliset Honour Guardit (Joilla on bolteri & Axe of Ultramar) konvertoin norm. veteraaneiksi, tietysti poistan ultramariinin logot aseista pois.
(Tämä onnistuu helposti)
Mutta viimeiseksi muttei vähäisimmäksi tulee itse Marneus Galgar´.
Itselläni ei ole mitään osaa tälle figulle kaiketi teen siitä norm. termiksen, ja harjoitelen maalausta siihen.
No hintaa tälläiselle ryhmälle tulisi lähemmäksi 50€, se on kyllä aika paljon mutta itse haluan panostaa tähän armeijaaan kunnolla.
Huh huh, kylläpä tuli taas kirjoitettua.
Elikäs ottaisin mielelläni ideoita vastaan miten teen konversiot, yms.
Kiitos etukäteen.
-Swarmp.